SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)

Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4340
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#51

Suveks ikka 17" :cool:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#52

Ma hääletan 17" poolt ja kui sul on huvi siis saad ka minu poolt pakuavaid velgi enne proovida.
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 775
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#53

Quadid võitsid. Lisaks uus märgike ja uus liistuke.

Pilt
Pilt

Veljekapslid pole praegu ajastutruud, aga teiste vastu vahetamine ootab vaid sobivat hetke. :)
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 775
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#54

Põnevad ajad. Pärast pikemalt seismist viskab auto käivitades summutist välja sinise suitsupahmaka. Pärast pahmakat tossamist ei järgne, samuti pole kiirendades mingit suitsupilve näha. Huvitav on ka see, et seda sinist pahmakat ei viska ta igal hommikul - umbes seitsmel korral kümnest. Ning pigem viskab sinise pahmaka siis, kui olen eelmisel päeval teinud lühikesi otsi ja rahulikult, turbot üleliia koormamata sõitnud. Mingit jõukadu pole täheldanud.

Mõtteid? Klapisääretihendid on vahetatud. Siiski väsima hakkav turbo? Kolvirõngad? Ellipsis kolvid? Umbes karterituulutus? Praegune tuulutus-kit on minu andmetel üle elanud 4 talve. Homme saan peale värske kiti. Loodame parimat, eeldame halvimat. :)
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 775
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#55

Trionic paigaldas uue tuulutuskiti, vanal oli mingi vale/vigane voolik. :freak:
Igatahes pole nüüd paar päeva käivitades kübetki sinist visanud. Vast läks õnneks.
Kasutaja avatar
binleo
Postitusi: 225
Liitunud: K Nov 15, 2006 14:53
Asukoht:
Auto:

#56

Uff..loodetavasti selles oligi probleem. Head Saabitamist!!! :drive:
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 775
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#57

Ei olnud ka karterituulutuses viga. Sinakas suits käivitusel kadus lõplikult siis, kui Trionic mingid tihendid turbo juures vahetas. Kui sellest hädast saime lahti, tuli uus - lambist keset sõitu kadus ära boost. Trionic vahetas rõhuanduri ja tõstis base boosti, läksin koju, tundus ikka kehv. Järgmisel päeval oli imelisel kombel boost tagasi, aga jätkus teda vaid mõneks päevaks ja kadus jälle sama lambist. Veaotsingud jätkuvad...

Vahelduseks üks pilt ka.
Pilt

Järgmisena tuleb ilmselt klassik või 9-3OG cabrio.
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 775
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#58

Sõidab endiselt väga hästi. Õli ei söö, sinist ei viska ja 16 tolli peal veereb palju mõnusamalt. ;)

Pilt
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 775
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#59

Vaatasin just, et sõitsin aastaga 7000 km ja keskmine kulu ümmarguselt 10 liitrit sajale (enamasti linnasõidud).
Oleksin ma oma 2.2TID-ga edasi töristanud, mis võttis ca 6 liitrit sajale, oleksin sama läbisõidu juures iga kuu võitnud ca 30 eurot. Aaaaga vähemalt läheb praegune bensukas iga ilmaga käima, ruttu soojaks ja sõidumõnu pakub rohkem. ;)
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#60

Kas põhjus selles, et lõviosa vabast ajast kulub minecraftile? :cool:
obsidian
Postitusi: 17
Liitunud: P Juun 30, 2013 11:53
Asukoht:
Auto:

#61

Võib teema lukku panna ja/või kustutada.
"To me Saab is a sleeper rocketship, to other people Saab is like a hipster mobile."
Vasta