Saab 9-5 SE, 1997, saab1208 (MÜÜDUD)
Ei taha ära sõnada, aga tundub, et peale kahe katkise lisapiduritule pirni vahetusega on viga kadunud:drink:
Viimane nahahooldus on olnud jah kunagi väga väga ammu vist. Põranda vaipa ja matte pole tähele vaja panna, kuna matid lähevad kindlasti vahetusse, aga vaibaga peab veel vaatama, mis saab. Igaljuhul eilse nahahoolduse tulemus on selline.


Viimane nahahooldus on olnud jah kunagi väga väga ammu vist. Põranda vaipa ja matte pole tähele vaja panna, kuna matid lähevad kindlasti vahetusse, aga vaibaga peab veel vaatama, mis saab. Igaljuhul eilse nahahoolduse tulemus on selline.


Kuna käed hirmsasti sügelesid võtsin kätte ja tegin korda tagumise käetoe. Nimelt oli siis sisse ära murdunud üks "hingede" kinnitus polt ja tänu sellele hoidis käetugi ennast viltu. Puurisin pooleks läinud poldile augu sisse ja käes ta oligi.
Aga kuna esimese asjana on plaan polüuretaan pukside ring alla saada ja auto 30-35mm, ideaalis 40/30 madalamaks ja jäigemaks saada, siis ootan soovitusi, millised vedrusi ja kust vaadata? Küsimus Iisakule või Tronicule, ülejäänud osad, mis veel sildades on lisaks nimetatule, peaks olema Audaceris laokaup?
Aga kuna esimese asjana on plaan polüuretaan pukside ring alla saada ja auto 30-35mm, ideaalis 40/30 madalamaks ja jäigemaks saada, siis ootan soovitusi, millised vedrusi ja kust vaadata? Küsimus Iisakule või Tronicule, ülejäänud osad, mis veel sildades on lisaks nimetatule, peaks olema Audaceris laokaup?
Kurb, aga tundub, et tõsi. Nägin täna küll korraks, aga siiski, foori taga seistes sinist suitsu tagant tulemas. Mootor oli töösoe ja toss hakkas tuleme tühikäigul, natuke aega hiljem kui seisma jäin. Iseenesest õli kadunud ei ole ja hiljem hotelli ees lasin ka tühikäigul käija oli kõik ok. Kas peaks hakkama uue turbo peale mõtlema?
Küsimus Saab 9-5 omanikele, kellel on vanem 4 käiguline automaatkast ja muidu automaatkastidega kursis olevatele tegelastele. Nimelt minu autol vaikselt 1. käiguga kulgedes teeb kast õrnalt sellist undavat häält. Teiste käikudega seda häält ei ole. Käige vahetab ilusti sujuvalt, nii rahulikul- kui ka agresiivsel sõidul. Kasti õli on normis ja väljanägemiselt puhas. Kas peaks muret tundma ja kui, siis mille üle?
Aga vahepeal on autole alla pandud suverehvid ja aeg pidurisupordite ilusaks tegemisele. Ja kuna Moskva-Eesti tripp kujunes parajaks piinaks, kuna väljas oli 27 kraadi sooja, siis järgmisel päeval, peale Eesti jõudmist sai ka kliima ära survestatud ja täidetud. Ja kui nüüd Venemaale tagasi sõiduga kiireks ei lähe, siis tuleval nädalal seisab auto mõned tunnid Audaceri tõstuki peal, aga sellest lähemalt, kui tööd tehtud.
Aga vahepeal on autole alla pandud suverehvid ja aeg pidurisupordite ilusaks tegemisele. Ja kuna Moskva-Eesti tripp kujunes parajaks piinaks, kuna väljas oli 27 kraadi sooja, siis järgmisel päeval, peale Eesti jõudmist sai ka kliima ära survestatud ja täidetud. Ja kui nüüd Venemaale tagasi sõiduga kiireks ei lähe, siis tuleval nädalal seisab auto mõned tunnid Audaceri tõstuki peal, aga sellest lähemalt, kui tööd tehtud.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Seda undamist ei tekika minuteada kast, vaid hoopis turbo. Mingil põhjusel teeb ta 1.käiguga üsna kiirelt ringi. Pole veel süvenenud selle põhjuse telgitagustesse. Siiski on tegemist normaalse nähtusega...
Mis siis vahepeal toimunud on. Ei midagi erilist. Kuna Eestis olles on ajaga nagu on, siis olen siin venes otsinud kohta, kus klaasid lasta ära toonida ja seda odavamalt kui Eestis. Sain pakkumisi 125-450
euroni. Eestis oli parim pakkumine 115 eurot, mis pole küll kallis, aga puudub aeg. Täna käisin ühes teenenduses mootori õli vahetamas ja puht juhuslikult leidsin mingi venna, kes hakkab homme õhtul 65 euro eest paigaldama, täisring.
Halvad asjad ka siis kirja. Nimelt täna kui auto tõstukil oli avastasin, et kliima torud lekivad. Üks koht kohe pumba lähedal kuskil, teine õhulugeja all(torude ühendus kohast) ja kolmas koht samuti torude ühendus koht juhipoolse udutule kõrval. Samas huvitav on see, et ennem kliima täitmist tehti lekete, jne kontroll, siis oli kõik ok.
Halvad asjad ka siis kirja. Nimelt täna kui auto tõstukil oli avastasin, et kliima torud lekivad. Üks koht kohe pumba lähedal kuskil, teine õhulugeja all(torude ühendus kohast) ja kolmas koht samuti torude ühendus koht juhipoolse udutule kõrval. Samas huvitav on see, et ennem kliima täitmist tehti lekete, jne kontroll, siis oli kõik ok.
Kiled peal ja tulemusega rahul. Aga poisid olid väga toredad. Kuna neil kõige heledam kile, mis ette tahtsin panna oli otsa saanud, siis kompenseerisid selle sellega, et panid esimestele ustele täiesti tasuta "vähe" tumedama kile. Kokku kulus siis 2h ja 55eurot. Homme pesulasse ja vähe ilusamad pildid, seniks aga ajab asja ära.


