Sigatsejad Saabi roolis
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
Ise arvan, et 90% siin kommimas käinud inimestest ületab kiirust nii linnas, kui ka väljaspool. Ja kõrvalteelt peateele äkkiliselt sõitnud ziguli, mis iseenesest kiiremini kui 19s normaalkiirust ei saavuta, on palju ohtlikum, kui möödasõitu teev võimsa mootoriga sõiduk. Mis Tallinn-Narva maantee kohta, siis selle magistrali projektkiirus oli oma ajal vähemalt 130 km/h, lihtsalt meil max lubatud on 110, ja seadus muud ei luba. Igal teel on oma "kiiruse varu", peamine et juht oleks kaine ja sõiduk korras, samuti ilmatingimused head
Kui nüüd tähte närida, siis copy-paste liiklusseadusest:
§ 47. Lubatud sõidukiirus
/.../
(4) Olenevalt liiklus- ja teeoludest, ohutusest ja sõiduki kategooriast võib majandus- ja kommunikatsiooniministri kehtestatud tingimustel ja korras:
1) Maanteeamet suurendada asulavälisel teel suurimat lubatud sõidukiirust 120 kilomeetrini tunnis;
2) kohalik omavalitsus suurendada asulasisesel teel suurimat lubatud sõidukiirust 90 kilomeetrini tunnis.
Seega see nö. max on tegelikult 120 kuigi isiklikult ei tea ma ühtegi teelõiku, kus oleks lubatud sellise kiirusega sõita.
§ 47. Lubatud sõidukiirus
/.../
(4) Olenevalt liiklus- ja teeoludest, ohutusest ja sõiduki kategooriast võib majandus- ja kommunikatsiooniministri kehtestatud tingimustel ja korras:
1) Maanteeamet suurendada asulavälisel teel suurimat lubatud sõidukiirust 120 kilomeetrini tunnis;
2) kohalik omavalitsus suurendada asulasisesel teel suurimat lubatud sõidukiirust 90 kilomeetrini tunnis.
Seega see nö. max on tegelikult 120 kuigi isiklikult ei tea ma ühtegi teelõiku, kus oleks lubatud sellise kiirusega sõita.
Algselt postitas: napoleon
Kui nüüd tähte närida, siis copy-paste liiklusseadusest:
§ 47. Lubatud sõidukiirus
/.../
(4) Olenevalt liiklus- ja teeoludest, ohutusest ja sõiduki kategooriast võib majandus- ja kommunikatsiooniministri kehtestatud tingimustel ja korras:
1) Maanteeamet suurendada asulavälisel teel suurimat lubatud sõidukiirust 120 kilomeetrini tunnis;
2) kohalik omavalitsus suurendada asulasisesel teel suurimat lubatud sõidukiirust 90 kilomeetrini tunnis.
Seega see nö. max on tegelikult 120 kuigi isiklikult ei tea ma ühtegi teelõiku, kus oleks lubatud sellise kiirusega sõita.
Konks on selles ministri määruses (seda saab lugeda Riigi Teatajast). Kui te suudate leida Eestist sellise tee, mis vastab tingimustele, et seal saaks kiirust tõsta 120-ni, siis andke teada
OT selle tema mõistes...aga Gunn, mis viga on siis, neljarajalistel pole küll midagi häda, Pärast maardut Narva poole mu arust kõlbaks 130-ga sõita küll, Sama Pärnu suunas neljarajalisel, osa Talinna-Tartu maanteest, AGA inimesed peavad teadma ka siis, kuidas ikka kiirematel teedel asjad käivad, mitte ei tuia niisama, vasak rada peab ikka olema kiirematele.
Või peab reeglite järgi 130 jaoks ohutuse mõttes olema juba kolm rada? Esimeses mingi 70-90 sõitjad, teises siis 110-120 ja kolmandas 130+?
Või peab reeglite järgi 130 jaoks ohutuse mõttes olema juba kolm rada? Esimeses mingi 70-90 sõitjad, teises siis 110-120 ja kolmandas 130+?
