Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]

Vasta
Kasutaja avatar
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#201

Minu küsimus oli siis KT100 postituse peale.

Kui sul nüüd 16V pump peal, siis peaks rohelist panema. Olen mingit 100.-/l vedelikku pannud ja toimib eduliselt. Hädapuhkudel on lubatud punast ATF-i ka panna, kui kuskil tee ääres vms.
Praegu on ATF Texron2 sees. Saan aru, et see võib siis jääda?
Otseloomulikult läks see tühja süsteemi.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#202

Olen aru saanu, et roheline ei leki nii kergesti kui punane.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#203

Ma ei suuda praegu leida allikat oma jutule, aga vahetasin siin vahepeal mitu korda roolilatti Aerol ja siis sai uuritud. Oli suht ametlik jutt minuteada. Sealjuures imestasingi, et ametlik paber ütles, et hädajuhtudel võib ATF-i kasutada.
Mul roheline 2a sees ja probleeme pole.
Kasutaja avatar
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#204

Enne, kui rõhu tõstmiseks läheb tahaks esimese asjana mootori kuivaks saada.
Lekib turbo õlitoru. Kas on olemas mingeid flansse või jubinaid, mida saaks originaalkohale panna ja minna üle voolikule? Teine võimalus on ise midagi kokku keevitada.
Teine natuke suurem leke on siduri poolne otsasimmer ilmselt. Hooratas pritsib isuga õli laiali. Mälu nii vilets, et ei mäleta, mismoodi see asi välja nägi. Kas oli lihtsalt otsakaas, mille küljes simmer?
Kaob ka kastiõli. On ideid, kuhu see võiks kaduda?
Terve mootor on hetkel alt poolt üleni õline ja ei saanud eile absoluutselt aru, kust mis lekib.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#205

Kergem vist oleks alt ära pesta, siis on näha kuskohast kast lekib. Kui võlli simmerist, siis mul on neid varutud mõned.
Hooratta taga on jah üks simmer, mis võib lekkida.
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#206

Käigukastil võib lekkida sidurivõlli katte vahelt või hooratta poolt simmer.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#207

Käigukastil võib lekkida sidurivõlli katte vahelt või hooratta poolt simmer.

2-21x36x7 siduri võlli simmer (Honda mootorrataste esindusest 4€, VM u 20€, mõõdu järgi ei leia)

2-16x25x8 käigukangi hoova simmer (see on asendus, mida ise kasutasin, 1,5€, VM 25€ - originaalis on tal mingi kõri, mille külge saab kummilutu ühendada, et mustus ei satuks sinna simmeri vahele, ilmselt ilma lututa tuleb seda simmerit lihtsalt tihedamalt vahetada)

2-35x47x7 veovõllide simmerid 1,5€ + veovõllide ümber käivad veel kummirõngad + 1 kummirõngas on spidomeetri trossi kinnitusel.

Mootori simmerid
88 X 108 X 11
48 X 66,7 X 8
suur simmer on fordi oma,saabi nime all ei pruugi seda alati leida.

Üldiselt need oleks võinud ikka enne allapanekut vahetada.
Kasutaja avatar
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#208

Tänan info eest!
Silmaga nähtavalt lekib turbo õli tagasivool (ilmselt O tihend väsinud) ja pealevoolu toru otsiku liitekohast lekib ka. Ja kuna ilmselt muud varianti ei ole, siis lekib ka vända otsa simmer.
Käigukastiõli kadumine on endiselt veel segane.
Kasutaja avatar
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#209

Mis mõõdus on turbo tagasivoolutoru O rõngas?
Võiks ju küljest ära võtta ja minna sellega poodi aga ei saa enam nii hästi autot pikemaks ajaks seisma jätta.
Ühtlasi küsiks ka targematelt selle laagri mõõtu, mis käib hooratta sisse, kuhu läheb siduri võll.
EDIT:
Kuna O-rõnga mõõtu ei tea, siis raiskan 7euri ja ostan VM-ist orika. Tuleb kokkuvõttes odavam, sest iga hommik liiter õli sisse valada ei ole ka eriti soodne.
Laagri mõõdud on siin ja maksab 2x vähem, kui tihend.
http://www.rockauto.com/catalog/moreinfo.php?pk=1840004
Kasutaja avatar
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#210

Vahepeal lekkis õliradika voolik. Selle remondi käigus selgus, et radika ots on ära rikutud. Keegi oli keerme maha lasknud ja seda miski tinamoodi asjaga remontinud.
Vulkanuse käest sain uue radika, millel selgus täpselt sama probleem.

Kas kellelgi on pakkuda korras keermetega radikat? Põhimõtteliselt võib ka muid õliradikaid pakkuda, kuid selliesl juhul peavad olema selle küljes otsad, mis pööravad kohe ära:
Pilt
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#211

http://www.durafixbaltic.eu/

sellega ei kannataks parandada radikat? Ostsin omale neid vardaid, kavatsen ühe käigukasti õlikorgki sellega parandada, veel proovinud pole, et oskaks tagasisidet anda.

