Saab 9-5 Griffin, 1999, budulojus

budulojus
Postitusi: 213
Liitunud: K Jaan 20, 2010 11:19
Asukoht:
Auto:

#26

Täna sai siis oma masinal bensupump ära vahetatud.Eile käis küll peast igasugu mõtteid läbi,et mis siis nüüd küll juhtus.Hea oli see,et asi andis otsad 10km kodust ja siis pimeduses sai slepis garaazi masin veetud.Hetkel siis masin jälle peaaegi täie tervise juures
budulojus
Postitusi: 213
Liitunud: K Jaan 20, 2010 11:19
Asukoht:
Auto:

#27

Kui hästi üks masin ikka teel võib püsida ja lumest ronib ka väga kergelt läbi.Kevadel siis plaanis autole suurem hooldus teha ja vahetada kõik mis vahetamist vajaksid.Enne muidugi peab kuskil käima autot näitamas,et teada saada mis vigasi küljes võib olla.
Üks üllatus mis mind auto ostul tabas oli see,et valuvelgedele olid tasakaalu raskused väljapoole pandud ja nüüd näevad veljed väga koledad välja ning üks velg on natukene vigane.Kus soovitaksite velge parandada ning siis juba värvida ja lakkida?
Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4340
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#28

...üks velg on natukene vigane.Kus soovitaksite velge parandada ning siis juba värvida ja lakkida?
Ma ühed oma veljed lasin sirgeks ajada ja siis viisin nad liivapritsi. Peale seda sai pulbervärvis õige toon valitud ning välja näevad justkui uued.
Kogu lugu 16" velje puhul oli ~95€ (1500.-)

Asjad sain teostatud Tartus :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
budulojus
Postitusi: 213
Liitunud: K Jaan 20, 2010 11:19
Asukoht:
Auto:

#29

...üks velg on natukene vigane.Kus soovitaksite velge parandada ning siis juba värvida ja lakkida?
Ma ühed oma veljed lasin sirgeks ajada ja siis viisin nad liivapritsi. Peale seda sai pulbervärvis õige toon valitud ning välja näevad justkui uued.
Kogu lugu 16" velje puhul oli ~95€ (1500.-)

Asjad sain teostatud Tartus :)

ehk annad täpsemat infi kui tohib muidugi
Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4340
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#30

...üks velg on natukene vigane.Kus soovitaksite velge parandada ning siis juba värvida ja lakkida?
Ma ühed oma veljed lasin sirgeks ajada ja siis viisin nad liivapritsi. Peale seda sai pulbervärvis õige toon valitud ning välja näevad justkui uued.
Kogu lugu 16" velje puhul oli ~95€ (1500.-)

Asjad sain teostatud Tartus :)

ehk annad täpsemat infi kui tohib muidugi
Kui Tartut tunned, siis Võru tänaval on linna poolt minnes enne Kastani tänavat paremat kätt ühel majal vw põrnikas katusel - seal tegutseb velje remontija.
Liivapritsi teenust osutas mul oma tuttav - pean uurima kas ta tegeleb veel sellega.
Pulbervärvimist tehti firmas Faeton - see asub Tähe tänaval.

Kui täpsemalt huvitab, siis võin numbreid läbi U2U jagada.
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#31

See velje remontija asub "Stereo-Alarm" firmaga samas hoovis, äkki tahad autole uut heli ka sisse, siis võin kaubelda sulle sealt vähe soodukat;)
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
budulojus
Postitusi: 213
Liitunud: K Jaan 20, 2010 11:19
Asukoht:
Auto:

#32

budulojus
Postitusi: 213
Liitunud: K Jaan 20, 2010 11:19
Asukoht:
Auto:

#33

Midagi kevadelist!
http://imageshack.us/photo/my-images/638/imgp4953.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/534/imgp5200f.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/221/imgp5214g.jpg/

Parandus Cyberi poolt
Seal lehel klikid "Embed this image, lahtikargavast asjast kopeerid selle, mis on Sõna "Forum" järel ja pasteerid siia. Mina olin veel nii nahaalne, et kustutasin selle osa ära, mis algas "uploaded with..." Jätsin vaid viimase pildi juurde selle.
[IMG]http://img638.imageshack.us/img638/3414/imgp4953.jpg[/IMG]
[IMG]http://img534.imageshack.us/img534/804/imgp5200f.jpg[/IMG]
[IMG]http://img221.imageshack.us/img221/4417/imgp5214g.jpg[/IMG]

Uploaded with ImageShack.us
budulojus
Postitusi: 213
Liitunud: K Jaan 20, 2010 11:19
Asukoht:
Auto:

#34

Kahjuks ei oska neid suuri pilte siia panna
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#35

