3.0 v6 diisel

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
t320
Postitusi: 2
Liitunud: T Juun 07, 2011 22:21
Asukoht:
Auto:

#1

Oleks vaja vahetada Saab 9-5 3.0 v6 diislil veepump. Küsimus, et kas veepump on hammasrihma all või siis tavalise rihma all? Või hoopis kuidagi hammasrattaga? Googeldasin küll kuid arukat vastust ei leidnud.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Kui ma nüüd väga puusse ei pane siis V6-l aetakse veepumpa ringi hammasratasajamiga.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
t320
Postitusi: 2
Liitunud: T Juun 07, 2011 22:21
Asukoht:
Auto:

#3

Ega ei oska öelda mis võllipealt see hammasratasülekanne tuleb ja palju peab eemaldama asju, et pumpa kätte saada?
tan666
Postitusi: 15
Liitunud: E Nov 15, 2010 19:28
Asukoht:
Auto:

#4

endal see asi läbi ja yle elatud
veepumba kohta on ikka väga palju tööd.
Hammakaid eemaldada on seal kõige väiksem töö.Kõige pealt tuleb sul rihm kätte saada, selleks vaja sul mootor altpoolt ära toestada ja külgmine mootori padi lahti lasta. Genekarihm maha, kõrgsurve hammasratas maha, mis on vist mingi 160 nm kinni, alt kätte saada väntvõlli otsa rullik (vist oli 280 nm) , siis saada hakata lahti võtma yht kaant mille all ongi see tore hammasylekanne ja veepump.
Ja nii lihtne see ongi :D

Tegelt kui teha manuali järgi siis manuali esimesed sõnad on: Remove the engine.......

Ise sain veepumba kätte 2 päevaga ja tagasi ka 2 päevaga aga vanust tuli 2 aastat kindlasti juurde.

Aga edu:beer:
Vasta