Autoks Saab 900 97a. 2.0
Nimelt jooksis roolivõimu õli välja ja pump läks nahka, teine pump peale pandud ning mingi aeg sõitetud ja nüüd rool raske.
Vahepeal nagu läheb kergemaks, kuid enamus aeg on raske keerata, ka sõidu ajal.
Sai pumbal met. voolik lahti võetud, et näha kas pump lööb, õli lendas korralikult.
Sai kuidagimoodi õhutamist proovida, rattad õhus sai kahe näpuga ilusti keeratud, vasakule lõpuni keerates nagu ikka moto pöörded langevad suts, paremale ei midagi.
Kas on mingi kindel järjekord õhutamisel, kui see aitaks või midagi muud mida teha, et viga korda saada:?
Üks rääkis, et latil vb. mingi mansett laseb õhku vahele ja jääbki õhk koguaeg sisse:(
Kusagilt mingit õli ei leki, lekkevaba on latt ja pump.
Igasugune info on teretulnud, et asja korda saada;)
Vb. aitab roolilati vahetamine, aga ennem tahaks suuremas osas veenduda, et see läbi, kuna seda ei ole vist väga lihtne sealt kätte saada:(
Ette tänades Marko:)
900 97a. roolisüsteem
Kogu süsteem õhutab ennast ise.
Kas uus pump läks uus või "uus"?
Rooli keeramise võib raskeks teha ka kinnijäänud tugilaager või zarniir. Samuti roolisamba kardaan.
Kas uus pump läks uus või "uus"?
Rooli keeramise võib raskeks teha ka kinnijäänud tugilaager või zarniir. Samuti roolisamba kardaan.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kui sa ei kujuta enesele täpselt ette,misasi on šarniir,või -tugilaager,pole sul sellest "vaataks üle" ka mingit tolku.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989