Meil on 1. klassi maantee, kus max kiirus on 110. Ülespoole on kiirtee, millel omad nõuded - mitte ühtegi samatasandilist ristmikku, tarad ümber ringi loomade tõkestamiseks jne.Algselt postitas: vallikas
OT selle tema mõistes...aga Gunn, mis viga on siis, neljarajalistel pole küll midagi häda, Pärast maardut Narva poole mu arust kõlbaks 130-ga sõita küll, Sama Pärnu suunas neljarajalisel, osa Talinna-Tartu maanteest, AGA inimesed peavad teadma ka siis, kuidas ikka kiirematel teedel asjad käivad, mitte ei tuia niisama, vasak rada peab ikka olema kiirematele.
Või peab reeglite järgi 130 jaoks ohutuse mõttes olema juba kolm rada? Esimeses mingi 70-90 sõitjad, teises siis 110-120 ja kolmandas 130+?
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
MAX kirrus ja PROJEKT kiirus on erinevad asjad, inimesed!
MAX kiirus on seadusega max. lubatud kiirus, teed aga projekteeritakse tavaliselt varuga. Ja see mitte ainult teedeehituses. Ntx 110 kV kõrgepingeliinid on 220 kV traverssammuga, et saaks neid suht lihtsalt 220 peale üle viia (praegu eestis enamlevinud siiski 330 KV)
Samuti ka veetorustikud, sideliinid j ne
MAX kiirus on seadusega max. lubatud kiirus, teed aga projekteeritakse tavaliselt varuga. Ja see mitte ainult teedeehituses. Ntx 110 kV kõrgepingeliinid on 220 kV traverssammuga, et saaks neid suht lihtsalt 220 peale üle viia (praegu eestis enamlevinud siiski 330 KV)
Samuti ka veetorustikud, sideliinid j ne
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
Maantee klass projektkiirus km/h
Hea Rahuldav Erandlik
Kiirtee 140 120 100
I 120 100 80
II 120 100 80
III 100 80 60
Sellega 120 km/h on meil ntx Tallinn-Narva ja ka ehitatava Tartu mnt projektkiirus, kiirteed Eestis kahjuks puuduvad. Lähteandmed siit (Tabel 2) http://hendrikson.ee/files/tallinna_rin ... 131008.pdf
Hea Rahuldav Erandlik
Kiirtee 140 120 100
I 120 100 80
II 120 100 80
III 100 80 60
Sellega 120 km/h on meil ntx Tallinn-Narva ja ka ehitatava Tartu mnt projektkiirus, kiirteed Eestis kahjuks puuduvad. Lähteandmed siit (Tabel 2) http://hendrikson.ee/files/tallinna_rin ... 131008.pdf
Siin minu arust paneb autor Tiina Pargile siga hoopis natuke...
Peterburi teel suutis üks kullakarva 2.gen 9-5 omanik esimeses sõidureas sõitnud masinast paremalt mööda sõita. Suht siga ikka minuarust, kuna teepeenralt lendab väga palju kruusa ja tolmu + muud liikluseeskirjad. Oleks siis kl 7.30 linnast väljaminev tee autosid triiki täis.
Mitte, et kaitseks, aga seal vist on tegelikult märgid väljas, et 2 rida ja kui talle nii väga meeldib sõita kraavis.Peterburi teel suutis üks kullakarva 2.gen 9-5 omanik esimeses sõidureas sõitnud masinast paremalt mööda sõita. Suht siga ikka minuarust, kuna teepeenralt lendab väga palju kruusa ja tolmu + muud liikluseeskirjad. Oleks siis kl 7.30 linnast väljaminev tee autosid triiki täis.
