Probleem tekkis hetk tagasi poe parklas kus ka praegu auto seisab.
1996
saab 900
2,0
96 kW
Auto käivitub, kuid sureb koheselt uuesti välja, täpselt sama moodi nagu immobilaiseri aktiveerimiseta.
Otsinguga sain niipalju targemaks et kütusepumba relee võib vigane olla aga kas keegi oskaks juhised anda milliste klemmide vahele tuleb sild tekitada et koduni saaksin sõita.
Lugu siis niipalju edasi arenenud et leidsin 1 katkise õhuvooliku ja puhastasin kontakte. Vool kollektoris on olemas ja ka kõrgepinge lööb sädet.
Seega jääb mõte, et tegemist on siiski vist kütuse peale tulemise probleemiga, kuid oskab ehk keegi jagada ideid kuidas olukorda kontrollida ja hinnata.
Ettetänades
Palun abi, saab ei käivitu
pumba töötamis häält otseselt ei kuule küll tagaistmel, kuid võibolla pole ka minu kõrv nii terane selliste helide peale 
leidsin sellise abistava lingi, kui peaks minema pumba vahetuseks ja otsustan selle töö ikkagi ise käsile võtta, mis pole veel kindel: http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=119759

leidsin sellise abistava lingi, kui peaks minema pumba vahetuseks ja otsustan selle töö ikkagi ise käsile võtta, mis pole veel kindel: http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=119759
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ma ei mäleta kas ng puhul hakkas pump tööle, kui süüde sees, või hoopis siis kui starterit anda. surinat peaksid ikka kuulma.
võid ju ka pumba otsad testriga ära mõõta, et kas vool läbi käib.
võid ju ka pumba otsad testriga ära mõõta, et kas vool läbi käib.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Sain siis masina maja ette pukseeritud ja stange jäi ka allesma ei mäleta kas ng puhul hakkas pump tööle, kui süüde sees, või hoopis siis kui starterit anda. surinat peaksid ikka kuulma.
võid ju ka pumba otsad testriga ära mõõta, et kas vool läbi käib.

Üritasin pumba häält kuulda nii süütega kui stardiga kuid vaikus,aku hakkab vaikselt ära väsima selle käiamise peale, et homme siis jätkan oma saagat.
Tänan vastuste eest
To Tan666: Tänan edu läheb tarvis ja edu ka sulle

Tekkis üks küsimus, et kuidads seda kütuse vooliku liidest mootori juurest on võimalik lahti saada nii, et seda ka uuesti saaks tagasi panna. Tahan kontrollida kas sinna kütus jõuab.
Liides on mingi metallist otsik ja selle otsas on 3 haruga mingi kummi jubin.
Hetkel kontrollin kas õhk korralikult peale tuleb sest osaliselt on õhuvoolikud ma vaatasin kokku sulanud ja ära surnud, vahetan ka need välja.
Liides on mingi metallist otsik ja selle otsas on 3 haruga mingi kummi jubin.
Hetkel kontrollin kas õhk korralikult peale tuleb sest osaliselt on õhuvoolikud ma vaatasin kokku sulanud ja ära surnud, vahetan ka need välja.
Selge siis ma ise neid ei näpiBensiinivoolikute avamiseks on spetsiaalne abinõu.
Ilma selleta võib pöördumatult katki teha![]()

