Tere!
Sai nüüd endine masin maha müüdud ja mõtlesin, et võiks soetada ühe Rootsi masina. Mõtted liiguvad just Saabi poole.
Ehk oskate soovitada mulle töökindlaid Saabi mudeleid?
Olen ise kuulnud, et turbod pidid nõrgad olema ja mõned asjad veel, aga võimalik et see jama jutt.
Hind on ka piiriks, vaatan masinaid hinnaga kuni 4000Eur´i .
Miinimum väljalaskeaasta võiks olla 1999 .
Ootan teie poolt siis igasugu huvitavaid jutte Saabi tehnilisest poolest ning ehk keegi viitsib soovitada mulle ka mõnda konkreetset isendid ( nt. Auto24.ee-st jne. )!?
Tänud vastamast!
K: SAAB´i ost
Selles hinnaklassis on töökindluse mõttes parim valik V6(LPT ehk madalsurveturbo), kiirenduse koha pealt jälle Aero(R4 FPT ehk kõrgsurveturbo). Kasutatud autol võivad igasugused jupid nõrgad olla, aga kui korralikult hooldatud isendi leiad ja ka ise korralikult hooldad, siis turbot väga karta pole mõtet. Kui mõne turbokaga proovisõidu teed, siis saad aru, et õige Saab on ikka turboga.
-
- Postitusi: 6
- Liitunud: P Juul 24, 2011 21:10
- Asukoht:
- Auto:
Seda olen arvestanud ka jah. Aga tänasega õnneks rahapiir muutus ning hetkel vaatan masinaid hinnaga kuni 6700€ .
Valikus on Saab (manuaalkäigukastiga kindlasti), Mazda 6 GT (luukpära), 6 sedaan , Audi A4 B6 ( 2.0 bens ) .
Valikus on Saab (manuaalkäigukastiga kindlasti), Mazda 6 GT (luukpära), 6 sedaan , Audi A4 B6 ( 2.0 bens ) .
-
- Postitusi: 6
- Liitunud: P Juul 24, 2011 21:10
- Asukoht:
- Auto:
Kindlasti.
Foorumist tuli üsnagi selline mõtlemapanev pakkumine.
Pakuti Saab 9-3 ARC 2.0 129kW masinat (hinnaks 6300€). Oskate kommenteerida sellist autot?
Foorumist tuli üsnagi selline mõtlemapanev pakkumine.
Pakuti Saab 9-3 ARC 2.0 129kW masinat (hinnaks 6300€). Oskate kommenteerida sellist autot?
Vabalt...Saab 9-3 ARC 2.0 129kW masinat (hinnaks 6300€). Oskate kommenteerida sellist autot?

9-3 on selline väiksemat sorti Saab
ARC on varustustase
129 ja 6300 on ilusad numbrid.

-
- Postitusi: 6
- Liitunud: P Juul 24, 2011 21:10
- Asukoht:
- Auto:
Eks ilusad numbrid ole jah, aga kuidas ülalpidamisega lood on?
Varuosade kättesaadavus ja lagunemine?
Varuosade kättesaadavus ja lagunemine?
Kui Saabi tahad siis peab olema naduge suurem rahakott kui mõnel mul masinal.
Iga 10000km tagant vaheda õli siis pole probleeme.
Varuosadega probleeme polnud mul küll, alati sai auto paari päevaga korda,kui midagi juhtus lagunema.
Suurim mure koht on veermik. Süüdi on eesti teed.
Aga muidu on väga hea masin. Väga head sõidu omadused ja talvel tulevad need omadused välja.
Iga 10000km tagant vaheda õli siis pole probleeme.
Varuosadega probleeme polnud mul küll, alati sai auto paari päevaga korda,kui midagi juhtus lagunema.
Suurim mure koht on veermik. Süüdi on eesti teed.
Aga muidu on väga hea masin. Väga head sõidu omadused ja talvel tulevad need omadused välja.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
See on küll ostuabi teema, aga palun loe omanike autode alt teemasid ja surffa foorumit.
Pole mõtet küsida nii laialivalguvaid küsimusi, et kuidas on varuosadega jne.
Saabe liigub Eestis palju ja ettevõtteid, kes neid remondivad on ka mitmeid.
Lagunevad kõik autod,
Sa ei tea mitte kunagi mis võib 5-10a vanusel autol järgmisena pekki minna.
Härra saabman , sa oled vist ainult TLN trt maanteel liikumas
Kui hinnapiir on 6700 eur, saab Rootsist päris korraliku asja juba.
Aga kui ise suur asjatundja pole, siis soovitan soojalt Eestist valida ja siin mõne tegija juurde kontrolli viia.
Pole mõtet küsida nii laialivalguvaid küsimusi, et kuidas on varuosadega jne.
Saabe liigub Eestis palju ja ettevõtteid, kes neid remondivad on ka mitmeid.
Lagunevad kõik autod,
Sa ei tea mitte kunagi mis võib 5-10a vanusel autol järgmisena pekki minna.
Härra saabman , sa oled vist ainult TLN trt maanteel liikumas

Kui hinnapiir on 6700 eur, saab Rootsist päris korraliku asja juba.
Aga kui ise suur asjatundja pole, siis soovitan soojalt Eestist valida ja siin mõne tegija juurde kontrolli viia.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kahjuks ei liigu sellel maanteel peaaegu et üldse, liigun rohkem viljandi maanteel. Paljusti oleneb muidugi veermiku korrasoleks ka sõidustiilist. Palju sõidan ka kruusateed, muidugi väga aeglaselt sest kilomeetrine lõik enne kodu on väga kehvas olekus. Veermik on minu jaoks küll väga väga hea pool 9-5 saabil. Kõik muidugi teavad et tagaratasete kalle kipub ära vajuma ja puksid tagasillas kuivavad ning hakkavad häält tegema. Omast loljusest olen vahetanud roolilati sest minu saabik on madaldusega ja jäise, lumise talvega olin kaitsekummid lõhkunud. Kokkuvõttes olen ikka seda meelt et nii nagu autot on eelnevad omanikud hoidnud nii heas korras on ta ka järgneva omaniku käes, kes vähegi tema eest hoolitseb saab ka sõita. Mõni mees vahetab detaile kui need ei tee enam seda mida nad tegema peaks, teine keerab raadiot kõvemaks ja teeb mustalt ülevaatust ja ütleb selle peale bro:red: