mootoriks sis 2.0 T aasta autol 94.
selline probleem, vahetasin turbo ära, sain siit foorumist tuttava käest.
nüüdseks selline et viskab kuuma koja poolse ja terve summuti õli täis. vana õli ju ei jookse ju ülesmäge.(eelmine turbo lekkis ja oli pragu sees.)
eelnevalt olen ära vahetanud plokikaane tihendi ja klapisääretihendid.
keegi oskab aidata millest selline anomaalia võib tulla ka.
mure saab ng900 turboga või miskit enamat juba.
Ilmselgelt valed paigaldusvõtted.Saad veel ühe turbovahetuse ette võtta.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ilmselgelt valed paigaldusvõtted.Saad veel ühe turbovahetuse ette võtta.
postita oma rämps kuhugile mujale.
Tegelikult võiksid Trionicust lugu pidada ja nõu küsida,aga mitte sellist soga ajada!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Ei ole tulutu. Kui Trionic hävitava hinnangu annab, siis otsi sealt tagant tõde. Ei solva Sind siin lambist keegi.
Parimat
Parimat

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
turbiinidega tuleb olla äärmiselt ettevaatlik, sest võll seal sees teeb meeletuid pöördeid ja tasakaal ja muud asjad on väga tähtsad, seega ülim ettevaatlikus ja teadmised peavad olema, et nendega ümber käia.
ma muidugi ei saa aru, mis tähendab turbo lekib ( olen seda ennemgi kuskilt suvalistest kohtadest lugenud)
aga kui korpus katki, siis teine häda.
muidugi kui sa pole kunagi turbiini peale ennem pannud ja ei tea, mida selleks tuleb täpselt teha, mis tingimusi täita jne, siis võidki neid peale panema jääda. kõik mis peale paned, need ka pesse lähevad . ausalt.
ja muidugi lõtkud turbiinis. kas neid ka uurisid?
seega ikka targem rahakott selga ja nende juurde, kes nende asjadega päevast-päeva tegelevad.
muidugi sul võib ka kogu sumpa õli ääreni täis olla ja umbes peale selle ka.
ma muidugi ei saa aru, mis tähendab turbo lekib ( olen seda ennemgi kuskilt suvalistest kohtadest lugenud)
aga kui korpus katki, siis teine häda.
muidugi kui sa pole kunagi turbiini peale ennem pannud ja ei tea, mida selleks tuleb täpselt teha, mis tingimusi täita jne, siis võidki neid peale panema jääda. kõik mis peale paned, need ka pesse lähevad . ausalt.
ja muidugi lõtkud turbiinis. kas neid ka uurisid?
seega ikka targem rahakott selga ja nende juurde, kes nende asjadega päevast-päeva tegelevad.
muidugi sul võib ka kogu sumpa õli ääreni täis olla ja umbes peale selle ka.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Omi komplekse ela palun välja mujal. Saabifoorum pole päris õige koht sellisteks.siia pole mõtet üldse midagi postitada, kohe saad nagu solvangu et tegid seda valesti jne.
on sis mõtet üldse teemasid postitada.
lootsin siit abi saada. tulutu näib.
Sinu suht segase postituse peale oli/on väga keeruline midagi asjalikumat kosta. Ja olen ka 99% kindel,et turbovahetuse käigus ei täitnud sa neid kümneid üliolulisi nõudeid,milledeta antud operatsioon mõningat nähtavat paranemist mootoris võiks tekitada.
Turbo paigaldusjuhend on "tarkuseterad" all täiesti olemas.
Sa ei täpsustanud ka,miks turbot,kaanetihendit,sääretihendeid jne.vahetasid.Kes diagnoosis?Kuidas mootor ise töötab(võimalus on purunenud kolb näiteks jne.). Keegi ei tea ka,mis seisus oli vana- ja millises "uus" kompressor. Ja nagu ivomets mainis- lekkiv turbo on väga arusaamatu termin.
