Tere,
Selle nädala kolmapäevast sain ka Saab 9-3 2.2TID 2003 aasta mudeli omanikuks aga kuna pole varem diislit omanud ning Saabi ka mitte siis erinevaid küsimusi tekkinud kuna mul mingit manuali ei tulnud kaasa.
1. Eemaldatav kärukonks.
Sain auto kärukonksuga kuid ilma võtmeta ning oleks soov seda siiski eemaldada, oskab keegi soovitada kus saaks Tallinnas lasta sellele uus võti teha või mis variandid on?
2. Võtmel olev kriipsuga nupp.
Võtmel on selline kriipsuga nupp mille funktsioonist täpselt aru ei saa, paneb tuled küll põlema kuid on seal veel miskit?
Ei usu ,et see nn follow home süsteem on kuna autol pole xenone ning isegi mitte
3. Elektroonika
Peale auto käivitamist peale pikemat seismist siis läheb mingi minut või midagi sinna kanti kuni el.aknad/raadio/kliima jne tööle hakkavad.
Et on see mingi lääg või tuleneb see mingist veast?
4.Kaassõitja istmes olev andur.
Istmes olev andur siis väidab et keegi istub seal kui isegi ei istu.
Kas see on tüüpviga ning annab andurit kuidagi puhastada või tulebki see uus vahetada?
Saabi antist õeldi selle töö hinnaks 110 eurot:/
Hetkel veel vahetamist vajab välistempi andur ning tagumised bumerangid, tasub nende osas samuti saabi anti-s lasta teha?
Räägiti ,et saab ka tagumisi pukse vahetada ilma kogu bumerangi vahetamata, b-osana siis. Kas see on mõistlik ?
Muidugi on veel igast tõid ja asju ees ootamas, seega küll ma kunagi ka alustan teemat lugejate autode all mis tehtud ja mis plaanis jne.
Järgmine nädal ootab ees ka 220000km hooldus vikingis, mõtlesin lasta teha see säästuhooldus ära kuna nad seal uurivad ka ilmselt mis võib veel autol häda olla. vigade rohkus tuleneb sellest, et eelnevad omanikud on väga lohakad olnud ning auto hind oli ka üli odav. Auto algselt pärit Hollandist, sõitnud aastakese eestis ja nüüd on minu käes.
Värske Saabi omanikul palju küsimusi.
2. kriips on selleks et saad auto kisama panna.ntx keegi ründab sind ja sa paned auto kisama.
4. Andur maksis vanasri mingi 250kr. Ma lasin vahetada. Sel autol päris palju tüüpvigasid ka seda on odav korda teha.
4. Andur maksis vanasri mingi 250kr. Ma lasin vahetada. Sel autol päris palju tüüpvigasid ka seda on odav korda teha.
Võtmete tegemisega tegelevad igasugu lukuvanad ja -abid, see ei ole saabispetsiifiline mure.
9-3 võtmenuppudest ei tea ma midagi aga follow-me-home peaks ikka ksenoontuledest vanem asi olema, s.t. see ei tohiks sõltuda tulede tüübist.
Istme lammutamine ongi suht mahukas töö, eks küsi teisi pakkumisi veel, saad hindu võrrelda.
9-3 võtmenuppudest ei tea ma midagi aga follow-me-home peaks ikka ksenoontuledest vanem asi olema, s.t. see ei tohiks sõltuda tulede tüübist.
Istme lammutamine ongi suht mahukas töö, eks küsi teisi pakkumisi veel, saad hindu võrrelda.
Mina vajutan seda kriipsu nt. siis kui tahan oma auto pimedast üles leida ja juba kaugelt. See paneb põlema kabariidid ja salongivalgustuse minu teada, muud funktsiooni polegi. Vbl mul pole muud funktsioonid aktiveeritud lihtsalt. Eile just kasutasin seda kui Retrofestilt Viljandis koju minema hakkasin.
Tänud kõigile kes on juba vastanud, veel ootaks just elektroonika teemal infot
3. Elektroonika
Peale auto käivitamist peale pikemat seismist siis läheb mingi minut või midagi sinna kanti kuni el.aknad/raadio/kliima jne tööle hakkavad.
Et on see mingi lääg või tuleneb see mingist veast?
Tundub mõistlik, isegi arvasin seda kuid väike helesinine lootus oli siiski et äkki on tegemist follow home süsteemiga:DMina vajutan seda kriipsu nt. siis kui tahan oma auto pimedast üles leida ja juba kaugelt. See paneb põlema kabariidid ja salongivalgustuse minu teada, muud funktsiooni polegi.
Võid ju proovida - võti süütest välja ja korra tõmbad täistuled peale. Kui jäävad edasi näitama, siis süsteem peal....kuid väike helesinine lootus oli siiski et äkki on tegemist follow home süsteemiga:D
Mina vajutan seda kriipsu nt. siis kui tahan oma auto pimedast üles leida ja juba kaugelt. See paneb põlema kabariidid ja salongivalgustuse minu teada, muud funktsiooni polegi. Vbl mul pole muud funktsioonid aktiveeritud lihtsalt. Eile just kasutasin seda kui Retrofestilt Viljandis koju minema hakkasin.
Jep, mul samasugune funktsioon, peale gabariitide lähevad tagurdamistuled ka põlema, taga ka valgust rohkem.
kus sa seda andurit vahetada lasid ?2. kriips on selleks et saad auto kisama panna.ntx keegi ründab sind ja sa paned auto kisama.
4. Andur maksis vanasri mingi 250kr. Ma lasin vahetada. Sel autol päris palju tüüpvigasid ka seda on odav korda teha.
Sensormati hind on 51EUR+vahetus.
4.Kaassõitja istmes olev andur.
Istmes olev andur siis väidab et keegi istub seal kui isegi ei istu.
Kas see on tüüpviga ning annab andurit kuidagi puhastada või tulebki see uus vahetada?
Saabi antist õeldi selle töö hinnaks 110 eurot:/
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Bumerangipuksi ei saa eraldi vahetada.Hetkel veel vahetamist vajab välistempi andur ning tagumised bumerangid, tasub nende osas samuti saabi anti-s lasta teha?
Räägiti ,et saab ka tagumisi pukse vahetada ilma kogu bumerangi vahetamata, b-osana siis. Kas see on mõistlik ?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Seda silikon puksi on küll eraldi müüa,e-partsis.
Mullegi pakuti ühes poes 45.- euriga aga lugesin kuskilt, et need b-osad kuluvad ikka kole kiirelt eesti teedel.
Oskab keegi seda kommenteerida?
Et kas hinna ja kvaliteedi suhe peab paika ja tuleks otsutada ikka kogu kupatuse vahetusele?
Puksi ei saa vahetada. Peab terve bumerangi vahedama. Ma tegin seda 3 aasta jooksul kaks korda. Esimesel korral oma lollusest lasin kõige odavamad panna.
Bumerangid kuluvad suht kiiresti. Süüdi ainult Eesti teed.
Ostad odavalt , ostad kaks korda.
Bumerangid kuluvad suht kiiresti. Süüdi ainult Eesti teed.
Ostad odavalt , ostad kaks korda.