Tere
Olen suhteliselt värske Saab 9-5 (2.3t Vector 2003, automaat) omanik. Eile sõites ning tehes maanteel möödasõitu jättis mootor justkui paar korda vahele ja puterdas ning lõi check engine tule mõlema. Seejärel jäin kohe seisma ning suretasin mootori. Peale paari minutit närvitsemist julgesin uuesti mootori käivitada ning siis enam ei põlenud vastav tuli. Järeldasin sellest, et tegu polnud mingi äärmiselt katastroofilise rikkega ning kulgesin seejärel rahulikult koju. Sõidus mingit anomaaliat ei kogenud aga kiirendada ka enam ei julgenud. Sellest ka küsimus, mis võis probleemiks olla?
Tean, et foorumi kaudu on raske ravi leida aga siiski. Broneerisin juba aja ka Carring diagnostikas aga äkki oskab keegi öelda, kas nüüd võin sellise autoga kulgeda või mitte?
Oma rumala peaga pakun probleemiks kas vaakumleke, CPS või DI?
Ette tänades
Kaspar
Kiirendades läheb check engine põlema
Iseenesest, kui peale uuesti käivitamist tuli ei põle, ei tohiks viga aktuaalne olla. Seega sõitmist ei sega, kuni järgmise korrani. Pakun ka, et kas DI või mingi andur ei tee oma tööd korralikult. Diagnost aitab kindlasti.
Mul siis sarnane probleem. Eelmine laup ei tahtnud auto väga korralikult käima minna aga siis oli väga palav ka, tahtis ketramist ja kui käivitus siis tuli sellist hallikat tossu. Ka mootoririkke tule viskas põlema
Mõned päevad hiljem käivitades ei olnud probleemi väga hästi läks ja tuli oli ka kustunud.
Sai ka esinduses Tartus käidud diagnostikas kus ei saadud teada midagi ja vaid öeldi et katse-eksituslikul meetodil võimalik viga tuvastada.
Üleeile maanteel aga möödasõitu hakates tegema nagu kadus järsku jõud justkui ära ja viskas ka kirja ette check engine. koju veeretud sai auto maja ette pargitud ja ei ole hetkel rohkem autot liigutanud.
Kas keegi teab mis võib sellise käitumise põhjuseks olla või kust alustada remontimist..täiest nõutu olek. Esimene Saab, 2.2 diisel 2003a.
Mõned päevad hiljem käivitades ei olnud probleemi väga hästi läks ja tuli oli ka kustunud.
Sai ka esinduses Tartus käidud diagnostikas kus ei saadud teada midagi ja vaid öeldi et katse-eksituslikul meetodil võimalik viga tuvastada.
Üleeile maanteel aga möödasõitu hakates tegema nagu kadus järsku jõud justkui ära ja viskas ka kirja ette check engine. koju veeretud sai auto maja ette pargitud ja ei ole hetkel rohkem autot liigutanud.
Kas keegi teab mis võib sellise käitumise põhjuseks olla või kust alustada remontimist..täiest nõutu olek. Esimene Saab, 2.2 diisel 2003a.
Kuna sul on erinevalt teemaalgatajast diisel siis on ka probleemide allikad erinevad.
EGR, katkine cooleriradikas jne.
See jutt,et midagi diagnostikas teada ei saadud ei päde. Pigem jäi puudu profesionaalsusest
EGR, katkine cooleriradikas jne.
See jutt,et midagi diagnostikas teada ei saadud ei päde. Pigem jäi puudu profesionaalsusest

Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Mina paneksin selle 99% EGR veaks. Lase see esialgu ära puhastada. Pöörded üle 2000 (või oli 2500) ei lähe ja turbo järgi ei tule....maanteel aga möödasõitu hakates tegema nagu kadus järsku jõud justkui ära ja viskas ka kirja ette check engine..