Natuke siis remondijuttu ka kirjutama. Kuna sillad kõige katastroofilisemad ei olnud, siis ei hakanud esialgul Powerflekse panema. Ära sai vahetatud esimeses sillas stabika kondid ja - puksid, tagumises sillas stabikapuksid ja välimised õõtsa puksid 4tk. Kõik siis Lemfjöderi toodangust, stabika puksid originaalid. Peale seda korralik sillastend ja võib tulemusega rahul olla. Uued sai tellitud ja ka ära vahetatud juhiukse seest avamise lingile tross ja käiguhoovastiku soone kate, kuna vana hakkas nagu uss saba lahti laskma. Nüüd oleks vaja veel korralikke velgi, oleks sillaosa ok. Värvimist vajaks juhipoolse peegli korpus ja ka tagumise poritiiva üks alumine nurk vajaks tähelepanu, kuna tundub, et värvi all on õrnalt rooste.
Kui kõik eelneva tehtud saab, siis saab suunduda kapoti alla, turbo autol seal tegemist jagub;)
Kui kõik eelneva tehtud saab, siis saab suunduda kapoti alla, turbo autol seal tegemist jagub;)
Krt, kes ütles, et ükski asi ei juhtu iseenesest. Nimelt siis hommikul autosse istudes ja käima pannes selgus tõsiasi, et ööga oli SID displei ise katki läinud.
Mõra jookseb paremalt äärest kuni keskpaigani ja tint või mis iganes seal sees on laiali.
Seega, kui kellelgi on pakkuda SID´i, kus kõik pixlid töötavad, olen huvitatud. Samas ostaksin ka poole turuhinnaga kliimaploki ja vastu annaksin enda vana, mille displeilt puuduvad kirjad AUTO, kraadi märk vasakpoolse nr taga ja ventilaatori tugevuse propelleri märk:) Või suudab keegi viimasel lintkaabli vahetada?

Seega, kui kellelgi on pakkuda SID´i, kus kõik pixlid töötavad, olen huvitatud. Samas ostaksin ka poole turuhinnaga kliimaploki ja vastu annaksin enda vana, mille displeilt puuduvad kirjad AUTO, kraadi märk vasakpoolse nr taga ja ventilaatori tugevuse propelleri märk:) Või suudab keegi viimasel lintkaabli vahetada?
Kuna Venemaal kergelt kõveraks sõidetud velgedele oli vaja asendus leida ja 16" ka väike tundus, siis uuteks velgedeks sai seekord 17" Saabi originaalid. Velgede hetke seisukord pole küll kiita, lakki lahti, mõned äärekivide kahjustused, aga vähemalt sirged. Selle hooaja sõidab nii ära, siis liivapritsi ja uus värv selga. Aga nüüd auto lausa karjub, et umbes 30mm madalamaks saaks, rehv koopa servaga tasa.


- risto.lutsu
- Postitusi: 51
- Liitunud: N Jaan 22, 2009 10:58
- Asukoht:
- Auto:
Igati ilus saab (Y) eriti meeldib et ees ka toon on, läheb paremini kokku:PKas venemaal uus seadus ei võetud vastu, et tooni ees ei tohi olla nagu eestisgi ?