Probleem käivitamisega!
Küsimus Saabispetsidele?Autoks Saab 9-3 2,2 85kw TDI 2000a.Probleem selline et ükspäev kui autot polnud 24h käivitanud siis ei tahtnud enam käima minna,alles peale pikka ketramist läks ja lõi tagant sinise suitsupilve üles.Pärast seda sõitsin mingi 3km ja mootorituli lõi põlema,käisin diagnostikas öeldi et mootori klapikambrikaane peal oleva anduri viga eestkeeleset nimetust ei tea,kuna nimetus öeldi venekeeles.Kogu selle aja millal dignostikas käisin ja ringi sõitsin käivitus auto koguaeg ilusti niigui võtit keerasid nii töötas.Täna siis jälle kui auto oli 24h seisnud siis käivitamisel korra lubas ja oligi kõik ei saanutki enam käima,õhtul peab vist tõmmates proovima et esmaspäval saaks servisesse minna seda anduri värki tegema.Äkki siin siis oskab keegi öelda milles asi võib olla kuna käivitamis probleem ei tohiks ju selles anduris olla?
Tagasivooluvoolikud, ketimärgid.. Pargi auto nina alla poole pikemaks ajaks (24h), vaata, kas siis ka läheb raskesti käima.
Servises siis käidud ja see andur millest enne rääkisin ära vahetatud Eestikeelset nimetust ei teagi siiamaani Venekeeles datsik naduva öeldi:).Käivitamisel pole enam probleeme olnud kuna sõitnud igapäev.Peale pühi siis hakkab neid tagasivoolikuid vahetama.Äkki siin keegi viitsib seletada lollile et kuidas need kettimärgid käivitamist mõjutavad?:notworthy:
Kui kett veninud,siis märgid paigast ja seega ka -süütemoment.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sa küsisid,et "kuidas need kettimärgid käivitamist mõjutavad?" Ja ma vastasin.
Eks need väsinud voolikud lasevad kütusel piisavalt tagasi valguda ja -õhul trassi pääseda piisavalt,et tänu valele süütemomendile mootor lõpuks ei käivitugi.
Eks need väsinud voolikud lasevad kütusel piisavalt tagasi valguda ja -õhul trassi pääseda piisavalt,et tänu valele süütemomendile mootor lõpuks ei käivitugi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Probleem siis lahendatud vahetatud tagasivooluvoolikud ja asi korras,kusjuures servises vana ütles kohe et vahetame voolikud ja probleem kaob nii oligi!Kettimärkide juttu kohta ainult muigas ja küsis kus sa sellist juttu kuulsid.Servises veel öeldi et kütuse äravajumise probleemi saab ka klappide vahele panemisega lahendada.


No ma vahetasin veel kütusefiltri ja koos sellega 30 raha küsiti,aga muidu ei usu et üle 15 euri läheb vahetasin Ida virumaal.Neid voolikuid võid ise ka vahetada midagi rasket ei ole.Kütuse äravajumist saab ka lahendada klappide vahele panemisega,tean siin vähemalt kolme inimest kelle matavossidel need vahele topitud:head:Kahjuks on mull juba uued probleemid tekkinud paisupaaki liiga suure surve lööb nii et varsti jälle servisesse on raibe ära tüütand juba nahh!:(