Tere
Autoks on Saab 900 S 1993a 2,3 L, 110kw
Probleem selles et külmalt auto käivitub igati ilusti, kuid kui mootor soe siis käivitub vaid mõneks sekundiks- pole vahet kas ajada pöörded ülesse või lasta ilma gaasi vajutamata tööle- tulemus on ikka sama.
Ja just probleemi olen tähendanud kui on mootor soe olnud alati kui selline viga küljes. Tundub et nagu mingi andur oleks katki?
Küsimus siis ongi selline et kas keegi on kokku puutunud taolise probleemiga ja kuidas selle lahendanud on või oskab head nõu anda mis see olla võiks? Või peaksin kiiremas korras teeninduse poole kobima.
Tänud vastajaile!
900 S käivitub soojalt ainult mõneks sekundiks
Mul on olnud sama moodi, küll harva. Tean et probleem võib olla jagajas, andur ei tööta hästi, sest simmering lasknud õli läbi ja võibolla muud põhjused ka. Kompuuter Tech2 on näidanud ka Camshaft position sensor viga, muide selle taastamisest on juttu näiteks siin. Sul ikka on jagajaga ju? Kui jagaja õline, siis simmering läbi lasebki.
Uurisin veel jah asja üle ja tundub selles viga küll olevat. Sümtomid on sarnased ka teistel nagu olen internetist leidnud.
Leidsin ka selle kohta ka päris hea lehe http://www.900saab.com/dizzy.html
peab nüüd nuputama kuidas parandada seda
Leidsin ka selle kohta ka päris hea lehe http://www.900saab.com/dizzy.html
peab nüüd nuputama kuidas parandada seda
Algselt postitas: Priit519
Uurisin veel jah asja üle ja tundub selles viga küll olevat. Sümtomid on sarnased ka teistel nagu olen internetist leidnud.
Leidsin ka selle kohta ka päris hea lehe http://www.900saab.com/dizzy.html
peab nüüd nuputama kuidas parandada seda
Ehh, seda sama linki ma oma eelmisse postitusse panna tahtsingi, aga läks valesti.
Alustama peaks ikkagi simmeringi vahetusest (45 krooni simmering, ma leidsin mõningase otsimise peale koha kust neid saab). Siin foorumiski on kirjutatud, et stantsitud sakilise seibi mahavõtmisega jagaja sensori all, mille all omakorda on simmering, võib jagaja korpust vigastada, aga ma loodan selle vahetamisega ise hakkama saada järgmise nädala neljapäeval tõenäoliselt. Insenerist äiapapa vast annab mulle hääd nõu kuidas see stantsseib maha saada.
Võibolla aitab ka anduri õlist puhastamine, loomulikult võib alati panna ka uue jagaja kaane, rootori, küünlad ja küünlajuhtmed.
Kui külmast peast oled korra juba käima saanud, kas siis sõidab probleemideta või kooleb mootori töösoojaks saades ära?
Kui teine variant, siis annaksin ühe alternatiivse suuna, milles mõelda. Samasugune viga oli just ühel autol (polnud küll SAAB) eelmisel nädalal. Mõõdikuid külge riputades selgus, et puudub kütuserõhk.
Jõudes siis pumbani, selgus tõsiasi, et pump ise oli küll elus veel, kuid paak sisaldas suures koguses muda, mis oli koguri ummistanud.
Seistes siis ilmselt imbus kogur uuesti kütust täis ja auto suutis sellega mõned km sõita, enne kui jälle ära suri.
Tuli paak ära puhastada ja tegeleda sellega, millisest torust muda paaki satub.
Sul on vaja teada saada, kas sooja mootoriga kaob ära säde või kütuserõhk.
Kui teine variant, siis annaksin ühe alternatiivse suuna, milles mõelda. Samasugune viga oli just ühel autol (polnud küll SAAB) eelmisel nädalal. Mõõdikuid külge riputades selgus, et puudub kütuserõhk.
Jõudes siis pumbani, selgus tõsiasi, et pump ise oli küll elus veel, kuid paak sisaldas suures koguses muda, mis oli koguri ummistanud.
Seistes siis ilmselt imbus kogur uuesti kütust täis ja auto suutis sellega mõned km sõita, enne kui jälle ära suri.
Tuli paak ära puhastada ja tegeleda sellega, millisest torust muda paaki satub.
Sul on vaja teada saada, kas sooja mootoriga kaob ära säde või kütuserõhk.
Mul on nii et kui külmalt tööle panna siis töötab kaua vaja- bensiini saab ja bensiini pump järelikult töötab ka. Peale seisma jätmist enam ei taha mõnda aega käivituda... kuid mootori jahtudes läheb uuesti tööle ja jääb tööle jälle kuni ise seisma jätan...
Vändaanduri viga peaks tech näitama, mina küll ei läheks 900 krooni või sinna kanti maksvat juppi vahetama, kui pole kindel, et see on. Seda enam, et kas ise vahetada oskaks, kui veel remontijate juurde minna, maksab tööraha peale ja suht suur väljaminek. Aga eks remontijatel tech ka muidugi olemas, minutiga asi selge.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14426
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
No näed... tuled Sakust, Tallinnasse sisse sõidad mööda Kadaka puiesteed ja natukese aja pärast jääb Audacer sulle ette. veel samas suunas jätkates ka Troost auto. Vabaduse pst-d mööda tulles on esimene koht ilmselt Saabi-Anti töökoda... Ühesõnaga... siit leiad andmed pädevate remontijate kohta
Kirjutan siia teemasse, kui kellelgi peaks vaja olema, ei hakanud eraldi jagaja simmeringi vahetamise õpetust tegema, ei viitsinud pilte ka klõpsida. Ütlen vaid, et siin eespool läbi käinud jänki õpetus on ülimalt hea.
