Panin ka seda tähele, kuid ei pannud sellele suurt rõhku , kuna esmaregistreerimine niivõrd aasta lõpus, et ongi põhimõtteliselt 2001 aasta. Saan müügimehest ka aru. Puhtalt selle pärast autot üle vaatamata ja ostmata ei jätaks.
Olen lugenud sellise võimaluse kohta, et müüja (praegu siis "paljuhinnatud" Uno Auto) paneb peale ajutise numbri ja mina siis sõidaks sellega pealinna spetsialistide pilgu alla. Aga kas selline asi on võimalik ka otse Šveitsist toodud auto puhul?
Esimese auto ost – 9-5 universaal
auto24 keskkonnas võiks ja peaks olema ka mudeliaasta lahter, kuna tihti juhtub sedasi, et näit. 2001 lõpu aasta masin on tegelikult 2002 mudeliaastast, siis oleks ka põhjendatud selline käitumine, kuna mitmeid väliseid detaile muudeti jne. Antud hetkel muidugi pole asjal vahet.
Võimsust pole kunagi piisavalt
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 385
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto:
- Kontakt:
Müüast ei arva midagi, kunagi ajas ainult jama, aga nüüd osad kiidavad teised laidavad endiselt. Carring saab juhtmed külge panna ja vead üle vaadata, aga mootori sisse ei näe ju. Lase ketti kuulata, õlivarras välja, et valget ollust vardaküljes ega korgil ei oleks ja paisupaagile viska ka silm peale, et normis oleks.(Mis muidugi enne sinu tulekut võib ilusti täis olla pandud).Mind isklikult teeb murelikuks 30000km hooldusvälp, mida hooldusraamatust välja loeb. Turbo mootor max 10000km Saabi võlud . Sellist 9-5 isiklikult ei julgeks osta endale, kui uue mootri raha tagantaskust juurde kohe võtta ei ole . Aga ise tead. Kunagi ostsin ka universaal 2002.a 9-5 aero enam ei ostaks.
Terv, Ainar
Terv, Ainar
Aero või mitte, mootor on ju sama, ehk samad probleemid (mootoriketi kiire kulumine, kolbide ovaalseks kulumine jne jne). Erinevus on turbos Aero peal kasutatavad Mitsu TD04-d kestavad ja LPT-de peal olevad garrettid ei kesta nii hästi.
See, et mingil konkreetsel autol on 30k pealt õli vahetatud (ja auto veel sõidab), ei tähenda ju aerode ega üldse saabide kohta suurt midagi. Mina olen 02 a 9-5 aeroga üsna rahul siiani (4 aastat ja 35000 km hiljem), ostaks iga kell uuesti
... kuigi tegelikult viimase 10 000 km jooksul on olnud vaja kahtlaselt palju õli peale kallata - 2 l, kui õigesti mäletan.

- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 385
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto:
- Kontakt:
See, et mingil konkreetsel autol on 30k pealt õli vahetatud (ja auto veel sõidab), ei tähenda ju aerode ega üldse saabide kohta suurt midagi. Mina olen 02 a 9-5 aeroga üsna rahul siiani (4 aastat ja 35000 km hiljem), ostaks iga kell uuesti... kuigi tegelikult viimase 10 000 km jooksul on olnud vaja kahtlaselt palju õli peale kallata - 2 l, kui õigesti mäletan.
Oota millest sa nüüd siis aru ei saanud? Mis ei tähenda Saabide kohta mitte midagi, kas see, et õli pole õigeaegselt vahetatud ei tähenda sinule mitte midagi. Palun, siis tee oma aero korda ja vaata mitu raha sul läheb, et ei peaks enam omale õli juurde valama enne 10000km hooldust. Tegemist on ostuabi teemaga ja inimesle tuleb siin rääkida asjadest nii nagu tegelikult on, enne kui teda julgustada hooldamata 9-5 ostma. Ok sina võid ju rahul olla oma kahe liitri õli juurde valamisega 10000km pealt.
Aga, kui inimene ostab omale uue auto ja sellegega kohe midagi juhtub, siis oleks tal kasulik ennem teada, millega tuleks arvetsada.
Minu seisukoht oli (ja on) see, et ühe konkreetse auto hooldamine või mittehooldamine (mille tagajärgede kohta muide pole otsest infot!) ei tähenda suurt midagi vastava automudeli ega automargi kohta üldiselt. Konkreetset autot muidugi ei tahaks endale aga mina rääkisin üldiselt!
Ma ei väida, et 2l õli pealekallamine normaalne on. Aga kuni mul pole infot, mis seis sellega täpsemalt on, ma tühja ei tuututa. Hooldusvälbad, mis ma teenindusraamatust välja loen, on valdavalt 11-15 tkm, üks kord on ka 18 tkm olnud. Ise olen püüdnud 10 tkm tagant vahetada.
Ega su enda jutust (et sa enam 9-5 aerot ei ostaks) ka palju kasu pole selles teemas, kuniks sa täpsemalt ei seleta-põhjenda - miks sa nii oled otsustanud.
EDIT: siiski mitte 2L vaid 1,4L oli vaja aerole peale kallata 10 tkm jooksul.
Ma ei väida, et 2l õli pealekallamine normaalne on. Aga kuni mul pole infot, mis seis sellega täpsemalt on, ma tühja ei tuututa. Hooldusvälbad, mis ma teenindusraamatust välja loen, on valdavalt 11-15 tkm, üks kord on ka 18 tkm olnud. Ise olen püüdnud 10 tkm tagant vahetada.
Ega su enda jutust (et sa enam 9-5 aerot ei ostaks) ka palju kasu pole selles teemas, kuniks sa täpsemalt ei seleta-põhjenda - miks sa nii oled otsustanud.
EDIT: siiski mitte 2L vaid 1,4L oli vaja aerole peale kallata 10 tkm jooksul.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 385
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto:
- Kontakt:
Ega su enda jutust (et sa enam 9-5 aerot ei ostaks) ka palju kasu pole selles teemas, kuniks sa täpsemalt ei seleta-põhjenda - miks sa nii oled otsustanud.[/quote]
Minu põhjus jääb puhtalt mootori vastupidavuse taha.
Sorry ei viitsi pikemalt seletada, kes otsib see leiab vastused.
Terv, Ainar
Minu põhjus jääb puhtalt mootori vastupidavuse taha.
Sorry ei viitsi pikemalt seletada, kes otsib see leiab vastused.
Terv, Ainar