Analoogne kogemus on mul olemas töökaaslase saabiga, (Saab 9000 1995a. 2.0).
Aegajalt tuli tagumisest pütist selliseid pisikesi riide tükikesi, siis sai selgeks, et juu sellel tagumisel pütil seal mingi topelt sein, kus siis islotasiooni materjal vahel. Autot katkuma, ega ebakorrapäraselt tööle siiski ei pannud.
Ükspäev sai siis temaga Tallinast peale koosolekut Pärnupoole sõita ja jalgu jäi üks rekka, sikutas siis 5->4 peale, et kiire möödasõit teha. Kui me olime jõudnud rekkale kõrvale, kõis jube matakas, nagu keegi oleks kauhrist lasknud. Rekkajuht tõmbas hoobilt teeservale ja hakkas rekkal kumme kontrollima. Meiegi mõtlesime esialgu et rekkal lõhkes kumm. Mõne hetkepärast saime siiski aru, et see vist siiski ei olnud rekka kumm, kuna salongi kostus jube mürin. Ei julgenud kohe pidama kah jääda, äkki rekkajuht on väga pahane. Mõned kilomeetrid eemal pidasime auto kinni ja selguski, et seda "kasltsu" (tundus astpest riide taoline materjal ) oli kogunenenud püti ava täis ja väljalaske surve oli möödamineku hetkel niipalju suur, et lõi selle püti laiali

Vot selline lugu siis........
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab