Bensiini õgard
Minul näitasid viimased mõõtmised 10,73 l/100km.
Sellest siis ca 30% linnasõitu.
Korda sain asja õhufiltri vahetusega ning ka bensufilter sai vahetatud, kindlasti saaks paremaks vaakumvoolikute vahetamisega. Minek on ikkagi kuidagi natuke uimane võrreldes teise samasugusega.
Sellest siis ca 30% linnasõitu.
Korda sain asja õhufiltri vahetusega ning ka bensufilter sai vahetatud, kindlasti saaks paremaks vaakumvoolikute vahetamisega. Minek on ikkagi kuidagi natuke uimane võrreldes teise samasugusega.
100m - sinu mõõtmise järgi tarbivad me autod sarnaselt, ehk. ülalmainitud bena tarbivus on, minul, 100% lannas. igapäevaselt palju lühikesi otsi ja mõned pikemad.
Õhufilter on mul värskelt vahetatud. benafiltri vahetus on samuti mõttes olnud tükil ajal. Millalgi lähiajal teen ka selle ära. vaakumtorud - mingisuguseid, peenemaid, olen vahetanud. tegelikult ma ei saagi seal päris täpselt aru, millised neist kõigist on vaakumtorud ja millised enam ei ole.
Õhufilter on mul värskelt vahetatud. benafiltri vahetus on samuti mõttes olnud tükil ajal. Millalgi lähiajal teen ka selle ära. vaakumtorud - mingisuguseid, peenemaid, olen vahetanud. tegelikult ma ei saagi seal päris täpselt aru, millised neist kõigist on vaakumtorud ja millised enam ei ole.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
üks asi veel, mis kindlasti bensiinikulu kasvatab on ummistunud summuti.
ise praegu ühe sellisega sõites sai kah benakuluks 10 L/100 km. ja tõmmet polnud mingitki peale 2500 pööret.
tagumises pütas oli sisemine aukudega toru ära roostetanud ja kokku kukkunud ja kõik vill ja muu asi oli seal umbselt koos.
asjast sai siis vaid õige ülevaate, kui poti lahti lõikasin.
ise praegu ühe sellisega sõites sai kah benakuluks 10 L/100 km. ja tõmmet polnud mingitki peale 2500 pööret.
tagumises pütas oli sisemine aukudega toru ära roostetanud ja kokku kukkunud ja kõik vill ja muu asi oli seal umbselt koos.
asjast sai siis vaid õige ülevaate, kui poti lahti lõikasin.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Kahte head nende vanade vabalthingavatega ei saa.Kas sõidab, või säästab.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: E Mai 09, 2005 15:10
- Asukoht:
- Auto:
karpadega on lihtsam, regullid temperatuurikompensaatori tundlikumaks, ja kütusekulu langeb pahinal, ... kiirendus suurtel kiirustel samuti 

-
- Postitusi: 38
- Liitunud: E Mai 09, 2005 15:10
- Asukoht:
- Auto:
kui pritsung garanteerib klassikul 11,5 sajale, siis parem juba carpa 2x150cd 
