Ei ole kunagi auto jäigestamisega tegelenud, ja otseselt mingit juhitavuse-tuuningut ma tegema nüüd ei plaani hakata, lihtlabaselt jäigemaks tegemine aitaks juba piisavalt.
Fakt on see, et mida kõrgem auto, seda lihtsam sellega talvel askeldada on ja seda vähem peab metsateedel auke ja jõnkse kartma, aga kui ma nüüd tahan autot jäigemaks, siis sellega peaks kaasnema ka madaldamine või mitte? Ja kui siis kui palju, ning mis oleks teie arvetes see mõistlikkuse piir, et päris iga kivi karterit kolksutama ei hakka ja et talvel ei pea iga päev väljatõmmatav olema.
Teine küsimus oleks see, et mida ja mille vastu ma üldse vahetama peaksin?
Kas nii amordid kui ka vedrud? Kui jah, siis milliste vastu.
Midagi olen kuulnud ka PUR puksidest, mida need mulle annaksid?
Praegu on kurvides selline tunne nagu sõidaks Londoni kesklinnas 2. korruselise bussi 2. korrusel - õõtsud ühest otsast teise. Tagant vaadates oli ka minu auto ringteel nii, et ühed rattad on peaaegu koopa sees, teiselt poolt vaata et tõusevad õhku varsti.

Ühesõnaga tahaks kohe kõvasti jäigemaks oma 9-3'e, ehk annate mulle ühe portsu nõuandeid ja soovitusi. Ei teeks paha ka kui mingisuguse hinnapildi asjast ette saaks.
terv,
Gals