Paigaldamise käigus kompressorit hävitada on autoremondi juures üks lihtsamini saavutatavaid tegevusi ja kogu selle jutu seest solvanguid otsida on näide haritustasemest(selle puudumisest).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
kerged lõtkud olid. mitte midagist hullu.
turbo sain ma daagsi käest.(vana töökaaslane) tal oli see enda auto peal.
ausalt öelda ajab mind juba see auto marru.
pole ennem kokkupuuteid saabiga olnud. ainult bmw mini skoda seat vw. olen tegelenud.
seega ei oska ma miskit diagnoosi panna.
enne turbo vahetust said mul kõik torud ja voolikud üle käidud. sest jahutuse torude sees oli katlakivi.
peale turbo vahetust sain kuskil 200km sõita ja hakkas uuesti suitsema. kiskusin sis sumpsi turbo küljest lahti ja seal juba on õli sees. ....eile vaatasin ka igaksjuhuks üle sisselaskesse minevad torud ja jahuti üle. sealgi oli ikka mingi 100ml õli sees.
nüüd ei teagi kohe kust peale hakata.
vaatasin ka õli ära voolu üle. seal oli käik värske õli koos .
ise kahtlustan ma sellist asja vb on karteris rõhk sees ja peksab tagurpidi välja.
turbo sain ma daagsi käest.(vana töökaaslane) tal oli see enda auto peal.
ausalt öelda ajab mind juba see auto marru.
pole ennem kokkupuuteid saabiga olnud. ainult bmw mini skoda seat vw. olen tegelenud.
seega ei oska ma miskit diagnoosi panna.
enne turbo vahetust said mul kõik torud ja voolikud üle käidud. sest jahutuse torude sees oli katlakivi.
peale turbo vahetust sain kuskil 200km sõita ja hakkas uuesti suitsema. kiskusin sis sumpsi turbo küljest lahti ja seal juba on õli sees. ....eile vaatasin ka igaksjuhuks üle sisselaskesse minevad torud ja jahuti üle. sealgi oli ikka mingi 100ml õli sees.
nüüd ei teagi kohe kust peale hakata.
vaatasin ka õli ära voolu üle. seal oli käik värske õli koos .
ise kahtlustan ma sellist asja vb on karteris rõhk sees ja peksab tagurpidi välja.
Tagurpidi ei peksta midagi välja.
Kui karteris on ülerõhk,takistatakse õli äravoolu turbost,kuhu õlipump seda pidevalt juurde pumpab),mis omakorda põhjustab (vahel isegi sekunditega) turbo õlirõngaste pesade deformatsiooni.
Kui summuti on enne turbovahetust õli täis ja jäetakse seest puhastamata,tekkib väljalaske poolel liigsuur vasturõhk,ning õlirõngaste ja laagrite pesad deformeeruvad.
Kui paigaldatava turbo õlikanaleid ei täideta enne käivitamist õliga ning kui õlirõhku ei tõsteta mittetöötava mootoriga vajalikule tasemele,järgneb tavaliselt KOHENE turbo surm.
Turbo pöörleb juba mootori tühikäigul 1000-1300 rpm/min. ning kui mootorit koormata,siis isegi kuni 4000 rpm/SEK. Kui siis ka pooleks sekundiks normaalne õlitus katkeb,on lõpp.
Kui õhufilter on umbes,pole turbiinil mujalt õhku saada,kui läbi tuulutuse karterist,kust imetakse õli,mis ladestub tiivikute labadele(kõrbeb sinna tahmana).See omakorda viib tiivikud balansist välja,mis omakorda põhjustab kiire lõpu turbole.
Jne.jne.jne.
Enne koostu vahetust tuleb selgeks teha,mis eelmise turbo lõpu põhjustas ja põhjused eelnevalt likvideerida.
150 000-250 000 rpm/min. võimeline tegema olev agregaat ühtegi paigaldus-ekspluatatsiooniviga tavaliselt andeks ei anna.
Edu.
Kui karteris on ülerõhk,takistatakse õli äravoolu turbost,kuhu õlipump seda pidevalt juurde pumpab),mis omakorda põhjustab (vahel isegi sekunditega) turbo õlirõngaste pesade deformatsiooni.
Kui summuti on enne turbovahetust õli täis ja jäetakse seest puhastamata,tekkib väljalaske poolel liigsuur vasturõhk,ning õlirõngaste ja laagrite pesad deformeeruvad.