Omalt poolt lisaks, et jagaja võlli otsast muidu difti kätte ei saa kui pole korralikku tööriista, mina alguses ei saanud minema, pärast aga läks hästi, tööriista lasi paps relakaga terasvardast, mis kunagi vene ajal Norrast toodud kalasuitsutsehhi, aga see selleks
Ühesõnaga difti on raske kätte saada kui pole korralikku tööriista selleks.
Siis järgmine raskus oli muidugi too stantsitud sakiline seib, vaikselt keskavast järjest keerates vajutasin serva üles kuni ta lõpuks täitsa kummis oli ja siis ka ära hüppas oma pesast. Tagasi panin nii nagu jänki õpetas - poldi ja mutriga, kenasti läks kohe paika simmeringi peale. Vana SIKU simmering oli tõesti kole kõvastunud.
Mina soovin küll rahulikku meelt ja julget pealehakkamist kõigile, kes seda tööd ette võtta tahavad.
Omalt poolt lisaks, et jagaja võlli otsast muidu difti kätte ei saa kui pole korralikku tööriista, mina alguses ei saanud minema, pärast aga läks hästi, tööriista lasi paps relakaga terasvardast, mis kunagi vene ajal Norrast toodud kalasuitsutsehhi, aga see selleks

Siis järgmine raskus oli muidugi too stantsitud sakiline seib, vaikselt keskavast järjest keerates vajutasin serva üles kuni ta lõpuks täitsa kummis oli ja siis ka ära hüppas oma pesast. Tagasi panin nii nagu jänki õpetas - poldi ja mutriga, kenasti läks kohe paika simmeringi peale. Vana SIKU simmering oli tõesti kole kõvastunud.
Mina soovin küll rahulikku meelt ja julget pealehakkamist kõigile, kes seda tööd ette võtta tahavad.
Probleeme ei tekita mitte selle seibi mahasaamine(tuleb väga kergelt,isegi mõlki ei lähe),vaid tagasipanek nii,et pind sile jääb ning seib vibratsiooniga lahti ei läheks.
SRY OT.
Ja CPS ei anna 99% juhtudest veakoodi.
SRY OT.
Ja CPS ei anna 99% juhtudest veakoodi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
ma arvan et ei vii teenindusse... vahetan ka ise selle simmerlingi ära.
Kuid kas sain õigesti aru et kui simmerling ära vahetada siis enduri vahetust pole vaja ette võtta?
Ning äkki saaks infot selle simmerlingi kohta et kus selle ostsid 45 eeguse ja kas peaksin vana maha võtma ja siis suuruse järgi uue ostma või on mingite mõõtude järgi seda saada?
Üldse ei kujuta ette praegu.
Tänud
Kuid kas sain õigesti aru et kui simmerling ära vahetada siis enduri vahetust pole vaja ette võtta?
Ning äkki saaks infot selle simmerlingi kohta et kus selle ostsid 45 eeguse ja kas peaksin vana maha võtma ja siis suuruse järgi uue ostma või on mingite mõõtude järgi seda saada?
Üldse ei kujuta ette praegu.
Tänud
12x19x5 simmer, kogu info ju seal olemas http://www.900saab.com/dizzy.html kuidas teha ja mis juppidest koosneb. Trionic muidugi hoiatas, et pärast võib see stantsseib end lahti visata. Firma nime ei mäleta praegu, pärast saan küsida, asub Tallinna lennujaamast mööda Tartu poole ja paremale kusagile sinna Ülemiste järve taha.
"Balti Laager" on koht,kus neid saada on alati.Pakutakse küll 3mm.paksuseid,aga vahet pole,pea-asi,et õli peaks.
See stantsseib ise-enesest pole koostu töös erilist tähtsust omav,kui suudad võlli(koos anduri rootoriga) lõtku täpseks ajada.Liigne lõtk viib ostsillogrammi ebamääraseks ja võib põhjustada veakoodi genereerimist,kuigi "Hall" andur on töökorras.
See stantsseib ise-enesest pole koostu töös erilist tähtsust omav,kui suudad võlli(koos anduri rootoriga) lõtku täpseks ajada.Liigne lõtk viib ostsillogrammi ebamääraseks ja võib põhjustada veakoodi genereerimist,kuigi "Hall" andur on töökorras.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Firma nimi kust 5 mm simmeri saab on Varson OÜ, aga seal ka tellimise peale saab järgmiseks päevaks, loodan, et see kehtib kõigile, mul olid tutvused mängus.
edit: Priit, ma algaval nädalal võin tellida selle simmeri ja võin ka vahetada, aga peab mõtlema, kus seda teha.
edit: Priit, ma algaval nädalal võin tellida selle simmeri ja võin ka vahetada, aga peab mõtlema, kus seda teha.
Vana teema kuid teistele teadmiseks äkki on abi. Probleem sai lahendatud päris üllatavalt lihtsalt. Auto aju klemmid olevat korrodeerunud ja ei andnud ühendust. Ja miskitpärast külmalt andis ühendust ja soojalt mitte. Aju klemmid puhtaks ja peale seda on töödanud ilusti pikka aega juba
lihtsalt infoks
lihtsalt infoks