Saab 900i->T16 1986, Henrik/Anthrax [LAMMUTATUD]
EDIT:
No ei ole mulle antud seda autoõnne.
Täna tundsin ükshetk, et tühikäigul auto lonkab kuidagi... nagu kõik silindrid ei käiks... okei varem oli ka mingi sarnane kala, et segu läks ülirikkaks ja käis normaalselt ainult koormuse all. Ei ole see teabmis ohtlik häda ja seisma ei jäänud. Ükshetk avastan, et jahutusvedeliku temp on kolekõrge. Juhuslikult olin ühe statoili kõrval ja jätsin seisma. Vesi keeb. Suur osa jahutusvedelikust oli kuhugi jalga lasknud. Tean, et radikas veits lekib ja paar korda kuus peab peale valama. Nii tegingi. Sõit jätkus. Mootori töö läks tunduvalt hullemaks. Ükshetk fooritagant lahkudes avastan seljatagant valge pilve ja kui fooritaga korra küljepealt summuti lahti tegin, tuli sealt ilmselgelt vett.
Veeresin koduni ära ja tsekkisin õlivarrast ning pilt oli selge.
Eitea isegi, mis teha. Mott on täiega maas. Nädalatki ei saa sõita, kui asi jälle otsad annab.
No ei ole mulle antud seda autoõnne.
Täna tundsin ükshetk, et tühikäigul auto lonkab kuidagi... nagu kõik silindrid ei käiks... okei varem oli ka mingi sarnane kala, et segu läks ülirikkaks ja käis normaalselt ainult koormuse all. Ei ole see teabmis ohtlik häda ja seisma ei jäänud. Ükshetk avastan, et jahutusvedeliku temp on kolekõrge. Juhuslikult olin ühe statoili kõrval ja jätsin seisma. Vesi keeb. Suur osa jahutusvedelikust oli kuhugi jalga lasknud. Tean, et radikas veits lekib ja paar korda kuus peab peale valama. Nii tegingi. Sõit jätkus. Mootori töö läks tunduvalt hullemaks. Ükshetk fooritagant lahkudes avastan seljatagant valge pilve ja kui fooritaga korra küljepealt summuti lahti tegin, tuli sealt ilmselgelt vett.
Veeresin koduni ära ja tsekkisin õlivarrast ning pilt oli selge.
Eitea isegi, mis teha. Mott on täiega maas. Nädalatki ei saa sõita, kui asi jälle otsad annab.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
sul on klassikuga samamoodi nagu vene ajal sapakatega: et päevas korra mootor maha võtta ja pulkadeks ja tagasi peale. ei no muidugi lahe teha ise ja puha aga üks kord hakkab tüütavaks muutuma...
asi hakkab juba natuke sinna s9k tegemiste sarnaseks minema ))
asi hakkab juba natuke sinna s9k tegemiste sarnaseks minema ))
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Pea on maas.
Vahepeal tekkis väike segadus, kui hakkasin märkide järgi paika keerama- keeran nukad paika jääb hooratas suvalisse asendisse, keeran hooratta paika- häävad nukad suvaliselt.
Ilmselt on keiss selles, et mul on klassiku otsakaas ja tonnise hooratas. Klassikul ja tonnisel no vist märgid erineva kohapeal.
Neljandas silindris oli kaane tihend pekkis. Silindri ja särgi vahelt oli lõhki.
Vahepeal tekkis väike segadus, kui hakkasin märkide järgi paika keerama- keeran nukad paika jääb hooratas suvalisse asendisse, keeran hooratta paika- häävad nukad suvaliselt.
Ilmselt on keiss selles, et mul on klassiku otsakaas ja tonnise hooratas. Klassikul ja tonnisel no vist märgid erineva kohapeal.
Neljandas silindris oli kaane tihend pekkis. Silindri ja särgi vahelt oli lõhki.
Kas kaanepoldid vms peaks veel ära vahetama, kui tagasi kokku kruvin?
Kaas läheb pulkadeks, vahetan igaks petteks klapisääretihendid ära ja lasen kaane pinna üle lihvida.
Silindri seinad tundusid täitsa okei olema- hoonimisjäljedki olid veel näha.
Kaas läheb pulkadeks, vahetan igaks petteks klapisääretihendid ära ja lasen kaane pinna üle lihvida.
Silindri seinad tundusid täitsa okei olema- hoonimisjäljedki olid veel näha.
Mõistlik on ise teha.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ei ole erinevad, Saabi 16klapiliste mootorite klapikambrikaane tihendid on kõik samad.