Kesklukk ei lukusta ühte ust
- CrasherFox
- Postitusi: 209
- Liitunud: L Sept 01, 2007 14:30
- Asukoht:
- Auto:
probleemiks oli see, et juhiukse hoovastik oliknage ja vajas hooldamist ja see pisike sinine vidin, ei mäleta nime( seal sees on vist kullatud või mingi väga tundlik element, mis fikseeris, et uks ei lukustu ja keslukk ei sulgenud siis mul ühtki ust). võstin lahti, viisin tuppa( puhastasin, õlitasin ja panin tagasi, ikka ei töötanud, siis sain aru, et niiskust oli ikka veel see, kuna oli talv, siis külmus teine kohe väljas ära. kuivatasin fööniga(tööstuslik) nii, et auras ja kuum oli käel, et vesi välja saada igas pisikesest vahest, siis pihustasin roostesurma, hea peenike õli ja seejärel pihustasin veel külmakindlat lukuõli. nüüd töötavad mõlemad.
kõige põnevam oli ikka sõita lahtiste ustega talvel, ei lukustunud nad, tõmbasin kõrvalistuja ukse turvavööga kinni ja sõitsin sedasi mööda linna:D

kõige põnevam oli ikka sõita lahtiste ustega talvel, ei lukustunud nad, tõmbasin kõrvalistuja ukse turvavööga kinni ja sõitsin sedasi mööda linna:D
pole olemas täiuslikku masinat 

See sinine vidin on ilmselt herkon, mis fikseerib ukse sulgumise. Kui uks ei sulgu, siis jääb piktogrammil vastav tuli põlema. Asub see ukse sulguri juures, keskluku mootorist jääb see veidi eemale.
Mootori töökorda peaks sama testriga kontrollida. Samuti seda, kas mootorini elektrisignaal üldse jõuab.
Mootori töökorda peaks sama testriga kontrollida. Samuti seda, kas mootorini elektrisignaal üldse jõuab.
Ega kellegi pole hea hinnaga töötavat keskluku mootorit pakkuda? Praeguse mootori peal SAAB 85 91 224 D
Sinna sobib ka universaalne keskluku mootor, mida ka autovaruosade - ja ka muudes elektriga seotud poodides müüakse (näit. Oomipood).
vist oli ca~100 EEK per tükk
Üks näide:http://oomipood.ee/?t=k_o&otsi=keskluk
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
- CrasherFox
- Postitusi: 209
- Liitunud: L Sept 01, 2007 14:30
- Asukoht:
- Auto:
Kõik odavad ja hästi kestvad hiina mootorid sobivad 1:1`le oem`ga asendades.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
See,mida pildil näitasid,SOBIB 100%`lt.Pole veel näinud sellist,millega probleeme oleks tekkinud.Valesti on neid ka võimalik paigaldada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Lisaksin, et mina kasutasin enda Tonnisel just seda SIL2 mootorit Oomipoest ja töötab väga hästi!
Paigaldasin selle juhiuksele.
Võibolla oli siiski pisut vale paigaldus?
See aukudega latt on mootori kinnituseks, et saaks leida täpselt õige asendi mootorile, seega ei ole tähtis mootori pikkus.
Varrda nupuga ots läheb mootori aasa taha ja selle metallist jublakaga originaal hoova külge. Sellest reguleerid nüüd liikumise amplituudi.
Paigaldasin selle juhiuksele.
Võibolla oli siiski pisut vale paigaldus?
See aukudega latt on mootori kinnituseks, et saaks leida täpselt õige asendi mootorile, seega ei ole tähtis mootori pikkus.
Varrda nupuga ots läheb mootori aasa taha ja selle metallist jublakaga originaal hoova külge. Sellest reguleerid nüüd liikumise amplituudi.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Kaitse kärssab,kui on jõhker voolutarve ühes mootoris.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14426
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui mul see moodul jukerdas, siis kui puldist lukku läks, siis tuli ka lahti puldist. Kui käsitsi lukku panna, siis tuli ka käsitsi avada. See lock nupuga sudimine oli hea võimalus kontrollida, et kas nüüd tuleb enne tagumiku kergitamist istmest tuleb uksed lukku lüüa või võis pulti puutuda. Lõpptulemus oli ikkagi mooduli vahetus uue (kasutatud) mooduli vastu. Kui seda ülejootmist pahasti teha, siis võib selle asja piisavalt untsu keerata, et seda ei kannatagi enam remontida. Lakki eemaldamata sulatad selle laki tina sisse jne jne...
Üldiselt on seal ukseluku sees mingid andurid, mis ütlevad, kas uks on kinni või mitte. Need peaks ka kelladeplokis olevale diagrammile infot jagama.
Üldiselt on seal ukseluku sees mingid andurid, mis ütlevad, kas uks on kinni või mitte. Need peaks ka kelladeplokis olevale diagrammile infot jagama.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14426
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
No, kui lock nuppu vajutades lukku asi läks, siis läks ka puldist. Aga eks see võib olla lihtsalt ühe konkreetse mooduli käitumine. Üldiselt, mida niiskem oli, seda väiksema tõenäosusega toimis. Kui talvel külmaga veel kuidagi toimis, siis peale salongi soojenemist ja niiskuse teket enam kindlasti mitte.
Täna siiski tekkis probleem jälle,
Mul juba paar-kolm aastat möödus kui need mooduli külmjooted olid parandatud, siiani toimib korralikult, kuigi enne seda olid samad mured. aga noh, ütlesid et jootsid ise üle, mulle tegi aga hea kogenud autoelektrik, äkki selles ka vahe, mine tea.