
SAAB 900i Tupsu, 1984; Ryhkija
Nojah, eile hommikul siis viisime Saabiiirega Tupsu Vikingusse, et nad teda siis selle 480.- kupongi jagu vaataksid ja leitud vead kirja paneksid see teeb siis ühe tunni jagu ülevaatust.
Veidi rohkem kui tunni pärast oma saabikesele järele minnes saime kuulda (ja paberilt lugeda) järgmist:
Üldiselt töötab, aga tahab hooldamist - reguleerimist (seda teadsime ise kah
).
1. Parema sisemise pooltelje kumm katki (hind VM-s 176.- kr)
2. Siduri toru ohtlikult roostes (1031.-)
3. Vasem ülemine šarniir tuleb kohe välja, Ohtlik! (art 8993321, 409.-)
4. Roolilatt loksub ja lekib (leke juba varem ka Trionicu poolt tuvastatud). Huvitav, et ei šarniir ega roolilati loks ei jäänud vaevalt kahe nädala eest ülevaatajaile kuidagi silma, vahepeal sõidetud vaevalt 500 km. Kas sellised asjad võivad tõesti nii üleöö tekkida?
5. Tosool lahjavõitu -20 celsiust (nojah, kui sellist lahjavõitu tosooli müüaksegi
- sügisel sai alles pandud, sihuke roheline?) Tuleb vist kontsentraati lisada...
6. Mootor lekib igast otsast, selleks, et teada saada tuleb puhtaks pesta (sedagi mainis juba Trionic, täpsustades ka vähemalt ühe koha - klapikambrikaane tihendi)
7. Ka käigukast pidavat igast otsast lekkima (huvitav, ons see tõesti nii - eelmisel suvel pandi alles peale ja kuhugi otsa pole nagu sõit kah)
8. Parema kojamehe vars katki (krt, mul on omal kah silmad peas ja tean seda niigi, aga kuniks töötab ei hakka asendama, sellest teada saamiseks ma küll VM-i ei läinud
)
9. Aku hakkab ära väsima (sedagi tean juba varasemast).
10. (mahasoditud) T. luugi avamiseks jääb haridust väheks (tegelikult on sealne lukumehhanism lihtsalt väsinud ja tahab mõnikord 2-3 lahti-kinni-lahti keeramist enne, kui lahti tuleb
)
Kui ma võrdlen seda suvise dr Trionicu juures käiguga, siis ootasin tegelikult veel kommentaare starteri, käiguhoovastiku ja õõtshoobade kinnituste kohta, aga ega seegi, mida kuulsime meid rõõmustand. Endal jäi tegelikult tunne, et sellest, mida kuulsime, oleks võind meid sama hästi nii Trionic kui Saabianti teavitada - classic 900-l vist polegi sihukseid asju, milleks just esindusse peaks minema, need esindusespetsiifilised asjad jäävad vist põhiliselt 9-3, 9-5 ja ehk ka 9000-le.
Lohutuseks (irww) saime VM-i kalendri sinna nüüd hea järgmise aasta remontsimisi plaanida...
Šarniiri ja pooltelje kummidega aga ilmselt ei kannata järgmise aastani oodata

Täiendus: leidsin autoosad.ee-st järgmised klassik 900 šarniirihinnad:
Šarniir ülemine ja alumine:
Saksa (lemfoeder.com) 271.-
Rootsi (scantechsweden.com) 161.-
Mis neil vahet, kumb parem?
Lisaks veel samas šarniir+poldid Rootsi (scantechsweden.com) 187.- ja sama tootja šarniiri poldikomplekt 32.-
kas tavaliselt läheb vaja koos poltidega või ilma?
Ehk oskab keegi nõu anda.
All pildil Saabiiir Tupsus enne VM juurest lahkumist:drive:
Lisatud failid
Veidi rohkem kui tunni pärast oma saabikesele järele minnes saime kuulda (ja paberilt lugeda) järgmist:
Üldiselt töötab, aga tahab hooldamist - reguleerimist (seda teadsime ise kah

1. Parema sisemise pooltelje kumm katki (hind VM-s 176.- kr)
2. Siduri toru ohtlikult roostes (1031.-)
3. Vasem ülemine šarniir tuleb kohe välja, Ohtlik! (art 8993321, 409.-)
4. Roolilatt loksub ja lekib (leke juba varem ka Trionicu poolt tuvastatud). Huvitav, et ei šarniir ega roolilati loks ei jäänud vaevalt kahe nädala eest ülevaatajaile kuidagi silma, vahepeal sõidetud vaevalt 500 km. Kas sellised asjad võivad tõesti nii üleöö tekkida?
5. Tosool lahjavõitu -20 celsiust (nojah, kui sellist lahjavõitu tosooli müüaksegi

