Tagumised vedrud tunduvad väsinud, kataloogid Aerole ei pakku, Aero vedrud on vist natukene jäigemad kui tavalise tonnise omad.
Millised vedrud siis tellida ja kust? Autot madalamaks teha ei taha!
Amordid on reguleeritavad Koni
K: 9000 Aero vedrud
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Ja 1 cm madalamad.
Ilmselt lammutus ainuke variant. Või siis tavalise tonnise vedrud, taguots kipub nagunii pisut liiga madalal olema.
Vastupidi, Aero OEM vedru on 1cm kõrgem, kui tavalise tonnise vedru. Ostsin tavalise tonnise vedrud, tugevdatud, need on 1mm paksemad. Lõptulemusena sain vast autot 0.5cm kõrgemaks.
Lisatud failid
__In Boost We Trust__
Ja 1 cm madalamad.
Ilmselt lammutus ainuke variant. Või siis tavalise tonnise vedrud, taguots kipub nagunii pisut liiga madalal olema.
Vastupidi, Aero OEM vedru on 1cm kõrgem, kui tavalise tonnise vedru. Ostsin tavalise tonnise vedrud, tugevdatud, need on 1mm paksemad. Lõptulemusena sain vast autot 0.5cm kõrgemaks.
Sa ei saa ju ometi arvata,et vedrude kõrgust nende "vabas olekus" mõõdetakse???:freak:
Väga veider vastuvaide igatahes Olaviv tõesele jutule.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
8 ringi uuel vedrul ja 9 Aero OEM, kui oleks veel mitte tugevdatud, siis kindlasti oleks madalam kui oliJa 1 cm madalamad.
Ilmselt lammutus ainuke variant. Või siis tavalise tonnise vedrud, taguots kipub nagunii pisut liiga madalal olema.
Vastupidi, Aero OEM vedru on 1cm kõrgem, kui tavalise tonnise vedru. Ostsin tavalise tonnise vedrud, tugevdatud, need on 1mm paksemad. Lõptulemusena sain vast autot 0.5cm kõrgemaks.
Sa ei saa ju ometi arvata,et vedrude kõrgust nende "vabas olekus" mõõdetakse???:freak:
Väga veider vastuvaide igatahes Olaviv tõesele jutule.
__In Boost We Trust__
Nagu ma EPC-st aru saan, on vedrudel erinevad jämedused, mis määrab ilmselt ka nende jäikuse.
MY96 variantidel 13,3mm -13,5mm - 13,7mm
MY96 variantidel 13,3mm -13,5mm - 13,7mm
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Need tugevdatud on ~15mmNagu ma EPC-st aru saan, on vedrudel erinevad jämedused, mis määrab ilmselt ka nende jäikuse.
MY96 variantidel 13,3mm -13,5mm - 13,7mm
__In Boost We Trust__


