Õhtust,
Viimased paar kuud on tundunud, et minek on vahel natuke parem, vahel halvem, panin selle enda p...dyno ebatäpsuse peale. Hiljuti installisin puhtalt huvi pärast rõhukella ja tõesti, vahel on maksimaalne kuskil 0,9 peal, vahel jällegi ei venita kuidagi üle 0,7. Täna hommikul oli esimest korda täiesti tuntav jõnksutamine, kella vaadates läks kuskil 0,8-ni, siis kukkus natuke, aga mitte baseboostini ning hakkas kohe viivituseta uuesti tõusma ja sama asi kordus. APC sekkumisel peaks rõhk rohkem langema ja tekkima väike viivitus minu teada või eksin? Kas detonatsioon oli või mitte, seda ei oska öelda. Järgmine plaan oligi detonatsioonituluke paigaldada. Õhtul muide sellist asja ei esinenud, aga rohkem kui korra ei julgenud ka enne detonatsiooniledi ja süüte kontrollimist proovida.
Niisiis, kas kellelgi on häid ideid või sarnaseid kogemusi? Kas see varasem kõikumine ja tänane intsident on seotud? Endal on praegu järgmine plaan: led, süüte kontroll, uus tankimine.
Mootor ei ole eriti moditud, punane APC ja vastav kütuserõhuklapp ainult.
Tänud,
Margus
edit: lugesin ühte vanemat teemat, fuel cutoffiga ei ole siin midagi pistmist, kuigi see tuletas meelde, et cutoffi olen ka kaks korda kogenud mõni aeg tagasi, jällegi, võibolla sama põhjus, bpc?
turborõhk kõigub
Võin ainult enda kogemusest öelda, et detonatsioon hakkab APC päris palju mõjutama. Just eile keerasin omal süüdet tiba hilisemaks, kuna kuuldav detonatsioon kapoti alt. Nüüd jälle boosti liiga palju, see originaalmõõdik paugutab poolde punasesse. Peab base boosti üle vaatama.
Vb sul det sõltub õhuniiskusest ja temperatuurist ja sellega seoses siis antakse vähem boosti?
Vb sul det sõltub õhuniiskusest ja temperatuurist ja sellega seoses siis antakse vähem boosti?
Sai vist täna hommikul selgeks, et probleem on süütes, pole veel jõudnud süüdet kontrollida ega juhtmeid ja küünlaid vahetada (pole sõitnud ka), aga täna olid samasugused sümptomid juba baseboostil. Pole midagi müstilist järelikult, homme selgub.