ei mina usu, et saad selle 145-ga.. ja tavaliselt seda pole kohapealgi ja tellida ei saa jms... . ja liistud maksavad teist sama palju juurde jne jne.. Ei ole see kabriomehe elu kerge..
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Nõme küll kui nihukesi asju juhtub Hakkas silma, et rooli kõrval paremal oleks nagu mingid lisa näidikud paigaldatud. Nii huvi pärast küsin, millega tegu ja mis need näitavad?
Nõme küll kui nihukesi asju juhtub Hakkas silma, et rooli kõrval paremal oleks nagu mingid lisa näidikud paigaldatud. Nii huvi pärast küsin, millega tegu ja mis need näitavad?
Klaasiteenindusest klaas 145-ga ära tellitud, homme peaks vahetada saama, meister ütles, et liistud saab säilitada, ainult tööraha läheb 50 asemel 65. Homme viin tegemisse. Lihtsalt kuradi kehv tunne on, et ei saa end oma siseõuel oma parkimiskoha peal turvaliselt tunda. See võib ju iga kell uuesti juhtuda.
Kurb jah, kui nii juhtub.
Ise sain alles paar nädalat tagasi oma klassikutele soomest tutikaid esiklaase hinnaga 100€ tk. ja tegu oli pronksklaasiga. Ühe panime Troostis ka koos Vikiga ette ja teise vahetasin ise kodus ära. Mina mingeid liiste küll ei ostnud, läksid kõik vanad liistud tagasi ja aega kulus nii umbes tund. Kui klassiku esiklaasi vahetus maksab 50€, siis ma võiks lausa oma töökoja teha ja müüks klassiku klaase koos paigaldusega 150€/tk
... teise vahetasin ise kodus ära. Mina mingeid liiste küll ei ostnud, läksid kõik vanad liistud tagasi ja aega kulus nii umbes tund. Kui klassiku esiklaasi vahetus maksab 50€, siis ma võiks lausa oma töökoja teha ja müüks klassiku klaase koos paigaldusega 150€/tk
Te seda ikka adute,et esiklaas annab ca 30% autokere jäikusest ja igasugune "klaasiliim" ei ole paraku klaasiliim:facts:
Seega:
Julgeksid sa anda garantii, et näiteks ülekatusekäimisel sinu vahetatud klaas oma kohal püsib?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Turbo ja õlirõhu kellad. LPT-st sai vahepeal FPT, 198 hobust mootorist.
Nõme küll kui nihukesi asju juhtub Hakkas silma, et rooli kõrval paremal oleks nagu mingid lisa näidikud paigaldatud. Nii huvi pärast küsin, millega tegu ja mis need näitavad?
... teise vahetasin ise kodus ära. Mina mingeid liiste küll ei ostnud, läksid kõik vanad liistud tagasi ja aega kulus nii umbes tund. Kui klassiku esiklaasi vahetus maksab 50€, siis ma võiks lausa oma töökoja teha ja müüks klassiku klaase koos paigaldusega 150€/tk
Te seda ikka adute,et esiklaas annab ca 30% autokere jäikusest ja igasugune "klaasiliim" ei ole paraku klaasiliim:facts:
Seega:
Julgeksid sa anda garantii, et näiteks ülekatusekäimisel sinu vahetatud klaas oma kohal püsib?
Klassiku klaasid EI OLE liimitud,vaid nagu Ladal/mossel/volgal etc. lihtsalt koos tihendiga soontesse "tõmmatud".seega puudub arvestatav seos kere jäikusega.
Ok, seda cabrio asja ma ei tea, sest mul tavalised sedaanid ja neil sai klaasid ära vahetatud. Sedaanil on suht lihtne see tihendiga teema aga cabrio oma on tõesti võibolla liimitud, siis sellist vast ei vahetaks jah, kodus.