mul huvi endale saab 900 soetada (al´93a) aga ei suuda otsustada kas valida 2,0 või 2,5 mootoriga , automaat või manuaal.
äkki mõni teadjam inimene aitaks ? kumb kestab kauem ja on parem?
saab 900, kas võtta 2.0 või 2.5??
Äkki mõtled 2,5 all siiski 2,3?Algselt postitas: svenn
mul huvi endale saab 900 soetada (al´93a) aga ei suuda otsustada kas valida 2,0 või 2,5 mootoriga

Maitse asi, sõltub, kas sõidad rohkem linnas või maanteel vt teemat ... kellele ema, kellele tütar, automaat või manuaal.

äkki mõni teadjam inimene aitaks ? kumb kestab kauem ja on parem? [/quote]
Jällegi - vaata kõigepealt 900 NG-d puudutavad teemad siin foorumis läbi - lõplik otsus kujuneb su enda eelistuste põhjal, teised saavad ehk vaid pisut inffi lisada. Kui küsid täpsemalt üksikasju, on lootust ka täpsematele vastustele ...
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Vale alafoorum (tõstsin õigesse), pealkiri kah arusaamatu (tegin korda). "Ostuabi" all peaks olema piisavalt kogunenud juba infot nende NG 900-de kohta. Otsing on ehk ka abiks natuke. Ma saan aru, et selle ligi 20000 postituse hulgas ei saa kohe esimese päringuga täit infot kätte, aga kasutades erinevaid otsingusõnu peaksid sa leidma endale vajaliku info siit küll. Samuti soovitan vaadata "Lugejate autod" alafoorumisse. Eks seal iga mees kiidab oma ja NG-sid peaks seal mitmeid olema.
To ryhkija: 2.5 on GM-i V6 mootor mida NG kapoti alt leida võib.
To ryhkija: 2.5 on GM-i V6 mootor mida NG kapoti alt leida võib.
mulle hakkas silma hiiu suurtüki autopoes selline isend :
Saab 900 SE 2.5 i V6, automaat, lähen täna -homme vaatama.
ma saan aru,et igaüks kiidab ikka oma... kuid siiski kas mootoritel 2. 2,3 ja 2,5 hooldusel /remondil on suur hinnavahe?
Saab 900 SE 2.5 i V6, automaat, lähen täna -homme vaatama.
ma saan aru,et igaüks kiidab ikka oma... kuid siiski kas mootoritel 2. 2,3 ja 2,5 hooldusel /remondil on suur hinnavahe?
Cyberile: Näh, see V6 variant läks meelest maha - tänud, aga 2,3 on NG-l ju kah valikus olemas
- siit järeldus endale - kontrolli enne kui kirjutama hakkad 


Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
olen alati 2,0 ilma turbota pooldanud:
kõige suurem + on bensiinis kokkuhoid
ja mootori ressurss kestab kauem, kuna saab vähem vatti.
kõige suurem + on bensiinis kokkuhoid
ja mootori ressurss kestab kauem, kuna saab vähem vatti.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Veepumpasid on siiski 1 (mis siis et oopeli mootor:P). Kõrva on jäänud et 2.5V6 on mõnusa minekuga väikesel kerel.
Kui ise oleks sunnitud valima, siis teeks kõigepealt eeltöö ära enda seisukohast lähtudes - ehk siis kasvõi kirjuta paberile välja, mida sa ootad oma uuelt autolt:
1. Palju on võimalik sul kohe ostes raha kulutada ?
2. Palju on sul võimalik kulutada ostujärgsele remondile?
3. Palju oled sa planeerinud kulutada kuus kütusele ja hooldusele?
4. Kas sul on vaja tavalist ja igavat igapäevaliikurit, või on oluline ka 'lõbufaktor' (ja kui on, siis kui palju?)
5. Kas sa oled nõus olukorraga, kus auto peab seisma sest vajab pikemaealist remonti? - ja on sul asendusauto olemas/saamise võimalus.
Ehk mida kulutundlikum sa oled ja nõus sedavähema lõbufaktoriga, siis on tark valida võimalikult väheste lisadega ja 2.0 ilmaturbota mootor.
Kui funfactor on olulisem ja (oluliselt) kallimad hoolduskulud ei sega ning oled ka arvestanud aegajalt suurema ja kiire väljaminekuga, siis turbomootoriga isend sobib.
Kui sinu võimalused on sinna vahele , siis ilmselt v6 mootori ootamatud hoolduskulud on umbes turbomootoriga ühte auku, kuid pakun et tuleb ikka natuke odavam kui turbosaabi pidamine.
Kui sõidad peamiselt tipptunnis ja linnas - siis arvesta, et kõigil läheb bensiini mehiselt ( 14-17l/100), kui sõidad peamiselt maanteel, siis on kõik ökonoomsed (umbes 8 kanti ilmselt).
Automaadi kohta miskit paha kuulda pole olnud, küll aga manuaalil paar kiiksu.
Kui ise oleks sunnitud valima, siis teeks kõigepealt eeltöö ära enda seisukohast lähtudes - ehk siis kasvõi kirjuta paberile välja, mida sa ootad oma uuelt autolt:
1. Palju on võimalik sul kohe ostes raha kulutada ?
2. Palju on sul võimalik kulutada ostujärgsele remondile?
3. Palju oled sa planeerinud kulutada kuus kütusele ja hooldusele?
4. Kas sul on vaja tavalist ja igavat igapäevaliikurit, või on oluline ka 'lõbufaktor' (ja kui on, siis kui palju?)
5. Kas sa oled nõus olukorraga, kus auto peab seisma sest vajab pikemaealist remonti? - ja on sul asendusauto olemas/saamise võimalus.
Ehk mida kulutundlikum sa oled ja nõus sedavähema lõbufaktoriga, siis on tark valida võimalikult väheste lisadega ja 2.0 ilmaturbota mootor.
Kui funfactor on olulisem ja (oluliselt) kallimad hoolduskulud ei sega ning oled ka arvestanud aegajalt suurema ja kiire väljaminekuga, siis turbomootoriga isend sobib.
Kui sinu võimalused on sinna vahele , siis ilmselt v6 mootori ootamatud hoolduskulud on umbes turbomootoriga ühte auku, kuid pakun et tuleb ikka natuke odavam kui turbosaabi pidamine.
Kui sõidad peamiselt tipptunnis ja linnas - siis arvesta, et kõigil läheb bensiini mehiselt ( 14-17l/100), kui sõidad peamiselt maanteel, siis on kõik ökonoomsed (umbes 8 kanti ilmselt).
Automaadi kohta miskit paha kuulda pole olnud, küll aga manuaalil paar kiiksu.