6. Mootor lekib igast otsast, selleks, et teada saada tuleb puhtaks pesta (sedagi mainis juba Trionic, täpsustades ka vähemalt ühe koha - klapikambrikaane tihendi)
7. Ka käigukast pidavat igast otsast lekkima (huvitav, ons see tõesti nii - eelmisel suvel pandi alles peale ja kuhugi otsa pole nagu sõit kah)
8. Parema kojamehe vars katki (krt, mul on omal kah silmad peas ja tean seda niigi, aga kuniks töötab ei hakka asendama, sellest teada saamiseks ma küll VM-i ei läinud

9. Aku hakkab ära väsima (sedagi tean juba varasemast).
10. (mahasoditud) T. luugi avamiseks jääb haridust väheks (tegelikult on sealne lukumehhanism lihtsalt väsinud ja tahab mõnikord 2-3 lahti-kinni-lahti keeramist enne, kui lahti tuleb

Kui ma võrdlen seda suvise dr Trionicu juures käiguga, siis ootasin tegelikult veel kommentaare starteri, käiguhoovastiku ja õõtshoobade kinnituste kohta, aga ega seegi, mida kuulsime meid rõõmustand. Endal jäi tegelikult tunne, et sellest, mida kuulsime, oleks võind meid sama hästi nii Trionic kui Saabianti teavitada - classic 900-l vist polegi sihukseid asju, milleks just esindusse peaks minema, need esindusespetsiifilised asjad jäävad vist põhiliselt 9-3, 9-5 ja ehk ka 9000-le.
Lohutuseks (irww) saime VM-i kalendri sinna nüüd hea järgmise aasta remontsimisi plaanida...
Šarniiri ja pooltelje kummidega aga ilmselt ei kannata järgmise aastani oodata


Täiendus: leidsin autoosad.ee-st järgmised klassik 900 šarniirihinnad:
Šarniir ülemine ja alumine:
Saksa (lemfoeder.com) 271.-
Rootsi (scantechsweden.com) 161.-
Mis neil vahet, kumb parem?
Lisaks veel samas šarniir+poldid Rootsi (scantechsweden.com) 187.- ja sama tootja šarniiri poldikomplekt 32.-
kas tavaliselt läheb vaja koos poltidega või ilma?

Ehk oskab keegi nõu anda.
All pildil Saabiiir Tupsus enne VM juurest lahkumist:drive:
Lisatud failid
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Trionic vist teadis kuskil teemas rääkida, et parim on punane antifriis. Ja sinine oli vist kõige hullem ... või oli see roheline.Algselt postitas: Ryhkija
5. Tosool lahjavõitu -20 celsiust (nojah, kui sellist lahjavõitu tosooli müüaksegi- sügisel sai alles pandud, sihuke roheline?) Tuleb vist kontsentraati lisada...
Klapikambrikaane tihend ei tohiks väga palju maksta ning selle vahetamisega peaks ka üsnagi lihtsate vahenditega hakkama saama. Klassikukogemust muidugi mul pole.6. Mootor lekib igast otsast, selleks, et teada saada tuleb puhtaks pesta (sedagi mainis juba Trionic, täpsustades ka vähemalt ühe koha - klapikambrikaane tihendi)
Kas sellel peale pandud käigukastil said ikka kõik tihendid enne vahetatud?7. Ka käigukast pidavat igast otsast lekkima (huvitav, ons see tõesti nii - eelmisel suvel pandi alles peale ja kuhugi otsa pole nagu sõit kah)
9000 kuulub kindlasti koos 900NG-ga autode nimekirja, millest võiks (ja peaks) Viking kõige rohkem teada.need esindusespetsiifilised asjad jäävad vist põhiliselt 9-3, 9-5 ja ehk ka 9000-le.
Üldises plaanis on hea, kui vigadest teadlik oled. Eks ta parasjagu kassi tekitab, aga samas saab ka eriti ohtlikud asjad kõige pealt valmis teha. Jõudu oma tõelise lennuki lappimisel.
Sinine olla kõige hullem siiski, seetõttu ma rohelist ostsingi, kuna punasele jälle ei hakanud hammas parasjagu peale (see oli ka rohelisest oluliselt kallim)Algselt postitas: suur
Trionic vist teadis kuskil teemas rääkida, et parim on punane antifriis. Ja sinine oli vist kõige hullem ... või oli see roheline.
Ma usun kah, et see pole miskit väga keerulist ...Klapikambrikaane tihend ei tohiks väga palju maksta ning selle vahetamisega peaks ka üsnagi lihtsate vahenditega hakkama saama.
Anti juures vahetati kast, ma ei tea, kuipalju nad tihendeid seejuures vahetasid.Kas sellel peale pandud käigukastil said ikka kõik tihendid enne vahetatud?
Jõudu läheb tõesti tarvisJõudu oma tõelise lennuki lappimisel.

Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Vastuseks:
Üldiselt töötab, aga tahab hooldamist - reguleerimist / see käis käsipiduri kohta, mis oli töölehel eraldi murena välja toodud.
3. sarniiri munakas liigub pesas vähemalt 1cm (ilma naljata)
5. kuna talvel on vahest ka -30 kraadi, siis võib sellega probleeme tekkida
7. käigukasti puhul pidasin rohkem silmas õlitaset ( 6. punkt rääkis mootori õlilekkest ja kirjas oli, et õlitase MIN, millele järgnes tekst: "käigukast sama"
8. kust kurat mina pean teadma, mida keegi teab või ei tea
9. sama, mis punkt 8
10. oli lihtsalt nali ( sorry, kui nalja teha ei oska)
õõtshoobade lähedal olid küll augud sees, samas kinnitus ise oli veel üsna tugev
lõpetuseks niipalju, et klassikute puhul ei suudagi Trionicu ja Antiga võistelda kuna VM-s käib neid heal juhul aastas 1 ( kui sedagi)
kergelt häiritud
Üldiselt töötab, aga tahab hooldamist - reguleerimist / see käis käsipiduri kohta, mis oli töölehel eraldi murena välja toodud.
3. sarniiri munakas liigub pesas vähemalt 1cm (ilma naljata)
5. kuna talvel on vahest ka -30 kraadi, siis võib sellega probleeme tekkida
7. käigukasti puhul pidasin rohkem silmas õlitaset ( 6. punkt rääkis mootori õlilekkest ja kirjas oli, et õlitase MIN, millele järgnes tekst: "käigukast sama"
8. kust kurat mina pean teadma, mida keegi teab või ei tea
9. sama, mis punkt 8
10. oli lihtsalt nali ( sorry, kui nalja teha ei oska)
õõtshoobade lähedal olid küll augud sees, samas kinnitus ise oli veel üsna tugev
lõpetuseks niipalju, et klassikute puhul ei suudagi Trionicu ja Antiga võistelda kuna VM-s käib neid heal juhul aastas 1 ( kui sedagi)
kergelt häiritud
Nojah, minu viga, sel koopial, mis meie sai on see trükitud osa pea nähtamatu - kui nüüd lambi alla panin, siis nägin kirjutatu ees olevat trükitekstiAlgselt postitas: vp
Vastuseks:
Üldiselt töötab, aga tahab hooldamist - reguleerimist / see käis käsipiduri kohta, mis oli töölehel eraldi murena välja toodud.

Nagu näed, võtan ma seda punkti pagana tõsiselt, mu imestus on rohkem seal, et kuidas seda küll juba ülevaatusel näha polnud - sellele tähelepanu juhtimise eest olen siiralt tänulik3. sarniiri munakas liigub pesas vähemalt 1cm (ilma naljata)

Siin väljendasin ma lihtsalt oma üllatust, olles sügisel jahutussüsteemi täitnud omateada mitte just kõige kehvema jahutusvedelikuga, millel oli lubatud kuni -35 kraadi, tuli mulle see -20 nagu välk selgest taevast - eks tuleb miskit kontsentraati otsa valada...5. kuna talvel on vahest ka -30 kraadi, siis võib sellega probleeme tekkida
Tore, juurde valada on õnneks tunduvalt lihtsam lahendus, kuid juba juudevalamise vajadus ise viitab paraku mingile lekkele, kasvõi pisikesele.7. käigukasti puhul pidasin rohkem silmas õlitaset ( 6. punkt rääkis mootori õlilekkest ja kirjas oli, et õlitase MIN, millele järgnes tekst: "käigukast sama"
oeh, see paraku ju silmaga näha8. kust kurat mina pean teadma, mida keegi teab või ei tea
Kulla vp, ära võta seda ei oma isiku ega Vikingu solvamisena, ma lihtsalt kirjeldasin, võib-olla pisut liig emotsionaalselt, mida ma siis selle võimaluse tulemuseks sain. Mul oli juba ette teada, et klassik on tegelikult Vikingu jaoks liig ürgne massin, aga uuembat polnd mul jälle kusagilt võtta.
Käigust põhjalikult kirjutada oli juba suvel saabneti rahvale antud lubadus, mida nüüd ka täita üritasin
tegelikult soovin sulle ja kõigile teistele head pööripäeva ja ilusat jõuluaega

Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

edit:
need enamus asjad täiesti oma jõududega ja poole päevaga ära tehtavad. Rohkem nagu suhtumises kysimus
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Krt, loe hoolikalt mu eelmist postitust - kui ma poleks lubanud, et kirjutan siin, mis VM-s kuulsin, poleks ma siia sest käigust ja seal teada saadust poolt ridagi pandAlgselt postitas: ivomets
:poke: kas see nagu uhekeldamise moodi, et näe mis kõik viga aga ikka sõidab?

Ja sihukest võimalust, et hoian masinat kuivas garaažis kuni täiesti korda saan mul pole - väljas seistes aga laguneb mu meelest masin kiiremini kui temaga sõites.
Jah, kui on, kus teha ja oskusi ning vastavaid tööriistu - ja juppe, mille vastu väsind osa vahetada. Sul ilmselt on, mul mitte - eks igaüks näeb asju oma mätta otsast. Rohkem nagu võimaluste küsimus ...need enamus asjad täiesti oma jõududega ja poole päevaga ära tehtavad. Rohkem nagu suhtumises kysimus

Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Nojah, uue aasta tuleku puhul suri Tupsul siduri peasilinder 
Trionicu töökate käte ja tema kunagise 900 peasilindri abil sai liikumisvõime jälle taastatud, tänud

Trionicu töökate käte ja tema kunagise 900 peasilindri abil sai liikumisvõime jälle taastatud, tänud

Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Eelmine nädal sai Tupsu endale lõpuks uued tagavedrud - vanad olid lihtsalt väsinud. Kui õppind mehed ja rootsi riistad (tõstuk jms kasutusel) peaksid selle tööga hakkama saama poole tunniga, siis me kulutasime selleks oma pea kolm tundi. Polnud ju neid oskusi veel ja kõikvõimalikkke töökojavõimalusi kah mitte.
Algseis vasakul oli selline:
Lisatud failid
Algseis vasakul oli selline:
Lisatud failid
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Ja ega me ilma Trionicult nõu küsimata hakkama päris saanudki, tänud talle
selle eest.
Raskeimaks osutus just parema poole õõtsade lahti saamine, sest kui vasakul oli lihtne tagumise otsa mutikas kätte saada ...
Lisatud failid

Raskeimaks osutus just parema poole õõtsade lahti saamine, sest kui vasakul oli lihtne tagumise otsa mutikas kätte saada ...
Lisatud failid
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Siis paremal pool oli vahe bensupaagiga nii kitsas, et tagant lahti võtma ei mahtunud ja tuli üritada esimest otsa lahti võtta. Aga kui esimese otsa mutikas sai maha keeratud ei tahtnud polt sealt kohe kuidagi ära tulla 
Lõpuks tuli tagumine hoob piduriketta tagant lahti võtta, kuigi see ei tundunud just õigeim koht olema
Lisatud failid

Lõpuks tuli tagumine hoob piduriketta tagant lahti võtta, kuigi see ei tundunud just õigeim koht olema

Lisatud failid
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Igatahes tulemus oli lõpuks silmaga näha - auto tagumised rattad ei istugi enam sügavalt koobastes ja nina pole enam püsti vaid vaatab ikka silmapiiri poole 
Ja
on jupi mõnusam!

Ja

Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Kuna Tupsul tekkis seoses ilmade soojenemisel probleeme jahutusega said järjest välja vahetet termostaat, ventika termolüliti ja nüüd ka tänu isand Pardi lahkele abile
ka kütusepump, kuna vana tegi kuni 3. käiguga sõitmisel parajat seakisa ja jahutusvedelik kippus paisupaagist välja ronima.
Isand Part suutis kusagilt Kõrvekülast (ma ei mäleta hetkel küll kelle käest) kaevata välja 2 pruugitud pumpa ja üks neist saigi pääle siirdatud.
Paraku suutsin ma vana pumba mahavõtmise käigus teha katki 1. silindri makaroni
Ja hoolimata ivometsa ja Aljoga häädest nõuannetest ei suutnud ma seda enam parandada ehk siis pihustipoolset otsikut makaronisse toppida
Õnneks leidus Tupsu kaasavara hulgas 2 makaroni, millel üks ots silmust meenutav ja auguga polt küljes oli. Üks neist sai siis ka külge pandud, silindri poolne ots jäi ilusti pidama, kuid seda teist ei õnnestunudki ideaalselt kinni saada. Aga õnneks sai sedakorda vähemast Tallinna ära sõidetud ...
Kas sedasama makaroni on võimalik ka korralikult pildil nähtavasse kohta kinnitada? Või ei tohi äkki silmusja kinnitusega makaron seal tegelikult ollagi? Ehk oskab keegi nõu anda ...
Lisatud failid