Just lõpetasin murenenud voolikute asendamise ja aku sai ka öösel täis laetud kui ikka ei taha sama teema.
Bensiinipumpa peab igal juhul kuulda olema kui süüte sisse keerad.
Tõsta tagaiste üles ja pane kõrv vastu pumba kaant kui muidu ei kuule. Las keegi keerab samal ajal süüte sisse. Kui siis surinat ei kuule siis asu pumpa vahetama.
Tõsta tagaiste üles ja pane kõrv vastu pumba kaant kui muidu ei kuule. Las keegi keerab samal ajal süüte sisse. Kui siis surinat ei kuule siis asu pumpa vahetama.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
http://www.ladaklubi.ee/cms/index.php?id=9,18,0,0,1,0
Küsimus seekord siis selline, et minu küünlad näevad välja sellised nagu antud lehel on välja toodud üle kuumenenud küünaldena. Aga kas tõesti on siis sellised kollase räbuga küünlad normaalsed ja minu omad tuksis?
Küsimus seekord siis selline, et minu küünlad näevad välja sellised nagu antud lehel on välja toodud üle kuumenenud küünaldena. Aga kas tõesti on siis sellised kollase räbuga küünlad normaalsed ja minu omad tuksis?
Bensiinipumpa peab igal juhul kuulda olema kui süüte sisse keerad.
Tõsta tagaiste üles ja pane kõrv vastu pumba kaant kui muidu ei kuule. Las keegi keerab samal ajal süüte sisse. Kui siis surinat ei kuule siis asu pumpa vahetama.
Ärge kunagi unustage,et pump rakendub süüte sisslülitamisel sekundiks-paariks ja sedagi kord-paar lülitades(adaptsioonid).Edasine on starteri-CPS koostöö,mida on juba raskem "kuulata".
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Umbes 4 tundi tagasi üritasin kuulata viimati nüüd käisin uuesti kuulamas, kuid vaikus. Kui see on piisav aeg kütuse surve langemiseks siis jääb endiselt vist pumba veaks?Bensiinipumpa peab igal juhul kuulda olema kui süüte sisse keerad.
Tõsta tagaiste üles ja pane kõrv vastu pumba kaant kui muidu ei kuule. Las keegi keerab samal ajal süüte sisse. Kui siis surinat ei kuule siis asu pumpa vahetama.
Ärge kunagi unustage,et pump rakendub süüte sisslülitamisel sekundiks-paariks ja sedagi kord-paar lülitades(adaptsioonid).Edasine on starteri-CPS koostöö,mida on juba raskem "kuulata".
Ja et kas väntvõlli andur katkestab vea korral sädeme andmise?
Vabandan, kui liiga uudishimulik olen aga ka eneseharimise mõttes küsin igasugu küsimusi, et teha enne korralik eeltöö, kui masina laiali lammutan.
Tänan kõiki vastajaid
Olen oma lammutamiusega nii kaugel siis, et võtsin pumba välja ja proovisin ka 12v kas mingit häält teeb aga täitsa vaikus. Järgmise nädala jooksul siis loodan aega leida, ja uus pump otsida ning paika panna. Filter ja filtri ümbrus oli just kui raua puruga kergelt kaetud, selline must peenike sodi.
Hetkel teeb asja keeruliseks see et kuidagi õnnestus mul pildidl antud liides ära murda. Ei tea kas ilm muutis rabedaks või tõesti tirisin liiga tugevalt. Aga äkki on ideid kuidas uus paigaldada, kui lammutusest saan. remontida liimimise teel kardan et ei ole mõistlik.
Ettetänades
Lisatud failid
Hetkel teeb asja keeruliseks see et kuidagi õnnestus mul pildidl antud liides ära murda. Ei tea kas ilm muutis rabedaks või tõesti tirisin liiga tugevalt. Aga äkki on ideid kuidas uus paigaldada, kui lammutusest saan. remontida liimimise teel kardan et ei ole mõistlik.
Ettetänades
Lisatud failid
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
toksi natuke pumpa ja siis hakkab tööle 
aga sama järsku võib ta taas seisma jääda....

aga sama järsku võib ta taas seisma jääda....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 432
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
sa pole esimene ega viimane,kes selle puruks teeb
, ma suutsin seda 2 korda teha kui pumpa vahetasin,uuri siit juppide müüjate käest,kellegil ehk leidub neid,ise sain kasutaja Timutit käest

Parem varblane katusel,kui nuga neerus
Selge homme hommikul teen kiire tiiru lammutustes kui ei leia uurin siitsa pole esimene ega viimane,kes selle puruks teeb, ma suutsin seda 2 korda teha kui pumpa vahetasin,uuri siit juppide müüjate käest,kellegil ehk leidub neid,ise sain kasutaja Timutit käest

Tänan vastamast