Kui paigaldatava turbo õlikanaleid ei täideta enne käivitamist õliga ning kui õlirõhku ei tõsteta mittetöötava mootoriga vajalikule tasemele,järgneb tavaliselt KOHENE turbo surm.
Turbo pöörleb juba mootori tühikäigul 1000-1300 rpm/min. ning kui mootorit koormata,siis isegi kuni 4000 rpm/SEK. Kui siis ka pooleks sekundiks normaalne õlitus katkeb,on lõpp.
Kui õhufilter on umbes,pole turbiinil mujalt õhku saada,kui läbi tuulutuse karterist,kust imetakse õli,mis ladestub tiivikute labadele(kõrbeb sinna tahmana).See omakorda viib tiivikud balansist välja,mis omakorda põhjustab kiire lõpu turbole.
Jne.jne.jne.
Enne koostu vahetust tuleb selgeks teha,mis eelmise turbo lõpu põhjustas ja põhjused eelnevalt likvideerida.
150 000-250 000 rpm/min. võimeline tegema olev agregaat ühtegi paigaldus-ekspluatatsiooniviga tavaliselt andeks ei anna.
Edu.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
eelmine turbo lõtkus nii pikki kui ka külgpidi(seega väga suurelt).
kõik filtrid on korras....aga siiski väga kahtlane 200km ja õli täis.
aga just kuuma koja poolelt. tavaliselt hakkavad ikka turbod lekkima külma poole pealt ehk sisselaske poolelt.
olen suhteliselt võhik saabi kohapealt. ehk keegi oskab aidata või teeks mu auto korda.
leiaks üheskoos korrektsema laheduse. auto on mul rohkem seisnud kui sõitnud.
kõik filtrid on korras....aga siiski väga kahtlane 200km ja õli täis.
aga just kuuma koja poolelt. tavaliselt hakkavad ikka turbod lekkima külma poole pealt ehk sisselaske poolelt.
olen suhteliselt võhik saabi kohapealt. ehk keegi oskab aidata või teeks mu auto korda.
leiaks üheskoos korrektsema laheduse. auto on mul rohkem seisnud kui sõitnud.
Pole mingi probleem viga leida,kui otsid inimese,kes asja tunneb. Sisemine leke toimub tavaliselt mõlemale poolele,lihtsalt kuumas pooles jõuab õli tavaliselt tahmaks põleda.
Kui soovid,teeme vea selgeks.Üle võrgu on see suht võimatu.
Kui soovid,teeme vea selgeks.Üle võrgu on see suht võimatu.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Tahtsin öelda, et väga asjalik postitus:thumb:Tagurpidi ei peksta midagi välja.
Kui karteris on ülerõhk,takistatakse õli äravoolu turbost,kuhu õlipump seda pidevalt juurde pumpab),mis omakorda põhjustab (vahel isegi sekunditega) turbo õlirõngaste pesade deformatsiooni.
Kui summuti on enne turbovahetust õli täis ja jäetakse seest puhastamata,tekkib väljalaske poolel liigsuur vasturõhk,ning õlirõngaste ja laagrite pesad deformeeruvad.
Kui paigaldatava turbo õlikanaleid ei täideta enne käivitamist õliga ning kui õlirõhku ei tõsteta mittetöötava mootoriga vajalikule tasemele,järgneb tavaliselt KOHENE turbo surm.
Turbo pöörleb juba mootori tühikäigul 1000-1300 rpm/min. ning kui mootorit koormata,siis isegi kuni 4000 rpm/SEK. Kui siis ka pooleks sekundiks normaalne õlitus katkeb,on lõpp.
Kui õhufilter on umbes,pole turbiinil mujalt õhku saada,kui läbi tuulutuse karterist,kust imetakse õli,mis ladestub tiivikute labadele(kõrbeb sinna tahmana).See omakorda viib tiivikud balansist välja,mis omakorda põhjustab kiire lõpu turbole.
Jne.jne.jne.
Enne koostu vahetust tuleb selgeks teha,mis eelmise turbo lõpu põhjustas ja põhjused eelnevalt likvideerida.
150 000-250 000 rpm/min. võimeline tegema olev agregaat ühtegi paigaldus-ekspluatatsiooniviga tavaliselt andeks ei anna.
Edu.
Sent from my Monte Carlo using B236