Aga ma oleks ka ilmselt väga pissed olnud kui mul oleks autol värv uus ja keegi kruusal lähedalt mööduks (kui ma seal kruusal vabatahtlikult ei oleks)
Täna tõmbas ette hõbedane vanem 9-5 sedaan ja sinna see olekski jäänud, kui ma poleks avastanud tema tagaaknalt kollast takso hinnakirja ning sama ka eest armatuurilt. Firmasümboolikat või plafooni ei märganud, aga nr 058BBN. Juhuks kui keegi kunagi müüa pakub vms.
Sellest parkimise blogipidajast ma küll aru ei saa.. No on ikka kibestunud inimesel palju vaba aega - nagu muud poleks teha kui igapäevaselt pildistada parkivaid autosid.. Kust tulevad sellised UFOd ma ei saa aru.. Ja see ERRi sisehoov on kinnine ja tõkkepuudega suletud, see Saab pargib seal koguaeg ning ma ei usu, et keegi teine selles mingit probleemi näeb, v.a "auväärt" kangelane ise..
Tükk aega pole siia midagi kirjutatud- arendan.
Alustuseks küsin teiste kuuldes kõva häälega enda käest, et äkki on mul enesel peas probleem, et lasen end sellistest pisiasjadest häirida.Sest liiklusohtlikku olukorda ei olnud, vaid keegi sai lihtsalt ilma ennast ja teisi ohtu panemata end rahuldatud.
Mul on selliste vastu kerge kaastunne, aga kuna mu enda pea-ehitus ei pruugi üldse korras olla ja ma ei taipa tegelikku asja iva, siis võib seegi eksiarvamus olla.
Tulen mina autoga täna mööda Järvevana uulitsat kell 01.00 paiku, et lõpuks sattuda Tabasallu.Ma ei tea, milla see Saab 9-5 mu taha tekkis, aga kusagil poole Tammsaare peal oli ta mul juba taga.Sest see udukad+päevatuled jäi silma.Kuna tahan Tabasalu tee peale minna Haabersti ringilt teisest reast, et ei peaks Klooga teel paremast mahakeeramise reast jälle end teise tõmbama, siis hakkasin Ehitajate teel kohe teises reas tulema.Saab samas reas mu taga.Kogu tee sõitsin püsikiiruse hoidjaga, kuna liiklus oli hõre.Spido näitas 61-62, mis reaalsuses on umbes 55-56.Rohkem autosid tervel Ehitajate teel ei olnud.Aga nüüd, kui hakkasin Haabersti ringile lähenema, hakkas 9-5 lähenema, sõitis paremasse ritta, sealt jälle suraki minu ette teise ritta.Aega tal selleks eriti ei olnud, kuna see tee on üsna lühike.Aga vähemalt sai ära tehtud.Tabasallu jõudsime ühel ajal.Muidugi tema jõudis veel kahest autost mööda sebida.Viimane sebimine oli enne Tabasalu 50 alasse jõudmist, kus kohe pidi üle pideva joone ja ilma suundadeta möödasõitu, pidureid talluma, et mitte 100-ga seal sõita.Aga Tabasalus oli TA minust tervelt 100 meetrit eespool.
Ma lootsin, et ta läheks samasse rajooni, et ma saaks temalt ka seda maailma korralduse asja uurida, aga ta sõitis edasi.
Nüüd küsingi suure ringi käest, et kas mul on peas väga suur probleem?Sead minu peas.Nagu Mere siin ülal kirjutas, mingeid võõraid sõnu kasutades autoforder või maaväline tsivilisatsioon, vms.
Saab oli must vagun 9-5 809THZ.Ma ei olnud eriti kindel, et ma tahan seda numbrit siia kirjutada, nagu kuri tädi avatud mikrofonisaates, kes viriseb tühja-tähja pärast ja üldsegi on ansip peder....Aga siiski- äkki ta sattub ka lugema ja ma tahaks tõesti teada, kuidas see maailm üldse on ehitatud ja mis on halb ja mis on hea ja mida tohib ja mida ei tohi endale ja teistele pähe lasta.