Isand Part suutis kusagilt Kõrvekülast (ma ei mäleta hetkel küll kelle käest) kaevata välja 2 pruugitud pumpa ja üks neist saigi pääle siirdatud.
Paraku suutsin ma vana pumba mahavõtmise käigus teha katki 1. silindri makaroni

Ja hoolimata ivometsa ja Aljoga häädest nõuannetest ei suutnud ma seda enam parandada ehk siis pihustipoolset otsikut makaronisse toppida

Õnneks leidus Tupsu kaasavara hulgas 2 makaroni, millel üks ots silmust meenutav ja auguga polt küljes oli. Üks neist sai siis ka külge pandud, silindri poolne ots jäi ilusti pidama, kuid seda teist ei õnnestunudki ideaalselt kinni saada. Aga õnneks sai sedakorda vähemast Tallinna ära sõidetud ...
Kas sedasama makaroni on võimalik ka korralikult pildil nähtavasse kohta kinnitada? Või ei tohi äkki silmusja kinnitusega makaron seal tegelikult ollagi? Ehk oskab keegi nõu anda ...
Lisatud failid
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Eile maalt tagasi sõites kostis Tupsu parema esiratta juurest kriiks-koll. Pidasime auto kinni ja vaatasime - niipalju kui paistis, tundus, et amort pole enam selline nagu peaks, vaid kuidagi imelik - alumine aas puha puru
. Loomulikult juhtuvad sihukesed asjad ikka laupäeva õhtupoolikul ja eriti vihmase ilmaga. Täna sai siis ettevaatlikult tagasi sõidetud, esmalt doonorilt amordid maha võetud ja siis Tupsu kallale asutud - saime esiratta maha ja pilt, mis avanes oli selline:
Lisatud failid

Lisatud failid
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Egas midagi, tuli siis see katkine amort maha võtta ja teisega asendada ja niisamuti teha ka vasakul küljel. Aga nüüd selgusid probleemid - kui doonoril olid amortide ülaotsad ilusti 17-se võtmega lahti võetavad (ja kapoti all oli juba mõnevõrral lagedam), siis Tupsul oli vana amort kinnitet 14-se mutikaga. Ja mida polnud, oli sobiv pikk padrun. Lehtvõtmega ei kippunud sinna juba paremal eriti juurde mahtumagi, vasemal aga üldse mitte. Suure surmaga (žubilat, kuvaldat ja kakoi to mater'it õnneks vaja ei läinud
) saime katkise amordi lõpuks kätte. Terve asemelepanek oli tunduvalt lihtsam. Juhipoolse amordi aga jätsime siiski hetkel rahule, et mitte muid olulisi sõlmi ära lõhkuda, vaid lükata vahetus sobivate tööriistade hankimiseni. Sihuke näeb siis parempoolne amort nüüd välja:
Lisatud failid

Lisatud failid
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Selle kõige juures tekkis aga küsimus, äkki mõni targem oskab välimuse järgi ütelda, mis firma toodanguga on doonorilt pärit amortide puhul tegemist - üleni punased, ülaosa tolmukaitse plastist ja ülaotsa kinnitus kahe nr 17 mutriga. Tunduvalt jämedam kui pildil kõrval olev katkine KYB'i amort. Miski silt oli küll peal, aga paksult roostetõrjega kaetud, midagi välja lugeda ei õnnestunud.
Lisatud failid
Lisatud failid
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Üldiselt Gabrieli Red Ryderid (nagu mu Tibul all) on üleni punased Saabidel päris levinud asjad. Samas kui minna ostma VAGi autodele paarisajakrooniseid c-kategooria "Nõuneim" amorte, on ka need peaaegu alati punased, loomulikult ilma igasuguste kirjadeta, parimal juhul ainult maaletooja pandud kleeps peal:wall:
Lisatud failid
Lisatud failid
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vot kus vanasti pandi amordikaid! silm läheb puruks aga amort ikka elus!:thumb:
sama värk juhtus mu piiga klassiku mõlemi esiamordiga. sai kokku keevitatud ja pysivad ehk siiani. aga see, et amort ise ära sureb, seda ma kyll nii vanade asjade puhul ei usu!
sama värk juhtus mu piiga klassiku mõlemi esiamordiga. sai kokku keevitatud ja pysivad ehk siiani. aga see, et amort ise ära sureb, seda ma kyll nii vanade asjade puhul ei usu!

