mul oma 94 aasta tonnisel häda järgmine
aeg-ajalt jääb siduripedaal põhja kinni, tõmban varbaga üles ja töötab jälle paar päeva ja siis uuesti, huvitav on muidugi see, et käigu saan välja võtta ka ilma sidurit lahutamata.
kas siduri peasilinder on minekul, et põhja kinni jääb pedaal?
siduri probleem
Nii see on,kui kasti all leket ei ole.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
ütleme nii, et leket ei ole aga õline on kast alt küll,Nii see on,kui kasti all leket ei ole.
siis küsimus veel, et kas see silinder, mis on piduripedaali juurs salongis või hoopis see, mis asub kastis see, kuhu õlitoru jookseb?
pole olemas täiuslikku masinat 

Loogika:freak: . Tööd teeb töösilinder kastis,etc....
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Et välistada "möödadiagnoosi"- veendu,et kasti/mootori vahelt ei lekiks dot4 sarnast ollust (seda ei saa segi ajada lekkiva mootoriõliga,kuna "krudiseb" sõrmede vahel).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
nii ta on jah tänan, aga tyegelema hakkan sellega siis kui enam ei toimi üldse:D
Soovitaks siiski kaaluda ennetavat remonti - kui ühel hetkel tihend lõplikult otsad annab, siis ei saa enam käiku sisse ega välja ning edasi liigub auto vaid puksiiri abil. Kui juhtub kodust kaugel, siis pole see eriti odav kogemus.
PS: kas ei ole variant, et sellise asja tekitavad töölepingu lõpetanud mansetid.... mäletan nagu ammusest ajast, et oma tonnisel oli sama nähtus. Aga ei suuda meenutada, kas sai eraldi mansette vahetada või koos silindriga!?
Mäletan, et sai päev otsa ilma töötava sidurita sõidetud - kõige lõbusam on kohapealt start
Mäletan, et sai päev otsa ilma töötava sidurita sõidetud - kõige lõbusam on kohapealt start

Minu naise tonnisel sai sama probleemi korral vahetatud peasilindri mansetid ja asi sai korda. Töösiliindrit remontida on mõtetu, kuna töömaht on suur- käigukast maha võtta. Siis võib ju üldse kogu komplekti juba vahetada, töö on sama. Ja peasilindri mansetid olid ScanTechi omad.
Äkki on Sulle see teema abiks: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=16583
Omal nahal kogetud
Omal nahal kogetud

viga käes ja kogu see käigukasti mahakiskumine oli asjatu, tihendid isegi eraldi saada selle töösilindrile aga vahetamisest tolku polnud, viga oli hoopis salongis, peasilindri jalg oli paindunud ja oli nii paindes, et surus vajutades lõplikult kinni kummivooliku, painutasin siis seda jõuga tagasi ja voilaa
töötab jälle korralikult, valus, aga kasulik õppetund ehk kellegile tulevikus see vastus abiks on, tänud kõigile vastajaile ja huvilistele 


pole olemas täiuslikku masinat 