Alustuseks küsin teiste kuuldes kõva häälega enda käest, et äkki on mul enesel peas probleem, et lasen end sellistest pisiasjadest häirida.Sest liiklusohtlikku olukorda ei olnud, vaid keegi sai lihtsalt ilma ennast ja teisi ohtu panemata end rahuldatud.
Mul on selliste vastu kerge kaastunne, aga kuna mu enda pea-ehitus ei pruugi üldse korras olla ja ma ei taipa tegelikku asja iva, siis võib seegi eksiarvamus olla.
Tulen mina autoga täna mööda Järvevana uulitsat kell 01.00 paiku, et lõpuks sattuda Tabasallu.Ma ei tea, milla see Saab 9-5 mu taha tekkis, aga kusagil poole Tammsaare peal oli ta mul juba taga.Sest see udukad+päevatuled jäi silma.Kuna tahan Tabasalu tee peale minna Haabersti ringilt teisest reast, et ei peaks Klooga teel paremast mahakeeramise reast jälle end teise tõmbama, siis hakkasin Ehitajate teel kohe teises reas tulema.Saab samas reas mu taga.Kogu tee sõitsin püsikiiruse hoidjaga, kuna liiklus oli hõre.Spido näitas 61-62, mis reaalsuses on umbes 55-56.Rohkem autosid tervel Ehitajate teel ei olnud.Aga nüüd, kui hakkasin Haabersti ringile lähenema, hakkas 9-5 lähenema, sõitis paremasse ritta, sealt jälle suraki minu ette teise ritta.Aega tal selleks eriti ei olnud, kuna see tee on üsna lühike.Aga vähemalt sai ära tehtud.Tabasallu jõudsime ühel ajal.Muidugi tema jõudis veel kahest autost mööda sebida.Viimane sebimine oli enne Tabasalu 50 alasse jõudmist, kus kohe pidi üle pideva joone ja ilma suundadeta möödasõitu, pidureid talluma, et mitte 100-ga seal sõita.Aga Tabasalus oli TA minust tervelt 100 meetrit eespool.
Ma lootsin, et ta läheks samasse rajooni, et ma saaks temalt ka seda maailma korralduse asja uurida, aga ta sõitis edasi.
Nüüd küsingi suure ringi käest, et kas mul on peas väga suur probleem?Sead minu peas.Nagu Mere siin ülal kirjutas, mingeid võõraid sõnu kasutades autoforder või maaväline tsivilisatsioon, vms.
Saab oli must vagun 9-5 809THZ.Ma ei olnud eriti kindel, et ma tahan seda numbrit siia kirjutada, nagu kuri tädi avatud mikrofonisaates, kes viriseb tühja-tähja pärast ja üldsegi on ansip peder....Aga siiski- äkki ta sattub ka lugema ja ma tahaks tõesti teada, kuidas see maailm üldse on ehitatud ja mis on halb ja mis on hea ja mida tohib ja mida ei tohi endale ja teistele pähe lasta.
No tore küll, aga kus on probleem- kas minus?Kas mina olen äkki ise tulnukas kusagil teiselt poolt...Kommenteerige palun.Päris hea jutt.
Ma olen isegi ühest enda arvates Ufosaabist(mitte segi ajada Anti UFO numbriga) pilti teinud, kes Tartu teel tihedas liikluses kõigist mööda sebis ja siis kohe mu eest paremale maha keeras.See asemel, et oodata need paar kilti.Hiljem ma nägin seda nägu ja selgus, et ma tunnen seda meest ja ma ei hakanud siin sülge pritsima.Mis samas ei pane mind taganema mitte millegi ees, kuna mul puudub pieteeditunne.Aga samas arvasin, et mis kuradi inimhingede remondimees minagi olen- prooviks endagagi hakkama saada.
