900 S käivitub soojalt ainult mõneks sekundiks

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Priit519
Postitusi: 9
Liitunud: P Sept 23, 2007 17:45
Asukoht:
Auto:

#1

Tere

Autoks on Saab 900 S 1993a 2,3 L, 110kw

Probleem selles et külmalt auto käivitub igati ilusti, kuid kui mootor soe siis käivitub vaid mõneks sekundiks- pole vahet kas ajada pöörded ülesse või lasta ilma gaasi vajutamata tööle- tulemus on ikka sama.
Ja just probleemi olen tähendanud kui on mootor soe olnud alati kui selline viga küljes. Tundub et nagu mingi andur oleks katki?

Küsimus siis ongi selline et kas keegi on kokku puutunud taolise probleemiga ja kuidas selle lahendanud on või oskab head nõu anda mis see olla võiks? Või peaksin kiiremas korras teeninduse poole kobima.

Tänud vastajaile!
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

Kas immobilaiser/signa ei või kalada? Et ei tõmba pensupumpa tööle.
Proovi korraks signa peale panna-maha võtta ja siis käivitada.
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#3

Mul on olnud sama moodi, küll harva. Tean et probleem võib olla jagajas, andur ei tööta hästi, sest simmering lasknud õli läbi ja võibolla muud põhjused ka. Kompuuter Tech2 on näidanud ka Camshaft position sensor viga, muide selle taastamisest on juttu näiteks siin. Sul ikka on jagajaga ju? Kui jagaja õline, siis simmering läbi lasebki.
Priit519
Postitusi: 9
Liitunud: P Sept 23, 2007 17:45
Asukoht:
Auto:

#4

Vaatasin järele... jaga juures tõesti õline... Kuid jagaja seest on kuiv ilusti
Priit519
Postitusi: 9
Liitunud: P Sept 23, 2007 17:45
Asukoht:
Auto:

#5

Uurisin veel jah asja üle ja tundub selles viga küll olevat. Sümtomid on sarnased ka teistel nagu olen internetist leidnud.

Leidsin ka selle kohta ka päris hea lehe http://www.900saab.com/dizzy.html


peab nüüd nuputama kuidas parandada seda
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: Priit519
Uurisin veel jah asja üle ja tundub selles viga küll olevat. Sümtomid on sarnased ka teistel nagu olen internetist leidnud.

Leidsin ka selle kohta ka päris hea lehe http://www.900saab.com/dizzy.html


peab nüüd nuputama kuidas parandada seda

Ehh, seda sama linki ma oma eelmisse postitusse panna tahtsingi, aga läks valesti.

Alustama peaks ikkagi simmeringi vahetusest (45 krooni simmering, ma leidsin mõningase otsimise peale koha kust neid saab). Siin foorumiski on kirjutatud, et stantsitud sakilise seibi mahavõtmisega jagaja sensori all, mille all omakorda on simmering, võib jagaja korpust vigastada, aga ma loodan selle vahetamisega ise hakkama saada järgmise nädala neljapäeval tõenäoliselt. Insenerist äiapapa vast annab mulle hääd nõu kuidas see stantsseib maha saada.

Võibolla aitab ka anduri õlist puhastamine, loomulikult võib alati panna ka uue jagaja kaane, rootori, küünlad ja küünlajuhtmed.
Priit519
Postitusi: 9
Liitunud: P Sept 23, 2007 17:45
Asukoht:
Auto:

#7

ma lähen varsti katsetan selle puhastamist ... esialgu äkki aitab ja siis kui sa vallikas enda selle probleemi ära suudad lahendada siis sheerid infot nats :)


tänud
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#8

Kui külmast peast oled korra juba käima saanud, kas siis sõidab probleemideta või kooleb mootori töösoojaks saades ära?
Kui teine variant, siis annaksin ühe alternatiivse suuna, milles mõelda. Samasugune viga oli just ühel autol (polnud küll SAAB) eelmisel nädalal. Mõõdikuid külge riputades selgus, et puudub kütuserõhk.
Jõudes siis pumbani, selgus tõsiasi, et pump ise oli küll elus veel, kuid paak sisaldas suures koguses muda, mis oli koguri ummistanud.
Seistes siis ilmselt imbus kogur uuesti kütust täis ja auto suutis sellega mõned km sõita, enne kui jälle ära suri.
Tuli paak ära puhastada ja tegeleda sellega, millisest torust muda paaki satub.
Sul on vaja teada saada, kas sooja mootoriga kaob ära säde või kütuserõhk.
Priit519
Postitusi: 9
Liitunud: P Sept 23, 2007 17:45
Asukoht:
Auto:

#9

Mul on nii et kui külmalt tööle panna siis töötab kaua vaja- bensiini saab ja bensiini pump järelikult töötab ka. Peale seisma jätmist enam ei taha mõnda aega käivituda... kuid mootori jahtudes läheb uuesti tööle ja jääb tööle jälle kuni ise seisma jätan...
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#10

Äkki vahetaks CPS anduri ära :poke:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Priit519
Postitusi: 9
Liitunud: P Sept 23, 2007 17:45
Asukoht:
Auto:

#11

Nii tundub jah asi selles olevat... aga mis arvate kas tasub see kasutatult osta või peaks uue ikka vaatama? no kasvõi kontrolliks äkki kasutatud vaadata?
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#12

