Siduriga pöörded kukuvad järsult ja keskmine kütusekulu 1,5l/100-le
Kas need ühikud on seal tablool ikka õiged. Endal just hiljuti suutsin kuidagi kogemata panna selle teise mõõtesüsteemi peale (MPG) ja oli ka seal 30+. Alguses kohutas päris ära aga siis nägin,et ikka selle mpg peale oli läinud.
Regular Saab Guy
1.Siis veel see jäme kummist 90-klaadine "põlv". Kontrolli, kas pole pragusid ja kas on korralikult kinni.
2. Selle "põlve" mootoripoolse kinnituse all (ehk siis throttle body all) on veel üks voolik, mis läheb otsaga tühikäigu klappi. Juhtub vahest, et selle vooliku kinnitus (väike pronksist 15mm läbimõõduga toruke) tuleb throttle body küljest liimist lahti ja lihtsalt ripub seal. Kuuled kohe, kui järsult gaasitrossi tõmbad..
3. Kui oled suitsumees, lüli konditsioneer "ECON" peale, et vent pidevalt ei huugaks, puhu suitsu mootorile ja samas tõmba gaasitrossi. Peaksid nägema, kust lekib...
Väljas tugev tuul, siis see trikk ei õnnestu
2. Selle "põlve" mootoripoolse kinnituse all (ehk siis throttle body all) on veel üks voolik, mis läheb otsaga tühikäigu klappi. Juhtub vahest, et selle vooliku kinnitus (väike pronksist 15mm läbimõõduga toruke) tuleb throttle body küljest liimist lahti ja lihtsalt ripub seal. Kuuled kohe, kui järsult gaasitrossi tõmbad..
3. Kui oled suitsumees, lüli konditsioneer "ECON" peale, et vent pidevalt ei huugaks, puhu suitsu mootorile ja samas tõmba gaasitrossi. Peaksid nägema, kust lekib...
Väljas tugev tuul, siis see trikk ei õnnestu
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14439
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
No eks suitsu asemel tihti ka näiteks käivitusabi sprayd kasutatakse... see peaks piisavalt muutma pöördeid, kui teda liigsest august sisse imetakse.
Aga jah .. Väljaspool Tallinnat peavad tihti käed õige koha peal olema ja õigeid küsimusi tuleb osata küsida..
Aga jah .. Väljaspool Tallinnat peavad tihti käed õige koha peal olema ja õigeid küsimusi tuleb osata küsida..
1. Suitsutrikki võib proovida, aga kui leke siiski väike, pole sellest erilist abi.
2. Tühikäigu mootorit tasub igal juhul puhastada. Ka siis, kui ta eeldatavasti töötab normaalselt.
3. Nõrk boost vihjab lekkele muuhulgas.
4. Pöörete kukkumine võib olla küll lekke süü. See bensukulu näidu anomaalia ilmselt mitte.
5. Muidugi ei pea töötama
6. Küsi kõige lahjemat, ära kopsu tõmba, ajab köhima
7. See oleks muidugi hea mõte, kui sa ise hakkama ei saa. Aga ühe viperuse pärast ära veel vast pakkima hakka...
2. Tühikäigu mootorit tasub igal juhul puhastada. Ka siis, kui ta eeldatavasti töötab normaalselt.
3. Nõrk boost vihjab lekkele muuhulgas.
4. Pöörete kukkumine võib olla küll lekke süü. See bensukulu näidu anomaalia ilmselt mitte.
5. Muidugi ei pea töötama
6. Küsi kõige lahjemat, ära kopsu tõmba, ajab köhima
7. See oleks muidugi hea mõte, kui sa ise hakkama ei saa. Aga ühe viperuse pärast ära veel vast pakkima hakka...
Üldiselt saab ka voolikuid vaadates ja liigutades aru, kas lekib või mitte. Need jämedamad vollad, mis BPC klappi lähevad, on juba silikoonid ega tohiks vanast peast lekkida. Kõige suurema tõenäosusega annavad alla just need peenikesed 4 mm voolikud. Muidugi peavad kinni ja lekkevabad olema ka kõik muud voolikud, mis kapoti all on.
Kas sa tühikäigu mootorit oled puhastanud? Selle jutu järgi (tuled põlema ja rool raske) ei kukkund sul mitte pöörded 500 peale vaid nulli ehk mootor suri välja. Mul on kahtlus, et tühikäigumootor uimab sul. Proovi sidurit aeglasemalt vajutada, äkki siis ta jõuab reageerida ja ei sure välja.
Niipalju infoks veel et kui puhastatud saad võta aku juhe ka maha nii 5 min.
Esmasel käivitamisel ära ära ehmata kuna pöörded ikka kõiguvad kuna soft adapteerub.
Puhastamisest niipalju et pese seda niikaua kuni vedelik pole enam must,ise kasutasin ka väikest
hambaharja,samuti küüri ka lõdvikud seest puhtaks kuna ka seal sodi omajagu.
Kuivatadapole vaja sest kuivab see asi sul ise kätevahel ära kuna
tegemist ju lahustiga.
Edu
Esmasel käivitamisel ära ära ehmata kuna pöörded ikka kõiguvad kuna soft adapteerub.
Puhastamisest niipalju et pese seda niikaua kuni vedelik pole enam must,ise kasutasin ka väikest
hambaharja,samuti küüri ka lõdvikud seest puhtaks kuna ka seal sodi omajagu.
Kuivatadapole vaja sest kuivab see asi sul ise kätevahel ära kuna
tegemist ju lahustiga.
Edu
- CrasherFox
- Postitusi: 209
- Liitunud: L Sept 01, 2007 14:30
- Asukoht:
- Auto:
Siit saad vast kah juhendeid
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=3079#pid32281.
Teemaks küll termostaadi vahetamine, kuid mitmedki sammud kattuvad. Ja kui termostaati juba ammu vahetatud pole, siis tasub ehk korraga ka see ette võtta
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=3079#pid32281.
Teemaks küll termostaadi vahetamine, kuid mitmedki sammud kattuvad. Ja kui termostaati juba ammu vahetatud pole, siis tasub ehk korraga ka see ette võtta
Tõmbasid lahti/katki temp. anduri juhtme. Andur asub siis sealsamas jah.vedeliku voolikute all plokikaane küljes(käigukasti vastas).
Parem tule ja tee mu tööarvuti selliseks,et iga adobe aut. toimiva uuenduse puhul juutuubi maha ei lastaks.Sittagi ei näe(sry).
Parem tule ja tee mu tööarvuti selliseks,et iga adobe aut. toimiva uuenduse puhul juutuubi maha ei lastaks.Sittagi ei näe(sry).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989