Nüüd tahangi targematelt nõu, et kus on iva.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ma arvan, et su jutust pole muffigi kasu. See juht on kodus ja magab, mäletamata mis toimus, aga sina said maohaavad. Põhiline abimees liiluses on pidev (aga aeglane) kultuursuse tõus. Nagu kõiges muuski. Mina aitasin kellegi suunatulega märku andes endast mööda saada ja tema avastas et tore, võiks isegi nii teha teinekord. Jne. jne. Erandid jätame kõrvale, eks? Jätame kõrvale need, kes on hilinemas tööle 5 minutit ja võidavad tallamisega 30 sekundit. Need kes inertsist sõidavad ka öösel samamoodi. Taasiseseisvumise aegu ütles üks taksojuht mulle tollases Tallinna liiluskeerises, las kihutab. Tal lühike elu.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7621
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
to timutit:
vaadates kellaaegu, mil sa sõidad ja kirjutad, siis on ju tegemist tegelikult sügava uneajaga ja sellisel kellaajal tuleb magada ja ajul puhata lasta, mitte lasta end häirida sellest, mis kus toimub.
Kes teab, äkki ta (saabijuht) oli veel rohkem väsinud, või oli mõnusa laksu all ja ei saanud adekvaatselt sellest maailma asjadest aru ja kiirustas ehk Türisalu poole?; ja nüüd kui sina ka püüad öös leida asju, siis kokku tulebki selline puder, mida keski ei kuumalt ei larbi.
parem minna õigel ajal tudule ja siis hommikul puhand peaga rahulikult võttes traumeerid ennast vähem; kasvõi püüad harjuda lihtsalt mõttega, et maailmas veel niipalju huvitavaid asju, millest s..tagi aru ei saa ( ja kas peakski)
:)
vaadates kellaaegu, mil sa sõidad ja kirjutad, siis on ju tegemist tegelikult sügava uneajaga ja sellisel kellaajal tuleb magada ja ajul puhata lasta, mitte lasta end häirida sellest, mis kus toimub.
Kes teab, äkki ta (saabijuht) oli veel rohkem väsinud, või oli mõnusa laksu all ja ei saanud adekvaatselt sellest maailma asjadest aru ja kiirustas ehk Türisalu poole?; ja nüüd kui sina ka püüad öös leida asju, siis kokku tulebki selline puder, mida keski ei kuumalt ei larbi.
parem minna õigel ajal tudule ja siis hommikul puhand peaga rahulikult võttes traumeerid ennast vähem; kasvõi püüad harjuda lihtsalt mõttega, et maailmas veel niipalju huvitavaid asju, millest s..tagi aru ei saa ( ja kas peakski)
:)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Eile mingis saates üks mees ütles et maa peal ongi paradiis. Põrgu pidid inimesed ise looma. Endale, naabrile, tuttavale ja võõrale. Hästi öeldud. Ootan koos mr. Q-ga (ja teistega) kultuursuse kasvu.
Minge parem metsa, vaadake, kas seeni on. Pähkleid on küll palju.
Timutit - viga on sinus. Ei saa kõiki maailma probleeme enda õlule võtta. Liikluses on väga palju tõmblejad, mõned sõidavad bemmiga, mõned saabiga, mõned mersuga. Kogu aeg hakkab keegi silma. Näiteks keilast Tallinna sõites mööda paldiski mnt-d on ka palju tõmblejaid, kellega haabersti ringil uuesti kohtud. Mis parata.
Minge parem metsa, vaadake, kas seeni on. Pähkleid on küll palju.
Timutit - viga on sinus. Ei saa kõiki maailma probleeme enda õlule võtta. Liikluses on väga palju tõmblejad, mõned sõidavad bemmiga, mõned saabiga, mõned mersuga. Kogu aeg hakkab keegi silma. Näiteks keilast Tallinna sõites mööda paldiski mnt-d on ka palju tõmblejaid, kellega haabersti ringil uuesti kohtud. Mis parata.
Saabijuht rikkus liikluseeskirju, kuna ta ei liikunud sujuvalt ja häiris kaasliiklejaid. Ma arvan, kui ta loeb, peaks Timutile maksma moraalse kahju eest vähemalt 2000€ kompensatsiooni. Kui palju kõik maksab tänapäeval, ravimid, mudavannid, vesiravi, stressi maandamine alkoholiga, kallite sigaritega, massaazid.