Kuidas Griffin siiani vastu pidanud on?
budulojus
Postitusi: 213
Liitunud: K Jaan 20, 2010 11:19
Asukoht:
Auto:

#36

Kuidas Griffin siiani vastu pidanud on?

kui ausalt öelda siis alguses kartsin seda nn.suurt mootorit hullult aga nüüd väga rahul!olen siis masina omanik olnud augustikuust saati ja selle aja jooksul sai siis bensupump ära vahetatud ja süütelukuga oli probleeme aga võtsin selle lahti ning puhastasin ära ja asi toimib! see nädal lähevad ka mõned puksid vahetusse kuna see talv mõjus neile ikka raskelt ja teine õlivahetus tulekul.kohe kohe saab minul 10tuhat sõidetud ja olen rahul.kui uskuda kompuutrit siis keskmine kütusekulu hetkel 8,7l ja maanteel näitas 6,4l 100km.ahjaa klaasipesuvedeliku peaks juurde panema aga see vist ei lähe suure probleemi alla:D
Griffin on ikka väga hea varustusega masin ja kuigi auto aastast 99 siis kõik elektroonika ja elektrilisad siiani toimivad väga hästi!kui läksin autot ostma ja kohtusin nüüd juba eelmise omanikuga siis kohe küsisin masina seisukorra kohta,et parem ausalt ära rääkida mis mured mind ees oodata võivad kuna 11 ma ju ei läinud uut masinat ostma.Esimest korda istusin ise masina rooli alles siis kui omanik oli dokumendid ja võtmed üleandnud!Siiani ei ole ma kordagi selle masina ostu kahetsenud.minu moto on,et kõik mis liigub see ka kulub!lihtsalt tuleb paljusi asju palju varem ennetada.
nüüd plaanis veel kapoti ääres värviparandusi teha ja ära poleerida.
budulojus
Postitusi: 213
Liitunud: K Jaan 20, 2010 11:19
Asukoht:
Auto:

#37

alguses ise ei märganud,et teisel pildil päris hästi suunatuli peale jäänud:D ootasin,et millal üle vöötraja lubatakse minna:D
selle pildi võiks kunagi isegi kalendrisse pakkuda
Kasutaja avatar
Melkz
Postitusi: 155
Liitunud: N Apr 30, 2009 11:28
Asukoht:
Auto:

#38

Kas vastab tõele, et Griffinil suht sama mootor, mis Opel Omega 3.0 V6? Igatahes siiani kuulnud vaid kiidusõnu Griffini kohta. Ainus asi, mis vahetust nõudvat ja raha on mootoririhm. Omanike kogemused?
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#39

Suhteliselt pommikindel on see mootor ka Saabi peal. V6 ja 4-käiguline kast on ideaalne cruisimise kompinatsioon.
budulojus
Postitusi: 213
Liitunud: K Jaan 20, 2010 11:19
Asukoht:
Auto:

#40

Suhteliselt pommikindel on see mootor ka Saabi peal. V6 ja 4-käiguline kast on ideaalne cruisimise kompinatsioon.

täitsa nõus sinuga aga selline küsimus,et mis aastani neid 3 liitriseid saabidele pandi?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#41

2003 veel pandi.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#42

Kas vastab tõele, et Griffinil suht sama mootor, mis Opel Omega 3.0 V6? Igatahes siiani kuulnud vaid kiidusõnu Griffini kohta. Ainus asi, mis vahetust nõudvat ja raha on mootoririhm. Omanike kogemused?

9000 Griffini V6 on sama mis Omegalt. Seepärast siin uurin vastupidavuse kohta et tahaks suvepoole ehk 9-5 Grififni soetada.
Kasutaja avatar
Melkz
Postitusi: 155
Liitunud: N Apr 30, 2009 11:28
Asukoht:
Auto:

#43

Kas vastab tõele, et Griffinil suht sama mootor, mis Opel Omega 3.0 V6? Igatahes siiani kuulnud vaid kiidusõnu Griffini kohta. Ainus asi, mis vahetust nõudvat ja raha on mootoririhm. Omanike kogemused?

9000 Griffini V6 on sama mis Omegalt. Seepärast siin uurin vastupidavuse kohta et tahaks suvepoole ehk 9-5 Grififni soetada.

