Huvitav 9-3

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
martil
Postitusi: 27
Liitunud: T Mär 14, 2006 13:15
Asukoht:
Auto:

#1

Ostukuulutustest on jäänud silma selline Saab: http://www.auto24.ee/used/741730

Kas foorumlastest on keegi masinat näinud ja/või oskab seda kommenteerida ?
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 775
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#2

Näinud ei ole, aga 9-3-fiilina teeb selle auto mu jaoks huvitavaks asjaolu, et tal on MY01 (mudeliaasta 2001) välimus (värvitud peeglid ja spoilaring), aga algsete kw-de järgi peaks tal olema veel B204R mootor (vanem ja lollikindlam), mida MY01-le enam ei pandud. Oleks nahksisu ka, oleks päris tore kompott. :)
martil
Postitusi: 27
Liitunud: T Mär 14, 2006 13:15
Asukoht:
Auto:

#3

Täpsustaksin siis natuke oma küsimusi:

Kas 2,0 mootor ja stage 3 on vastpidav komplekt? Millega peaks arvestama?
Kas mootori puhul on midagi konkreetset mis vihjab kulumisele või väsimisele?

Kuidas võiks sellele vastu pidada sidur, käigukast ja jõuülekanne?

Kuidas teha järeldusi milles seisneb auto konditsioneeri viga? On midagi mida kohe kontrollida võiks? Kas on mõni tüüpviga kondil?

Kas on midagi konkreetset mida veel selle auto puhul kontrollida?

Tänud ette!
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#4

Helista Iisakule ja lase auto ennem ostu ülevaadata.
Temalt saad vastused oma küsimustele.:cool:
martil
Postitusi: 27
Liitunud: T Mär 14, 2006 13:15
Asukoht:
Auto:

#5

Siin võib probleemiks olla auto asukoht - Viljandi. Oskab keegi seal kandis abistada?
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#6

Paar päeva tagasi vaatasin ise seda 9-3 netist.
Ok, kui tal on (võibolla) 200kw, siis see on saavutatud mingi suurema turboga( milles kahtlen, sest infot pole) Kui tava 9-3 föön(garret) seal otsas, siis üle 190kw on ulme.
2,0 ja stage 3 ei ole vastupidav komplekt, kui sihtotstarbeliselt kasutada :)
Siduri olukord oleneb selle vanusest. Vabalt võib stage 3ga läbi libisema hakata. Samas softi saab alati Eestis odavalt downgade-da.
Käigukast kannatab väände all ja sünkronisaatorid samuti.
Kui sidur vastu peab, siis veovõllid võivad puruneda jne...
kondi vea kohta pead uurima.
Mootori kulumist, väsimist kuuled ehk kettide häälest ja summutist väljuvast... eeldades, et Maptuni poisid on segu õige saanud :)
tõh-ile: mootor on 204 tõesti, aga see R seal otsas ei ole muud kui 147kw, ehk soft ja viggeni kuuler. See kuuler aga pole oluliselt parem kui standard, nendel rõhkudel. Kere tundub tõesti mudeliuuendus MY2000 oma.
Oleks seal otsas Mitsubishi vurr, oleks see auto kuum kaup:head:
Igal juhul lase üle vaadata
Kui on tõsine huvi, siis saab ju Tallinnasse ka sõidetud. Äkki on auto seda väärt
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 775
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#7

tõh-ile: mootor on 204 tõesti, aga see R seal otsas ei ole muud kui 147kw, ehk soft ja viggeni kuuler. See kuuler aga pole oluliselt parem kui standard, nendel rõhkudel. Kere tundub tõesti mudeliuuendus MY2000 oma.
Pidasin silmas just seda, et B204 on vastupidavam kui B205.
Lisaboonuseks T25 turbo (B204L & B204R), mis targemate sõnul samuti asisem kui 9-3del levinud T17.

B204 kombineerituna B205 välimusega on eriline kombo. Väike nüanss, aga fänni jaoks huvitav. :)
Siiski usun, et tehasest väljudes sel autol seda spoilaringi küljes ei olnud*

[size=-1]*minu teada tuli see non-Aerodele alates MY01 ja B205 mootoritega, sealjuures MY00-l olid lihtsalt värvitud peeglid, aga spoilaringi mitte.[/size]
martil
Postitusi: 27
Liitunud: T Mär 14, 2006 13:15
Asukoht:
Auto:

#8

See auto kaunistab nüüd minu hoovi. :drink:

Tänud Audacer-ile ostuabi eest ja kindlasti pöördun teie poole veel.

Natuke autost ka nendel teemadel, mis siin juba jutuks olid:
- Modifikatsioonideks on soft, 3" väljalase ja paneel-sportfilter.
- Turbiin on Garret.
- Soft on "nimetu" ja seadistatud nii, et huvitavaks läheb ca 3500 pöörde juures alles. Varem hoiab rõhu madalal ja toimib säästukana :cool:
- Käigukast on hirmus pikkade käikudega (Aero?). Linnas üle 3. sisse ei saa.

Edasi tuleb väike puksivahetus ja siis palju sõitu :thumb:
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#9

Palju õnne!
Tee siis rubriiki "Lugejate autod" teema kah auto kohta!
Oleks teistel huvitav lugeda ja sul omal hiljem hea meenutada :)
Vasta