Kiirendades läheb check engine põlema

Vasta
KasparR
Postitusi: 9
Liitunud: L Juul 23, 2011 14:39
Asukoht:
Auto:

#1

Tere

Olen suhteliselt värske Saab 9-5 (2.3t Vector 2003, automaat) omanik. Eile sõites ning tehes maanteel möödasõitu jättis mootor justkui paar korda vahele ja puterdas ning lõi check engine tule mõlema. Seejärel jäin kohe seisma ning suretasin mootori. Peale paari minutit närvitsemist julgesin uuesti mootori käivitada ning siis enam ei põlenud vastav tuli. Järeldasin sellest, et tegu polnud mingi äärmiselt katastroofilise rikkega ning kulgesin seejärel rahulikult koju. Sõidus mingit anomaaliat ei kogenud aga kiirendada ka enam ei julgenud. Sellest ka küsimus, mis võis probleemiks olla?
Tean, et foorumi kaudu on raske ravi leida aga siiski. Broneerisin juba aja ka Carring diagnostikas aga äkki oskab keegi öelda, kas nüüd võin sellise autoga kulgeda või mitte?
Oma rumala peaga pakun probleemiks kas vaakumleke, CPS või DI?

Ette tänades
Kaspar
Kasutaja avatar
saab1208
Postitusi: 140
Liitunud: K Veebr 02, 2011 17:48
Asukoht:
Auto:

#2

Iseenesest, kui peale uuesti käivitamist tuli ei põle, ei tohiks viga aktuaalne olla. Seega sõitmist ei sega, kuni järgmise korrani. Pakun ka, et kas DI või mingi andur ei tee oma tööd korralikult. Diagnost aitab kindlasti.
codera
Postitusi: 43
Liitunud: T Sept 18, 2007 10:31
Asukoht:
Auto:

#3

Tuttava masinal oli sarnane teema seotud just vaakumvooliku lekkega, aga kindluse mõttes võiks diagnostika ikka ära teha.
kats88
Postitusi: 6
Liitunud: P Juul 31, 2011 20:30
Asukoht:
Auto:

#4

Mul siis sarnane probleem. Eelmine laup ei tahtnud auto väga korralikult käima minna aga siis oli väga palav ka, tahtis ketramist ja kui käivitus siis tuli sellist hallikat tossu. Ka mootoririkke tule viskas põlema
Mõned päevad hiljem käivitades ei olnud probleemi väga hästi läks ja tuli oli ka kustunud.
Sai ka esinduses Tartus käidud diagnostikas kus ei saadud teada midagi ja vaid öeldi et katse-eksituslikul meetodil võimalik viga tuvastada.
Üleeile maanteel aga möödasõitu hakates tegema nagu kadus järsku jõud justkui ära ja viskas ka kirja ette check engine. koju veeretud sai auto maja ette pargitud ja ei ole hetkel rohkem autot liigutanud.
Kas keegi teab mis võib sellise käitumise põhjuseks olla või kust alustada remontimist..täiest nõutu olek. Esimene Saab, 2.2 diisel 2003a.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#5

Kuna sul on erinevalt teemaalgatajast diisel siis on ka probleemide allikad erinevad.
EGR, katkine cooleriradikas jne.
See jutt,et midagi diagnostikas teada ei saadud ei päde. Pigem jäi puudu profesionaalsusest :bs:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#6

...maanteel aga möödasõitu hakates tegema nagu kadus järsku jõud justkui ära ja viskas ka kirja ette check engine..
Mina paneksin selle 99% EGR veaks. Lase see esialgu ära puhastada. Pöörded üle 2000 (või oli 2500) ei lähe ja turbo järgi ei tule.
kats88
Postitusi: 6
Liitunud: P Juul 31, 2011 20:30
Asukoht:
Auto:

#7

Vabandust, ei pannud seda tähelegi mis mootoriga autot teema algataja omab.

Aga igal juhul lasen kindlasti kellelgi egr üle vaadata, vast saab enda omast asja.
Kui palju üldse see egr maksta võib?
Kasutaja avatar
turuplats
Postitusi: 387
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#8

minul põhjustas selle vaakumvoolikuleke. ehk siis turbo polnud taga ja CE märk põles.
iphonede ja ipadide remont
Vasta