throttle unit viga

Teemad elektroonikast...
Vasta
aarnek1
Postitusi: 62
Liitunud: E Mai 02, 2011 17:26
Asukoht:
Auto:

#1

Otsing siin paraku midagi ei andnud siis räägin pika loo. Pole küll kaua Saab 9-5 Aero 2.3 169kw 2000a omanik olnud aga esimene suurem häda kohe kaelas. Hommikul mingi maa tagant kadus jõud ja mootori ning TSC tuled hakkasid põlema. Suretasin auto välja ja panin uuesti käima, käis KLICK KLICK KLICK, ja auto nagu töötaks ilusti koos nende tulede põlemisega, SID ei näita midagi viga olevat. Tühikäigupöörded olid muljetavaldavad 1500. Sain pikapeale diag. teha autopoes kust ka auto ostsin. Saime vekoodideks P1230 ja C1928. Esimene siis mingid pöörete andusrid ja teine engine torque. Kustutasime vead ära ja kõik tiptop. Saint Tartust Pangodi ja jälle KLICK KLICK KLICK ja tuled põlema armatuuris. Sõitsin tagasi ja uuesti juhe järgi, vigadeks P1260 ja P1251 mõlemad viitavad sellele throttle unitile ja sellele gaasi trossi taga olevale vedru jublakale, mis kokkuvõttes ongi throttle unit. Näppisime seda seal pisut ja selgus, et miskine vooiik mis sealt mingisse andurisse läks oli sealt anduri poolt lahti. Nu panime tagasi külge, olgugi, et voolik oli jube mäda. Peale vigade kustutamist jälle ok. Läksin siis seda uut voolikut kah otsima. Vahepeal läks aint mootori tuli põlema. Käisin uuesti juhet järgi panemas, samad vead jällegi P1260 ja P1251. Kustutasime ära ja uuesti vooliku järgi. Vahetasin vooliku ära ja uuesti mootori ja TSC tuli põlema. Uuesti juhe järgi ja ikka samad vead. Vahtisime seda vedru jublakat seal gaasitrossi lõpus ja no ei saa midagi aru. Vigade kustutamise käigus tegi seekord auto ka korra imelikku häält. Peale seda kadus ka see mõttetu C1928 ära. Nüüd kodus uuride sain sellise lingi lõpuks. Paistab et see vooliku jama on ka sellel vennal olnud, tal see asendatut kollase voolikuga mis näha pildil CABLE ja HOSES. Paraku ei tea ma veel kas ma pean kah uue throttle uniti ostma või piisab sellest limp home resetist (nagu ka siin näidatud). On keegi sellise asjaga varem kokku puutunud ülddse või olen siin esimene.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

Vaheta absoluutselt kõik vaakuum voolikud ära, parem kui paned silikoonvoolikud, ja siis hakka viga otsima.
TB puhastasid?
__In Boost We Trust__
aarnek1
Postitusi: 62
Liitunud: E Mai 02, 2011 17:26
Asukoht:
Auto:

#3

ei ole veel jah jõudnud, et elan linnas ja suure kortermaja ees autot lammutama hakata ei taha.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#4

ei ole veel jah jõudnud, et elan linnas ja suure kortermaja ees autot lammutama hakata ei taha.
mingit lammutamist ei tule, voolik maha voolik peale:)
__In Boost We Trust__
aarnek1
Postitusi: 62
Liitunud: E Mai 02, 2011 17:26
Asukoht:
Auto:

#5

tegelt vist ikka tuleb. Kui sealt voolik maha võtta siis saan aint ülevalt poolt seda klappi puhastada ja ega see hea ole kui seda puhastusega tulevat joga mootori suunas liigub. näidis see küll V6 aga mõte sama. Lihtsam on vist ikka maha võtta või siis, et pole oluline. Nagu aru saan siis te seda ise teinud juba jah.

Mul siis seal aint üks pikk plast toru radika juurest TB välja ja pean selle tervenisti katsuma eemaldada.
Vasta