Aga see laagri mõõt hea, koostan väikest tabelit laagritest, tihenditest, siis hea võtta, kui vaja.
Kasutaja avatar
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#212

Ot ma nüüd ei saa aru, kas see balloon on 95.- ja komplekt on 300.- eeku?
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#213

Gaasiballoon on jah midagi sinna alla 100EEK + põleti ise ja vardad maksid 20€ (5tk pakis) ja muidugi kõige kallim vidin - traathari Made in USA on iga komplektiga kaasas :eureka:
Rein
Postitusi: 79
Liitunud: T Juul 01, 2008 22:41
Asukoht: Tartu
Auto: SAAB 95-75a,SAAB 9-5 Griffin-99a,MB 300TD Turbo-93
Kontakt:

#214

Mul on korras õliradikas koos selle kaanega ,täpselt selline nagu pildil.
Kasutaja avatar
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#215

Tundub, et sain pidama kasutades KT100 kirjeldatud meetodit. Kaalusin ka varem seda varianti, kuid olin vähe skeptiline. Eks näis ,kaua kestab.
Kui eemaldasin hooratta, selgus, et otsasimmer ei leki vaid lekkis hoopis siduri võlli simmer, mida põhjustas kurb tõsiasi, et siduri võlli laagrit ei eksisteerinud. Sellega lahenes ka muret tekitanud kerge vibratsioon tühikäigul. Loodan, et sidur ei saanud tõsiseid õlikahjustusi ja jääb pidama ka peale rõhu tõstmist.
Kasutaja avatar
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#216

Eila sai õhtul WG varda lühendamise abil baasrõhku tõstetud ~0,45 peale. Kohe teine hingamine.
Kuna korralikult wideband lambda puudumise tõttu pole saanud seadistada ja asi jookseb kindlasti liiga rikka segu peal, siis hakkavad pihustid pirtsutama. Leitud on ka 321cc pihustid, mis lähevad kontrolli ja loodetavasti külge.
Oskab keegi öelda millise tootlikkusega on 8v klassiku bensupump? Kuulsin külapealt, et pidavat vabalt toitma seda lugu.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#217

Tootlikust ma ei tea aga kaks korda võimsam peaks olema kui uuem. Vähemalt rõhk on kaks korda kõrgem.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#218




EDIT: ärge jätke lisatavale failile laiendit lisamata, siis ei näidata neid pilte
Cyber



Lisatud failid
Kasutaja avatar
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#219

Täna nägi auto selline välja:
Pilt
Juhiukse liist lanetab veits:
Pilt
Thor
Postitusi: 532
Liitunud: K Nov 05, 2008 10:32
Asukoht:
Auto:

#220

Kas turbo kirjad ka peal juba ? :)
Kasutaja avatar
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#221

Ei ole ja ilmselt ei tule ka. Pole teistel kõike vaja teada ka ;)
Küll aga rikub sleeperi olemise ära valge plekk, mis sinna alla tuleb.
Kasutaja avatar
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#222

Reedel keerasin võtit ja tunne oli, nagu oleks süütelukk pehmest tinast tehtud. Pehmelt keerasin luku põhjas oleva tihvti vms asja pooleks. Õnneks oli paar tööriista käepärast võtta ja sai juhtmest käima panna ning garaazhi sõita. Teepeal selgus, et viimane õlileke oli nii suur, et vaikselt (10-15kmh) liikudes tilkus õli iga 5cm tagant. :freak: Eila sai ka see viga korda. Praegu tundub, et lahinal kuskilt ei leki. Ainuke koht, mida kindlalt tean veel, on jagaja juurest.
Peale kõige on nüüd all ka uhked saabu käest saadud 15tollised ja 6tolli laiad plekid, milled ma valgeks võõpasin ja peale venitasin taha 205/55 ning ette 195/55 sõõrikud. Kuna 195/55 näeb pisikesevõitu välja aga kõrgemat profiili ei tahtnud, siis lõikasime eest ühe keeru vedrult maha. Välja näeb VÄGA badass ja sileda tee peal on sõita väga hea. :gun:
Õhtul peaks veel photoshooti tegema.
Kasutaja avatar
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#223

Millist esimeste pidurite upgrade'i harrastatakse vanema tüübi klassikutel?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#224

Sul on seal veel esimesed kässariga? Sel juhul tonnise pidurid ja tagasilla vahetus, et saaks kässari taha viia.

ja siis läheb juba 4x108 velje peale ka IIRC...:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#225

Keegi võiks mult selle tagasilla ära osta küll :P Kässari kangi knnitust ainult mul pole, see tuleks aretada.
Vasta