See kõik tuleb ju tervise arvelt.
See kõik tuleb ju tervise arvelt.
Seda ma arvasin ette.
See ei olnud maailma päästmise valu, mille pärast ma magada ei saanud.Mul olid sugulased kaugelt maalt külas, kellega me tulime lauluväljakult ja kellega me veel paar tundi istusime.See asi toimus meie olemiste käigus ja kuna mul oli juhuslikult raal kodu nurgas, siis kribasin 15 minutiga loo, et näha, mida kostakse.
Mu loo põhjus oli selles, et sellistest pisiasjadest koosneb meie elu.Neid on igal pool ümber-ringi.Inimene, kes selle lükke tegi, võib igapäeva elus suheldes olla nö. tavaline normaalne isik.Aga anonüümses kesk-konnas, kus keegi teda ei tunne, tehakse veidi imelikke asju.Seega arvasin ma , et seda kirjutades, võib äkki ühel või enamal tekkida peas mingi mõttekäik olulisest või ebaolulisest.
Me naersime seda asja nähes, mitte ei läinud silmad punaseks ja ei hakanud rusikad rulli tõmbuma.Sama huumorika alatooniga oli ka mu jutt.
Ärge mind veel Paldiski maanteele hipodroomi kõrvale saatke.
See ei olnud maailma päästmise valu, mille pärast ma magada ei saanud.Mul olid sugulased kaugelt maalt külas, kellega me tulime lauluväljakult ja kellega me veel paar tundi istusime.See asi toimus meie olemiste käigus ja kuna mul oli juhuslikult raal kodu nurgas, siis kribasin 15 minutiga loo, et näha, mida kostakse.
Mu loo põhjus oli selles, et sellistest pisiasjadest koosneb meie elu.Neid on igal pool ümber-ringi.Inimene, kes selle lükke tegi, võib igapäeva elus suheldes olla nö. tavaline normaalne isik.Aga anonüümses kesk-konnas, kus keegi teda ei tunne, tehakse veidi imelikke asju.Seega arvasin ma , et seda kirjutades, võib äkki ühel või enamal tekkida peas mingi mõttekäik olulisest või ebaolulisest.
Me naersime seda asja nähes, mitte ei läinud silmad punaseks ja ei hakanud rusikad rulli tõmbuma.Sama huumorika alatooniga oli ka mu jutt.
Ärge mind veel Paldiski maanteele hipodroomi kõrvale saatke.
Saabijuht rikkus liikluseeskirju, kuna ta ei liikunud sujuvalt ja häiris kaasliiklejaid. Ma arvan, kui ta loeb, peaks Timutile maksma moraalse kahju eest vähemalt 2000€ kompensatsiooni. Kui palju kõik maksab tänapäeval, ravimid, mudavannid, vesiravi, stressi maandamine alkoholiga, kallite sigaritega, massaazid.
See kõik tuleb ju tervise arvelt.
kas see jutt sul, tahab huumor olla ...
pigem saab sellest jutust, midagi sinu koht välja lugeda, aga jätan selle enda teada, "et hõõguv süsi põlema ei läheks!".
Aga nüüd, kui hakkasin Haabersti ringile lähenema, hakkas 9-5 lähenema, sõitis paremasse ritta, sealt jälle suraki minu ette teise ritta.
Kehtiva liiklusseaduse järgi on see selge (ja ülbe) rikkumine.
[• Eesliikuvast sõidukist tohib juht mööda sõita vasakult. Erandiks on möödasõit vasak- või tagasipööret sooritavast sõidukist.]
Nomaeitea, mind ka sellised tüübid häirivad. Närve aitab säästa, kui võtta vaatleja hoiak. Siis oled kui külastaja Issanda loomaaias. Iroonia (Aednikbobi strateegia) on ka üks võimalus.
SAAB on tegusõna!