Värv tumesinine.
Odomeetri näit 100 000 km
manuaalkast, aut. kliima, nahkrool.
Auto väga heas korras.
Kallimatest töödest: hiljuti vahetatud kõik pidurikettad ja kliimapumba sidur, žarniirid, uued rehvid, mõni aasta tagasi uus turbo ja DI.
Auto on olnud poest väljasõidust alates minu omanduses ja kõik hooldused/remondid arvetega tõestatavad.
Hinda ma hetkel veel küsida ei oska, äkki foorumilugejad aitavad ja ütlevad palju sellise masina eest oleks õiglane hind?
Pildid ilmuvad siis kui on aega müügiga rohkem tegeleda...
Ostupakkumistele olen kohe avatud.
Auto asub Tallinnas.
4000 võiks täitsa reaalne olla, kui autol ka nahksisu ja mõni lisa veel peale kliimaseadme.
Imelik, et see turbo sul alla 100 000 kestis. Olgugi, et GT17. Pikad hooldusvälbad?
Turbol hakkasid käivitamisel esimesed sinised suitsupahvakad tulema juba 2. aasta lõpus, praak vms. Kannatasin seda mõned aastad, siis läks vahetusse. Uuega pole mingit muret olnud. Aga kui keegi masina eest 4000 EUR-i pakub, saab kohe kaubale. Nahksisu pole, selle asemel saab kaasa Saabi originaal katuseraami
Ilmselgelt ei ole mõtet võrrelda Sveitsist toodud kirikuisa autot, ainuomaniku masinaga.
Ja kui veel hooldusajalugu kaasas. Tead täpselt mitu meetrit õliga sõidetud on.
Kirikuisa sõitis "vähe" küll aga hoolduses ka ei käinud:)
Eile oli juhust subj. mainitud masinale hääled sisse panna ja mõned kilomeetrid maha sõita -- oh seda imet, mu äraolekul polnudki jõutud odomeetrile nulle lõppu keerutada, näit oli ca 99500 km