Ja saaga jätkub.
Umbes kolm nädalat tagasi hakkas auto ootamatult palju jahutusvedelikku kulutama. Esimene mõte mis peast läbi käis oli see, et veepump hakkab vaikselt otsa saama. Troostis kontrollimisel aga selgus, et hoopis radika vahetus ees ootamas.
Eile sai siis lõpuks uus radiaator külge keeratud ja tundus, et kõik töötab ilusti. Troosti õue peal sai autol peale soojaks sõitmist ka mõnda aega veel tühjalt käia lastud ja probleeme ei olnud. Täpselt niikaua siis kuni sõitma hakkasin

Olles jõudnud järvevana tee esimese sirge peale otsustas auto, et nüüd on hea aeg mootori all metsikut kolinat tegema hakata ja hoiatus- ning akutuli põlema visata. Keerasin kohe tee äärde ja üllatus üllatus- terve teeäär ujus jahutusvedelikust. Loetud minutitega kohale saabunud Viki pani diagnoosiks, et lõpuks siiski lõppes ka minu enne mainitud veepumba elu

Auto treileri peale ja Troosti tagasi- peale natukest tööd sain nüüd juba uue paigaldatud veepumba abiga kella poole seitsme paiku õhtul uuesti liikvele. Siinkohal suur tänu muidugi Vikile ja Elerile et mu seal õhtusel ajal veel hädast välja aitasid. Täna hommikuse tartu otsa ajal pidas auto ennast igal juhul väga hästi ülal.
Kui kaamera kätte satub siis panen miski hetk pumbast pildi ka. Siis targad kes seda ka lives nägid saavad kommenteerida kuidas see asi nii katki läks:)
"Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how much of the wall you take with you."