Hobused on põgenenud

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#1

Aga loo pretsedent.
Käi dünos ära oma autoga ja mine löö paber ARK-is lauale.
Vaata mis sulle vastatakse:eureka:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#2

Mnjah seda on tõesti raske tõestada et 125 KW st on saanud 89 KW
:drive:
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#3

Aga käis Sebastiani juurest läbi ja siis saab selles 125- kw'st vähemalt 170 kw aga maksad ikka 125 eest.
Regular Saab Guy
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

Andke aga minna.:head:
Ärge te jumalaeest enne muidugi rauda puutuge:wall:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#5

Raud ju kõva
Andke aga minna.:head:
Ärge te jumalaeest enne muidugi rauda puutuge:wall:
:drive:
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#6


iisak, mis seal raua kallal nii väga näppida on enne? Olen aru saanud, et stockile saab ka väänet juba kõvasti juurde kütta.
Sa oled ikka ulmemees,ausalt.
Ja eelnevalt sa küsid, kuhu hobused on kadunud....

Kuhu küll kõik lilled jäid...
Pilt
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#7

No kui probleem voolikutes siis...
Ei oska kohe miskit kosta.
Aga käis Sebastiani juurest läbi ja siis saab selles 125- kw'st vähemalt 170 kw aga maksad ikka 125 eest.

Lähiajal selline plaan muidu ongi. Aga enne tahaks autol paar teist asja ära nokkida, kummivoolikud silikooniga asendada jms. 9-5 BPC klapi peaks ka hankima, kuigi BPC klapp on mul juba olemas.

iisak, mis seal raua kallal nii väga näppida on enne? Olen aru saanud, et stockile saab ka väänet juba kõvasti juurde kütta.

Eestis ei ole vist ARKi tunnustusega dünosid minu teada, muidu võiks ju pretsedendi luua küll. Lööks paberi letti ja paar kuud hiljem laseks Sebastianil käe külge panna :)
:drive:
prrrprrr
Postitusi: 84
Liitunud: E Dets 18, 2006 14:56
Asukoht:
Auto:

#8

Eestis ei ole vist ARKi tunnustusega dünosid minu teada, muidu võiks ju pretsedendi luua küll. Lööks paberi letti ja paar kuud hiljem laseks Sebastianil käe külge panna :)

Aastas kindlustuselt u.10euri võitu saada on kindlasti väärt kogu seda võimlemist...:thumb:
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#9

Tahtsin teada, et kas kellegil on reaalselt statistikat palju hobuseid põgenenud on, nagu näha - EI. Võibolla on tõesti koorinud aastad 5 KW - ei tea.

Mul on hoopis vastupidi läinud... Juurde on tulnud... :wtf:

Ise süüdi selles muidugi..
Iga ratas veab and then some!
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1939
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#10

Eks see obeste põgenemine on iga auto puhul individuaalne, üldistust teha auto vanuse järgi on ilmselt keeruline. Piisab, et üks vaakumvoolik on mõrane ja lekib ning oi kui palju obeseid läinud on...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14439
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

Ausaltöeldes ei mahu "kadunud hobused" ja "tahaks tuunida" ühte lausesse. Korras autol ei ole märgatavat jõukadu ka 17 aasta pärast. Võibolla tõesti see 5-10 obest läheb jalutama.

Selleks, et hakata lisa ammutama, tuleb auto viia heasse stock konditsiooni või teha kohe projekt, määrata soovitav sihtmärk ja siis ehitada vastavalt sellele. Ära võta isiklikult, aga igasugu tilkuvaid ja lekkivaid jms ronte küll nähtud, millele aga kindlasti on vaja softiupgrade teha ja siis lähima paari tuhande jooksul asi kotti sõita...

Mis teema alguse küsimustesse puutub, siis näe, nii on otsustatud...:) Ma ei tea ka, miks see suurem kilovati hulk kuidagi ohtlikum ja seetõttu kallim on. Aga näe, nii on kokku lepitud. pöördemoment ja hobujõud on nagunii omavahel seotud, niiet vahet pole, kumba järgi teha (düno mõõdab ka väänet ja arvutab hobused). Kas peaks ülevaatusepunktidesse taadeldud dünod paigaldama ja iga aasta seal mõõtmas käima? Lahe oleks ju teada, aga millise hinnaga? Lihtsam on ju võtta tehaseandmed ja nendega aegade lõpuni opereerida.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#12

Kõikidesse ülevaatuspinktidesse dünopingid- SR foorumi uus boikotiaktsioon.
Sent from my Monte Carlo using B236
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#13

Ja kunagi tulevikus saab levima muinasjutt ala "Kuidas SR-i rahvas pensionit tõstis".
Dünopingid ülevaatuspunktidesse - asi kohustuslikuks - ülevaatus kallimaks - riik saab rohkem raha - jääb ehk ka pensioniks miskit.
Ja kussjuures päike ei paistagi otse pähe hetkel... ;)
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#14

Eeeei.
Praegune variant on väga hästi läbimõeldud.

Need, kes lasevad autod käest ära, on kindlasti liikluses potentsiaalselt suuremad ohutekitajad.
Tuleks kadunud hobuste pealt igakuiseid makseid tõsta hoopis! :cool:
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 515
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#15

Need, kes lasevad autod käest ära, on kindlasti liikluses potentsiaalselt suuremad ohutekitajad.
Tuleks kadunud hobuste pealt igakuiseid makseid tõsta hoopis! :cool:

Igati loogiline. Suuremat kindlustusmakset ennustab ka "rõvedalt raske gaasijalg". Loodetavasti ei sõnunud ma nüüd midagi ära. Aga pealkirja eest maksimumpunktid!
SAAB on tegusõna!
Vasta