Tere,
kas NG900-l võib paigaldada manuaalkastiga autole automaadilt pärit pooltelje, kui vahetada terve kupatus? Joonist vaadates tundub, et võiks nagu sobida, see ots mis läheb käigukasti ja see, mis lõpeb ratta juures, on ju samad.
Pooltelje sobivus?
Ok, aitäh, siit ma loen välja, et ei sobi. Aga ma torgin natuke edasi, mul on ees miski joonis, mis kombineerib enamvähem kõik variandid.Manuaali ja automaadi poolteljed on täiesti erinevad asjad
Samad on ainult välimised otsad
Kas erinevus on ka mõõtudes ehk kogu kupatuse pikkuses?
Või oleks siiski võimalik panna see va kere külge kinnitamise jurakas (21, mis hoiab laagriga sisemist võlli paigal, ma ei tea, mis ta nimi on) teine, sest sisemine võll (20) ise on sama ning ka laager on sama? Ülejäänul, iseäranis liigendil (5/7) ja teisel võllil (4), on ju siiski suhteliselt sama funktsioon? Lihtsalt automaadi ja turbo oma vähe tugevam? Ning minu joonis näitab, et turbo variant kasutab nii automaadi kui manuaaliga seda süsteemi, mis muud mootorid kasutavad automaadiga ning ainus erinevus ongi esimese võlli kere külge kinnitamise jurakas (21).
Edit: lisatud pilt ja numbrid
Lisatud failid
-
- Postitusi: 3
- Liitunud: E Juun 06, 2011 12:39
- Asukoht:
- Auto:
Aga kas 2.0T pooltelje ots on sama mis 2.3 vabalt hingava?
94a masinad mõlemad.
edit: mõlemad manuaalid
Tänud.
94a masinad mõlemad.
edit: mõlemad manuaalid
Tänud.
Tere
Kas ng900 manuaal 2.0T poolteljed (veovõllid) istuvad 2.3 man. vabalthingava käigukasti otsa? Visuaalselt paistavad mõlema kasti diffrid ühesugused.
Orginaal kast oli FM 55 501 ja kast mida praegu alla proovin saada on FM 54 501.
Palun vastake.
Kas ng900 manuaal 2.0T poolteljed (veovõllid) istuvad 2.3 man. vabalthingava käigukasti otsa? Visuaalselt paistavad mõlema kasti diffrid ühesugused.
Orginaal kast oli FM 55 501 ja kast mida praegu alla proovin saada on FM 54 501.
Palun vastake.
Aitäh Motorhead.
Aga pean veel nõu küsima. Kuidas saada tripoidipesa pooltelje küljest lahti (reisija poolne) Panen siia ühe lingi mille järgi üritasin seda küljest saada.
http://photo.platonoff.com/Auto/2006051 ... b.Axle.jpg
Aga pean veel nõu küsima. Kuidas saada tripoidipesa pooltelje küljest lahti (reisija poolne) Panen siia ühe lingi mille järgi üritasin seda küljest saada.
http://photo.platonoff.com/Auto/2006051 ... b.Axle.jpg
Olgu, palun selgitage asjatundmatule, mis variandid mul sellisel juhul on? Asi selles, et midagi seal pooltelje ja tripoidipesa ühenduskohas katki on. Veojõud välimise veovõllini ei jõua (tripoidipesa keerleb pea vabalt veovõlli otsas) ja ragin on taga.
csn kas ma saan õigesti aru, et on vaja uut tripoidipesa jah 
Et need lahti saaks võtta on vaja mingit kindlat tööriista? Kas keegi on kodustes tingimustes selle tripoidipesa kätte saanud?
Väike illustratsioon kah.
Lisatud failid

Et need lahti saaks võtta on vaja mingit kindlat tööriista? Kas keegi on kodustes tingimustes selle tripoidipesa kätte saanud?
Väike illustratsioon kah.
Lisatud failid
Haamer ajab asja tõesti ära, ma äsasin kummihaamriga ja tegelikult oleks saanud ka auto all selle kätte, kuid ruumikitsikuse tõttu ei saanud piisavalt jõudu rakendada.
Igaljuhul on mu masinal nii veovõlli kui tripidipesa nuudid üsna halvas seisus (roostes jne). Tuleb hakata uusi vaatama.
Tnx vastamast
Igaljuhul on mu masinal nii veovõlli kui tripidipesa nuudid üsna halvas seisus (roostes jne). Tuleb hakata uusi vaatama.
Tnx vastamast
