Kuna endal 2.0 vabaõuhuningavas tekkis kolin, olen teise mootori otsingul ja pakkuti B202 turbomootorit. Vahe nendel on surveastmes 10.1 vs 9.0.
Niipalju kui infot leidsin, et surveastet alandasid selleks, et väiksema oktaaniga bensiini saaks valada. Miinusteks külmaga halvem käivitamine, ja natukene vähem võimsust.
Küsimus siis selles, et võib asetada või siis ikka otsida õige vabaõhuhingav mootor?
K: B202 mootorid
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Remotimine on mitmeid kordi kallim kui osta teine mootor(neid saab metallihinnaga peaaegu). Eelmine aasta tegin Aerole mootorit ja tean mis kuipalju maksab ja mis töö see on.
Niipalju kui sain aru linkist mis andsid, vahe Tubo ja vabaõhuhingaval on kolvides, ja edasi võrdlus OG900 mootoritega käib.
__In Boost We Trust__
Turbomootoril on väiksem surveaste selleks, et saaks sisselaskes (rohkem) ülerõhku tekitada. Bensiini oktaanarv on teemaks alles siis kui ülerõhk väga suureks läheb.
Turbomootoril võib ka väntvõll pisut erineda.
Üks võimalus on seda turbomootorit nii kohendada, et freesid plokikaanelt ~1mm maha ja see tõstab surveastet ~1 võrra. Aga siis peab väga tähelepanelikult jälgima, et kolvid ja klapid kokku ei puutuks. Ära ei tohi unustada ka seda, et klapid kuumenedes pikenevad.
Turbomootoril võib ka väntvõll pisut erineda.
Üks võimalus on seda turbomootorit nii kohendada, et freesid plokikaanelt ~1mm maha ja see tõstab surveastet ~1 võrra. Aga siis peab väga tähelepanelikult jälgima, et kolvid ja klapid kokku ei puutuks. Ära ei tohi unustada ka seda, et klapid kuumenedes pikenevad.

