Oskab äkki keegi õelda, kus kohast hakkata viga otsima.
Sümptomid siis järgnevad: külma mootoriga kipub katkuma (pööretevahemikus 1500-2500). Kiirendades jätaks nagu vahele, linnas teise käiguga kiirendades on mõnikord tunne et nagu keegi lööks korraks piduri pedaali põhja. Täitsa töösooja mootoriga esineb neid vigasid vähem. Kuigi maanteel viienda käiguga möödasõite tehes, peab gaasiga vaikselt meelitama, muidu hakkab kergelt katkuma mootor.
Mõnikord autot käima pannes jäävad pöörded mõneks ajaks 1500 peale ja siis vajuvad alla norm piirkonda, seda esineb sooja mootoriga.
Et kas tegemist võib olla töölepingut üles ütleva DI-kassettiga, mõni vaakum voolik, või hoopis miskit muud.
Autoks on 1994a. Saab 9000 2.0t (136kw)
Tanel
Kas DI-kassett läbi?
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
proovi siiski esialgu teada töötava DI kassetiga, sest selle aastakäigu turbomudelid on Trionic ohjamisega ja kasutavad õhulugeja asemel MAP sensorit
Juba vaikselt lootsin et on probleem kadunud, auto käitus paar päeva täitsa kenasti. Aga sai nädalavahetusel Pärnus käia. Poolel teel pärnusse hakkas jamama. Tundus nagu 1 silinder kadus tagant ära kui gaasi anda, tuntava vibra lõi ka sisse. Nüüdseks siis nii kaugel, kui veits kiirendada siis kaob üks silinder tagant ära, ühtlasel kiirusel tundub et nagu töötaks. Tühikäigul läheb ka ilusti pöördesse.
Peab minema ja vaatama et mis nägu küünlad on, sai suvel just uued panna. Oleks väga tänulik kui kellegil on DI-kassetti prooviks laenata.
Edit: Võtsin DI-kassetti maha, teise ja kolmanda silindri "lutid" on pragulised ja märjad. Et võib vist arvata et viga kassettis?
Peab minema ja vaatama et mis nägu küünlad on, sai suvel just uued panna. Oleks väga tänulik kui kellegil on DI-kassetti prooviks laenata.
Edit: Võtsin DI-kassetti maha, teise ja kolmanda silindri "lutid" on pragulised ja märjad. Et võib vist arvata et viga kassettis?
Algselt postitas: ludri
Juba vaikselt lootsin et on probleem kadunud, auto käitus paar päeva täitsa kenasti. Aga sai nädalavahetusel Pärnus käia. Poolel teel pärnusse hakkas jamama. Tundus nagu 1 silinder kadus tagant ära kui gaasi anda, tuntava vibra lõi ka sisse. Nüüdseks siis nii kaugel, kui veits kiirendada siis kaob üks silinder tagant ära, ühtlasel kiirusel tundub et nagu töötaks. Tühikäigul läheb ka ilusti pöördesse.
See Di viga(95%). Enda masinal sama jama. Nii kui "koormus" järgi tuleb ei saa kassett oma tööga hakkama. Hetkel sõidan samuti laenatud, töötava kassetiga ja probleeme ei ole.

Esmakordselt proovisin rootsist müügiks toodut ja:fight: -asi pole üldse õige,
kurat,nad on nii kaugel:wall:
kurat,nad on nii kaugel:wall:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989