Siia peaks ära märkima ka auto reg. nr-i. Pilti linkides kaob peale auto24. kuulutuse kustutamist ka pilt ja kui masin uuesti 2a pärast müüki tuleb ei mäleta enam keegi.
Kiirelt teevad ikka, 15.03 oli avarii ja kuu aja pärast müügis. Päris korralikud kahjustused ikkagi ja kas padjad töötavad, seda ei tea vist keegi kuni uue laksuni.
Kiirelt teevad ikka, 15.03 oli avarii ja kuu aja pärast müügis. Päris korralikud kahjustused ikkagi ja kas padjad töötavad, seda ei tea vist keegi kuni uue laksuni.
15.03.2010.. mitte 2011
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Kiirelt teevad ikka, 15.03 oli avarii ja kuu aja pärast müügis. Päris korralikud kahjustused ikkagi ja kas padjad töötavad, seda ei tea vist keegi kuni uue laksuni.
no kui omanik siin foorumis käib siis võiks oma masina kaitseks ka midagi öelda
Kiirelt teevad ikka, 15.03 oli avarii ja kuu aja pärast müügis. Päris korralikud kahjustused ikkagi ja kas padjad töötavad, seda ei tea vist keegi kuni uue laksuni.
no kui omanik siin foorumis käib siis võiks oma masina kaitseks ka midagi öelda
ENDINE omanik.. praegusest ei tea midagi.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Ma huvi pärast küsin, et kas sellises ulatuses matsu pannud autode remont ja müügikõlbulikuks tegemine on tõesti tavaline nähtus? Kere nii palju viga ei saa, et pilguga üleheites või esmasel sõidul kohe aru saaks, et endine romu on? Minu mõistus ütleb, et sellisest masinast enam head nahka ei saa. Või mis spetsialistid arvavad?
Mul tuttav hiljuti sõitis Volvo V70-ga külje pealt ca 40-50-ga sisse ette keeranud kaubikule ja esiots oli üksjagu katki, kuid mitte nii palju kui siin pildil oleval autol. Kindlustus remontis ja hind oli ca 130 000 EEK.
Ei ole otseselt teemasse ehk, aga: Rooliairbag lahti lendanud ja üle nahatatud tuimalt. Kes osta kaalub, võiks kontrollida ka muu turvavarustuse korrasolekut. http://www.auto24.ee/used/818093