Ah soo. Ma pidasin silmas pigem ikka 9-5 Griffinit. Kas mitte ka sel pole Opeli mootor? Sellepärast uurin, et üks tuttav plaanib vanemat 9-5 soetada omale varsti ja mõtlesin soovitada just Griffinit.
Kasutaja avatar
Mere
Postitusi: 236
Liitunud: K Mär 25, 2009 12:18
Asukoht:
Auto:

#44

No 3.0 liitrisel pole seda karterijama , õliradikaga võib tulla ette mõningaid probleeme, eks targemad teavad kommenteerida aga enda Griff sõidab kenasti ja probleemideta.. Mõnus mootor on küll
budulojus
Postitusi: 213
Liitunud: K Jaan 20, 2010 11:19
Asukoht:
Auto:

#45

Eile siis käis masin ülevaatusel ja mainiti ära,et tulede pesurid võiks korras olla ja üks gabariit oli läbi.aga kuna ise norramaal siis naisevend käis tegi asja ära.aga kuna masin ikka aastast 99 siis vaikselt hakkab vanus liiga tegema ja nüüd on plaanis masina suur värskendamine.esimese asjana mootor üle käia ja siis ükejäänud liikuvad osad ning siis nii seest kui ka väljast korraliku lihvi anda.eks peab vaatama kelle kätte peab masina andma,et tulemus 5+ oleks
budulojus
Postitusi: 213
Liitunud: K Jaan 20, 2010 11:19
Asukoht:
Auto:

#46

Täna hommik siis veeres minu Griffin Audaceri uksest sisse ja meestel oli mida teha.Esialgu oli soov lihtsalt masina seisukord üle kontrollida aga tuli välja ,et kohe oleks vaja mõned asjad korda teha.
Vahetati siis ära tagumised amordid,poolraami puksid,Tagasilla puksid,tagasilla uretaanpuksid,tagasilla silikoonpuksid,õhtufiltrikorpuse puks ja põhjaplast.Nüüd toimib ka süütelukk ja üle aasta esimest korda sai masina uksed puldist avada.Järgmisena läheb esimese silinindrirea süütekasset vahetusse aga Iisak võiks siia veel päris palju lisada mis vajaks ja varsti ka vahetusse lähevad.Auto võeti ette kell 10 ja lubati,et kell 16.00 saab valmis aga juba kell 14 helistati,et võid masinale järgi tulema hakata.Töö kiire ja korralik ja autosse istudes leidsin ka 2012 aasta kalendrid juba eest.
Suured tänud igatahes!
budulojus
Postitusi: 213
Liitunud: K Jaan 20, 2010 11:19
Asukoht:
Auto:

#47

Eile sai siis Paide Carstopis sildasi reguleerimas käidud.Täna veel õlivahetus ja panin ka naastud alla kuna lamellid olid ikka korralikult ära kulunud.
Sellel nädalal on uus mure tekkinud,nimelt on mootorisse mingi klõbin tekkinud.Loodedavasti ei ole hetkel midagi hullu ja peab mingi 6 nädalat veel vastu
JanekH
Postitusi: 59
Liitunud: P Jaan 15, 2012 18:06
Asukoht:
Auto:

#48

Olen ka ise nüüd griffini omanik alates 09.01, kus ma esmase eestis arvelevõtmise tegin. Tõin ta šveitšist ja hetkel väga,väga rahul, kuigi kõiki veel ei tea, mida see auto oskab või teeb!
Hetkel on ainult SID´i probleem(piksleid puudu) ja juhiiste lülitid töötavad nii nagu ise heaks arvavad. Muidu korras auto.
Samas olen veidi segaduses! Nimelt sinu autol on taga kirjas mudel ja mark aga minul mitte. Samas on käinud korralikult teeninduses ja avariisid pole nagu olnud. Griffini kiri on kenasti olemas külgedel. Segadusse ajab just see, et ma pole suutnud leida pilte, mis tõestaksid, et auto on tõesti see, mille ostsin-Saab 9-5 griffin 1999 aasta väljalase 3,0 V6 147kw ecopower mootoriga. Kas sinul on samade andmetega griffin?
Üritan homme-ülehomme ka esimesed pildid üles panna nii seest, kui väljast.

Võib tunduda rumala küsimusena aga kas sellel mootoril on ka turbo? Teadupärast valisin ta väljanägemise ja mugavuse seisukohalt lähtudes;)!
JanekH
Postitusi: 59
Liitunud: P Jaan 15, 2012 18:06
Asukoht:
Auto:

#49

Nüüd siis selgus majas ja tänud TGB´le hea info eest! Auto on tõepoolest see, mille ostsin ja kahtlused on selleks korraks kõrvaldatud:beer:!
budulojus
Postitusi: 213
Liitunud: K Jaan 20, 2010 11:19
Asukoht:
Auto:

#50

Kas tõesti peab terve masina lahti võtma,et saaks generaatori kätte? Igatahes täna sai küll sellest saabilisest korralik kopp ette! Aga eks paistab,kas homme saab asjanduse kätte või ei.
Muidu on masin ikka vapralt mind teeninud,aga lihtsalt hämming,et üks kapoti alune nii keeruline on
Vasta