Tere!
Mõte tiirleb sellise 9-3 ümber, aga mind paneb muretsema sportvedrustus ja sellega kaasnev madal kliirens.
On sellisega võimalik meie talvistes tingimustes sõita ka või on see üldiselt pigem rumal otsus? Ei taha mingit suveautot ka.
http://www.auto24.ee/used/823973
Tänud
9-3 vector 129kw
Mis madaldatud vedrustusse puutub siis ma väga ei muretseks, kuna madaldusega kaasneb teatavasti ka suurem jäikus ja madaldusega auto õõtsub vähem.
Seega auto nina on üldiselt madalamal küll aga pidurdamisel või aukudes ukerdades ei lasku ta enam kuigivõrd.. ehk siis vedrustuse käik on väiksem.
Sai oma autole mõni aasta tagasi madaldus pandud ja läbivuses ei muutunud sellest eriti miskit.
Igapäevane kodutee madaldatud Saabiga:
Lisatud failid
Seega auto nina on üldiselt madalamal küll aga pidurdamisel või aukudes ukerdades ei lasku ta enam kuigivõrd.. ehk siis vedrustuse käik on väiksem.
Sai oma autole mõni aasta tagasi madaldus pandud ja läbivuses ei muutunud sellest eriti miskit.
Igapäevane kodutee madaldatud Saabiga:
Lisatud failid
Endal oli ka alguses kui Saabi ostsin selline küsimus, et kas annab normaalselt liigelda ja vastus on JAH saab küll täiesti vabalt liigelda. Talvel ei jäänd kusagile kinni ja sai suht rahulikult läbi igalt poolt, kuid peab olema ettevaatlik eriti praegu kus teepeal olevas lumes on nö sulanud sügavad augud ja vett täis! Ei saa täpselt aimu ka kui sügav ta on ja siis võib juhtuda nii:
[IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp26 ... G_5884.jpg[/IMG]
Aga seda võib juhtuda misiganes autoga!:)
[IMG]http://i418.photobucket.com/albums/pp26 ... G_5884.jpg[/IMG]
Aga seda võib juhtuda misiganes autoga!:)
TGB ja Andrei näited on pigem ekstreemsusse kalduvad. Tehase sportvedrustus toob kaasa 1 cm madalama auto. Kui sa kaht erinevat (sportvedrustusega ja ilma) autot kõrvuti ei näe, siis ei saa sa ka aru, et üks oleks madalam kui teine.
Seega pole mõtet karta ning müüdav auto on ka igati korralik
terv, teager
Seega pole mõtet karta ning müüdav auto on ka igati korralik

terv, teager
1cm võib olla kahe 9-3 vahe, aga mind pani muretsema just see, et mul praegu on 9-5 ja kliirensi vahe selle 9-3ga on lausa 5cm.
Imelik on ka see suur hulk sportvedrustusega 9-3si, mis viimase aja jooksul Vikingisse tekkinud. Äkki eelmised omanikud on aru saanud, et ei ole mõistlikud meie talves ja uue auto võtnud?
Imelik on ka see suur hulk sportvedrustusega 9-3si, mis viimase aja jooksul Vikingisse tekkinud. Äkki eelmised omanikud on aru saanud, et ei ole mõistlikud meie talves ja uue auto võtnud?
...
Imelik on ka see suur hulk sportvedrustusega 9-3si, mis viimase aja jooksul Vikingisse tekkinud. Äkki eelmised omanikud on aru saanud, et ei ole mõistlikud meie talves ja uue auto võtnud?
Need autod on tagasi seepärast, kuna nende liisinguperiood sai läbi. Väike vihje nende päritolust siin
terv, teager
Lisaks heale juhitavusele saad SC näol praktilise ja minu arust ka kenama masina kui sedaanid, tänavapildis ka suhteliselt vähe näha. Mis praktilisse kasutusse puutub, siis võrdluseks isegi 9-5 universaalil siin suuri eeliseid pole. Vedasin selle masinaga laineplaate maale, samuti redeli, mis mahtus isegi salongi ära. Tõsi ta on, et kui lapseiste on taga, siis see seab piiranguid. Nüüd ma muidugi natuke kahetsen, et kauem oodata ei kannatanud, oleks kohe Aero ostnud, see oleks kirss tordi peal.