täidan natuke remondipäevikut. Pühapäeval ei tahtnud masin käivituda. Peale poole tunnilist pausi siiski käivitus aga kuna oli juba vihje olemas, et ilmselt annab endast märku vända andur, siis otse joones töökotta. Seal selgus veel, et peale anduri vajavad vahetust ka mõningased puksid (esim.hoova tagumine, stab.varras esim. ja poolraami).
Tänud Iisakule, kes ei pea paljuks ka pühapäeva õhtul aidata!
Igal juhul auto jälle ratastel ja suviseid km-treid valmis koguma.
Saab 9-5 V6t, 2003, Ets (MÜÜDUD)
olen juba jupike aega mõelnud, et esiklaas vajaks vahetust. Väikesi täkkeid ja kriipse on juba piisavalt, et vastu päikest sõites nähtavust oluliselt segada. Võtsin siis lõpuks tee ette klaasitöökotta (Carglass), et kasko kaudu klaas vahetada. Töö kiire ja korralik ning klaar nähtavus jälle olemas. Eks jääb oodata veel üks vihmasabin, et veenduda vihmasensori töötamises!
10 000 km täis ja järjekordne õlivahetus seljataga. Veel vahetati esimesed piduriklotsid, salongi õhufilter, kummipuks õhufiltri korpusele, kummipuks roolivõimu torule ja veel mõned tüüblid ja pirnid. Nüüd peaks järgmiseks väljaminekuks olema uued lamellid aga sinna veel mitu kuud aega!
Tekkis hooldusega üks küsimus. Mitme km tagant oleks mõistlik käigukasti õli vahetada?
Tekkis hooldusega üks küsimus. Mitme km tagant oleks mõistlik käigukasti õli vahetada?
Üle 100 kkm. ei maksaks lasta,kui on viiekäiguline.Neljasel kastil 60-80 kkm.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989