
Tarvitseb softis ainult ühe arvuga veidi mööda panna ja sekundite jooksul ongi abi antud.
1,5 baariga suudavad stock pihustid mootorit siiski veel elusana hoida, aga sel juhul peab soft lubama neid ka 100% avada, kui selleks vajadus tekib. Paraku aga ei tea me nende avatusest midagi, kui puudub WB või võimalus logimiseks.
Ja siis MAP sensor - kütuse pihustamine tugineb täielikult sellelt jubinalt saadud infole! Tuleb sealt vale pinge ja jälle sekundite küsimus...
Ja siis fuel cut-off - see võib olla tülikas optsioon, aga mootori jaoks tihti elupäästja. Ja kui MAP sensor "valetab", siis cut-off'i ei tarvitse tulla ja...jälle sekundite küsimus.
Tegelikult ma ei taha moraalitseda, aga lihtsalt mõned näited, kuivõrd noateral kõndimine võib üks softituunija elu olla.