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



uiui. mul klobiseb kah seal ees juba midagi päris koledalt.
hirm juba,et ei veere enam kaua nii.
vaja natuke rahakotti kergendada ma kardan..
vähemasti sain puxid omale
ühed troostist ja teised tellisin viikingust.vähe uhke tunne ju 
ja aitab spämmist.
ja tarmo sulle edu ikka saabiarendusel/elushoidmisel.
hirm juba,et ei veere enam kaua nii.
vaja natuke rahakotti kergendada ma kardan..

vähemasti sain puxid omale


ja aitab spämmist.
ja tarmo sulle edu ikka saabiarendusel/elushoidmisel.
Mul tuli eile vasak tagaamort lihtsalt rattakoopast läbi ja tegi hirmsat kolinat - padjad ja seibid olid ära lagunenud. Uus seib koopa külge keevitatud ja püsib väga hästi. Näha oli, et keegi oli sarnast tööd juba kunagi teinud ja rattakoobast keevitanud - tuleb tunnistada, et väga ilus keevitus on, tundus, et isegi nagu tinaga oleks ära kaetud?
Olles end vajalike riistadega relvastanud, saime täna edukalt ka teise amordi vahetet 
Aga seda rõõmu polnud kuigi kauaks, sest olles vaevalt kilomeetrikest viis sõitnud tegi (vahetult pärast üht vasakpööret) Tupsu kapoti all just esimeselt käigult teisele vahetades miski kõva kolinat ja ühtäkki ei tahtnud ükski käik sisse minna. Esimene siiski läks, sellega saime pisut edasi. Uuesti teisele vahetamist üritades kordus midagi sarnast. Kui olime masina korraks teeservas kinni pidanud ja hetke hinge tõmmanud, sai kolmas kord proovitud - sedakorda käigud jälle töötasid. Kui tekkis võimalus kapoti alla vaadata, selgus, et ees sidurikorvi (-katte?) vasem serv on kuidagi imelikult irvakil. Mis selle irvakile surus ja mida ta'ga nüüd pääle hakata? Kas on miski võimalus, et sinna mõni lahtise killustiku osake võis vahele lennata ja pahandust teha?
Nojah, ja veits pärast seda kukkus ka spidoka osuti tolksti nulli
, pärast seda on mõneks hetkeks vahepeal ärganud, aga põhiliselt tuli koju sõita kiirust tunde järgi valides. Sedakorda sai siiski koju jõutud, hää seegi, eks näis, mis tast homme saab.
Ikaldus kohe ... juba teist korda sel aastal ...
Täiendus: Selgus, et lahti oli siduri plastkatte serv, aga see on ilmselt vaid jäämäe tipp ...

Aga seda rõõmu polnud kuigi kauaks, sest olles vaevalt kilomeetrikest viis sõitnud tegi (vahetult pärast üht vasakpööret) Tupsu kapoti all just esimeselt käigult teisele vahetades miski kõva kolinat ja ühtäkki ei tahtnud ükski käik sisse minna. Esimene siiski läks, sellega saime pisut edasi. Uuesti teisele vahetamist üritades kordus midagi sarnast. Kui olime masina korraks teeservas kinni pidanud ja hetke hinge tõmmanud, sai kolmas kord proovitud - sedakorda käigud jälle töötasid. Kui tekkis võimalus kapoti alla vaadata, selgus, et ees sidurikorvi (-katte?) vasem serv on kuidagi imelikult irvakil. Mis selle irvakile surus ja mida ta'ga nüüd pääle hakata? Kas on miski võimalus, et sinna mõni lahtise killustiku osake võis vahele lennata ja pahandust teha?

Nojah, ja veits pärast seda kukkus ka spidoka osuti tolksti nulli

Ikaldus kohe ... juba teist korda sel aastal ...
Täiendus: Selgus, et lahti oli siduri plastkatte serv, aga see on ilmselt vaid jäämäe tipp ...
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 
