Vaja selline asi välja vahetada
Jagage kogemusi ja nippe, kuidas see kõige valutumalt alt kätte saada.
Usun ,et läheks siin foorumis nii mõnelgi teisel vaja ,siis hea lugeda.
Oleks väga tänulik
K.Tonnise roolilati vahetus
Mina sikutasin roolilati paremalt poolt välja. Mul nimelt automaatkast ja vasakul jäi too ette.
Enne tuli teha muidugi rookimistöid. Eemaldada tuli nii esirattad, plastlogarid (vits sai mõlemalt poolt ära võetud), aku raam kui ka parempoolne poolraami miskine tugi. Ja muidugi seestpoolt tuli pedaalide juures päris sügavale ronida, et varras lahti saada.
Üksjagu keerukas oli ka roolivõimu torusid lahti saada, aga ma muretsesin selleks puhuks sellised tugevad poolsilmusvõtmed, mis toru mutritele peale läksid. Võtmeid on ka erilisi vaja, nr. 16 ja 18 on "standardiks".
Ilma autotõstukita võttis selline tegevus ühe päeva aega. Enamus ajast kulus muigugi nuputamisele, et mis järgmine eeldus on lati eemalduseks...
Igatahes jõudu!
Enne tuli teha muidugi rookimistöid. Eemaldada tuli nii esirattad, plastlogarid (vits sai mõlemalt poolt ära võetud), aku raam kui ka parempoolne poolraami miskine tugi. Ja muidugi seestpoolt tuli pedaalide juures päris sügavale ronida, et varras lahti saada.
Üksjagu keerukas oli ka roolivõimu torusid lahti saada, aga ma muretsesin selleks puhuks sellised tugevad poolsilmusvõtmed, mis toru mutritele peale läksid. Võtmeid on ka erilisi vaja, nr. 16 ja 18 on "standardiks".
Ilma autotõstukita võttis selline tegevus ühe päeva aega. Enamus ajast kulus muigugi nuputamisele, et mis järgmine eeldus on lati eemalduseks...
Igatahes jõudu!
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.

