Mõtted uue summuti osas
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7673
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
uuri hr. Timutiti käest.
ma arvan, et ta komplekteerib sulle uue korraliku vana. Tehasejuppidest, mis kindlasti paremast materjalist ja kestvamad.
ma arvan, et ta komplekteerib sulle uue korraliku vana. Tehasejuppidest, mis kindlasti paremast materjalist ja kestvamad.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kuna mul ka mõtted uue summuti asjus, siis vast sobib ka siia teemasse.
Milline rolli vahe on keskmisel resonaatoril ja lõpupütil? Hetkel minu masina summutist mingit harmoonilist heli ei tule, lihtsalt vaikne mootoriheli, mis tekib igaljuhul, aga kui ma tahaks, et ta siiski mingisugust heli tekitaks, siis millisele summuti osa modimisele ma peaksin rõhku pöörama? Ma ei soovi et asi lärmaks, ei soovi et ma maaneel sõites pidevalt mingit lärinat kuulaksin, vaid mida ma sooviks, oleks see, et kiirendamisel mingisugune heli siiski kostuks, mitte lihtsalt kapoti alt kostev pöörete suurenemine.
Ma ei kujuta ette millise väljalaskega see S4 oli, millega ma sõitsin vahepeal, aga seal oli selline saavutus täpselt, et tavaolekus ja tavasõidul (maanteesõidul) on nii nagu ikka - salongis kuuled seda heli mis tuleb otse mootoriruumist, aga kui kiirendamisel pöördeid sai, siis tuli ikkagi summutist ka mõnus lauluke välja.
Milline rolli vahe on keskmisel resonaatoril ja lõpupütil? Hetkel minu masina summutist mingit harmoonilist heli ei tule, lihtsalt vaikne mootoriheli, mis tekib igaljuhul, aga kui ma tahaks, et ta siiski mingisugust heli tekitaks, siis millisele summuti osa modimisele ma peaksin rõhku pöörama? Ma ei soovi et asi lärmaks, ei soovi et ma maaneel sõites pidevalt mingit lärinat kuulaksin, vaid mida ma sooviks, oleks see, et kiirendamisel mingisugune heli siiski kostuks, mitte lihtsalt kapoti alt kostev pöörete suurenemine.
Ma ei kujuta ette millise väljalaskega see S4 oli, millega ma sõitsin vahepeal, aga seal oli selline saavutus täpselt, et tavaolekus ja tavasõidul (maanteesõidul) on nii nagu ikka - salongis kuuled seda heli mis tuleb otse mootoriruumist, aga kui kiirendamisel pöördeid sai, siis tuli ikkagi summutist ka mõnus lauluke välja.
Nendest kõige odavamatest (50-60 eur) tasub hoiduda - materjal kehva ja ei summuta eriti hästi. Mulle soovitati Bosali toodangut - hind oli küll 2x kõrgem aga siiani ei kahetse, on seda tõesti väärt.
Gals poolt kirjeldatule vastab tonnise puhul kõige rohkem vast nn. tuuningusummutid. Endal kogemus 2.5" resonaatoritega ja nendega ongi enamvähem nii - tühikäigul ja maanteesõidul ei ole märgatavalt valjem aga täisgaasil kiirendades on altpoolt kuulda juba mootori "möirgamist"
Gals poolt kirjeldatule vastab tonnise puhul kõige rohkem vast nn. tuuningusummutid. Endal kogemus 2.5" resonaatoritega ja nendega ongi enamvähem nii - tühikäigul ja maanteesõidul ei ole märgatavalt valjem aga täisgaasil kiirendades on altpoolt kuulda juba mootori "möirgamist"