Vändaanduri viga peaks tech näitama, mina küll ei läheks 900 krooni või sinna kanti maksvat juppi vahetama, kui pole kindel, et see on. Seda enam, et kas ise vahetada oskaks, kui veel remontijate juurde minna, maksab tööraha peale ja suht suur väljaminek. Aga eks remontijatel tech ka muidugi olemas, minutiga asi selge.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14426
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#13

Nii palju kui autoosad.ee-st aru sain, siis ~470 EEK maksab see vidin. Priit pole kahjuks maininud, kuskandis ta ise on, võibolla on vaid ümber nurga vaja minna, et teadjate juurde jõuda..:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Priit519
Postitusi: 9
Liitunud: P Sept 23, 2007 17:45
Asukoht:
Auto:

#14

Priit asub sakus ja tallinnas :D
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14426
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#15

No näed... tuled Sakust, Tallinnasse sisse sõidad mööda Kadaka puiesteed ja natukese aja pärast jääb Audacer sulle ette. veel samas suunas jätkates ka Troost auto. Vabaduse pst-d mööda tulles on esimene koht ilmselt Saabi-Anti töökoda... Ühesõnaga... siit leiad andmed pädevate remontijate kohta
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#16

Kirjutan siia teemasse, kui kellelgi peaks vaja olema, ei hakanud eraldi jagaja simmeringi vahetamise õpetust tegema, ei viitsinud pilte ka klõpsida. Ütlen vaid, et siin eespool läbi käinud jänki õpetus on ülimalt hea.

Omalt poolt lisaks, et jagaja võlli otsast muidu difti kätte ei saa kui pole korralikku tööriista, mina alguses ei saanud minema, pärast aga läks hästi, tööriista lasi paps relakaga terasvardast, mis kunagi vene ajal Norrast toodud kalasuitsutsehhi, aga see selleks :) Ühesõnaga difti on raske kätte saada kui pole korralikku tööriista selleks.

Siis järgmine raskus oli muidugi too stantsitud sakiline seib, vaikselt keskavast järjest keerates vajutasin serva üles kuni ta lõpuks täitsa kummis oli ja siis ka ära hüppas oma pesast. Tagasi panin nii nagu jänki õpetas - poldi ja mutriga, kenasti läks kohe paika simmeringi peale. Vana SIKU simmering oli tõesti kole kõvastunud.

Mina soovin küll rahulikku meelt ja julget pealehakkamist kõigile, kes seda tööd ette võtta tahavad.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#17

Probleeme ei tekita mitte selle seibi mahasaamine(tuleb väga kergelt,isegi mõlki ei lähe),vaid tagasipanek nii,et pind sile jääb ning seib vibratsiooniga lahti ei läheks.
SRY OT.
Ja CPS ei anna 99% juhtudest veakoodi.
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#18

Priit519 võibolla teema lõpetuseks ka, et mis viga oli?
Priit519
Postitusi: 9
Liitunud: P Sept 23, 2007 17:45
Asukoht:
Auto:

#19

ma arvan et ei vii teenindusse... vahetan ka ise selle simmerlingi ära.

Kuid kas sain õigesti aru et kui simmerling ära vahetada siis enduri vahetust pole vaja ette võtta?

Ning äkki saaks infot selle simmerlingi kohta et kus selle ostsid 45 eeguse ja kas peaksin vana maha võtma ja siis suuruse järgi uue ostma või on mingite mõõtude järgi seda saada?

Üldse ei kujuta ette praegu.

Tänud
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#20

12x19x5 simmer, kogu info ju seal olemas http://www.900saab.com/dizzy.html kuidas teha ja mis juppidest koosneb. Trionic muidugi hoiatas, et pärast võib see stantsseib end lahti visata. Firma nime ei mäleta praegu, pärast saan küsida, asub Tallinna lennujaamast mööda Tartu poole ja paremale kusagile sinna Ülemiste järve taha.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#21

"Balti Laager" on koht,kus neid saada on alati.Pakutakse küll 3mm.paksuseid,aga vahet pole,pea-asi,et õli peaks.
See stantsseib ise-enesest pole koostu töös erilist tähtsust omav,kui suudad võlli(koos anduri rootoriga) lõtku täpseks ajada.Liigne lõtk viib ostsillogrammi ebamääraseks ja võib põhjustada veakoodi genereerimist,kuigi "Hall" andur on töökorras.
Kasutaja avatar
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#22

Firma nimi kust 5 mm simmeri saab on Varson OÜ, aga seal ka tellimise peale saab järgmiseks päevaks, loodan, et see kehtib kõigile, mul olid tutvused mängus.

edit: Priit, ma algaval nädalal võin tellida selle simmeri ja võin ka vahetada, aga peab mõtlema, kus seda teha.
Priit519
Postitusi: 9
Liitunud: P Sept 23, 2007 17:45
Asukoht:
Auto:

#23

Vana teema kuid teistele teadmiseks äkki on abi. Probleem sai lahendatud päris üllatavalt lihtsalt. Auto aju klemmid olevat korrodeerunud ja ei andnud ühendust. Ja miskitpärast külmalt andis ühendust ja soojalt mitte. Aju klemmid puhtaks ja peale seda on töödanud ilusti pikka aega juba


lihtsalt infoks
Vasta