900 2.5 v6 käivitusprobleemid
Tere siis.
Sai soetatud 900ii 2.5 v6 125kw. Probleemiks siis käivitus pigem sooja mootoriga, kui auto seisnud soojast peast umbes 15-25 minni. Hakkasin uurima, viskasin taha mitmeid kordi arvutit ja veakoodiks pildus nr31 ehk siis
eng. speed signal at cranking speed faulty
Enne diagnosti sai siis veel eemaldatud kõikvõimalikud vaakumlekked, vahetatud õhufilter kütusefilter. Peale diagnosti sai vahetatud vända asendi andur.
Räägin siis pikalt ära kõik. Ausaltöeldes läks paremaks, kuid mingi kala ikka sees. Kui seiskad auto ja kohe käima keerad siis läheb ilusti, ka 5 minuti pärast. Aga kui seisnud juba 30 minutit, siis ilma kaasiga mängimata auto käima ei jää. Käivitub ja sureb kohe välja. Vana anduriga oli aga probleem juba nii hull, et pidi kaasiga ikka pärispäris kaua jantima, enne kui auto tööle jäi. Viskas jubedat benakat ja musta tagant. Uue anduriga seda nii väga tunda polegi. Nüüd uue anduriga piisab kui keerad ühekorra võtit ja annad natuke kaasi peale, siis auto jääb tööle. Jäi veel mainimata, et peale vana anduri puhastamist(mis oli ikka jube must jne) läks asi veel kõvasti hullemaks. Kindlasti oli andur vigane. Nüüd on juba endale täiesti kokku jooksnud ja ei oska kuskilt midagi vaadata.
Kas võib asi olla küünaldes? Järsku vana andur suutis nad ikkagi kuidagi ära rikkuda ?
Kas vigane andur lõhub jagajat ? võib olla selles jama ?
Küünlad paistavad autol väga vanad. Ei tea kas osta need või oleks targem miski muu välja vahetada.
Kui auto käima jääb, siis sõidab väga hästi, minek ja kõik on super. Pööre ilusti 800 peal. Õhulugeja näit korras, tembiandur paistab ka korras. Vigu sisse enam ei tule.
Vana vändaanduriga oli ka veel nii, et mootori töötades sundventikas tööle läks, siis tõmbas korra mootori pöördeid alla, nüüd uue anduriga seda jama pole.
Tegemist pole siiski tegelikult kui saabi mootoriga, kuid ehk on kellegil rohkem kogemust selle mootori koha pealt?
Paluks abi.
900 2.5 v6 käivitusprobleemid Lukku!
Sel mootoril polegi jagajat.CPS ei saa kuidagi küünlaid rikkuda.CPS viga mittetöötava mootoriga on Motronicutel alati mälus ja kaob peale käivitamist(kui andur töökorras on).
See mootor on piisavalt keerulise ehitusega,et kui asja lõpuni ei jaga,otsi tegija,kes selle iseärasusi tunneb.
See mootor on piisavalt keerulise ehitusega,et kui asja lõpuni ei jaga,otsi tegija,kes selle iseärasusi tunneb.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
sai siis pandud uued küünlad, ning täna väike avastus jälle..sai sõidetud u. 100 km ja siis lasin veel kohapeal 15 minutit käia, kuni mootor ilusti kuum. auto hakkas puterdama, kuni suri välja.
kahtlustan nüüd tembiandurit, maanteel sõites kõik igati tiptop, kütusekulu normis, minek normis...hakkab jamama kuuma mootoriga.
eelmise omaniku poolt oli jäänud jahutussüsteemi ka õline tosool. võib vist ka mõjuda tembiandurile ?
kahtlustan nüüd tembiandurit, maanteel sõites kõik igati tiptop, kütusekulu normis, minek normis...hakkab jamama kuuma mootoriga.
eelmise omaniku poolt oli jäänud jahutussüsteemi ka õline tosool. võib vist ka mõjuda tembiandurile ?
Temp.anduri parameetrid on multimeetriga suht lihtsalt mõõdetavad.Kuum mootor- vale segu,hapnikuandur,temp.andur,õhumõõtur, õhulekked,vale kütuserõhk jne. Milleks lahmida.Otsi tegija.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989