Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel

Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#51

Lukuabi tavaliselt tõmbab südamiku jõuga välja,mis loomulikult purustab kõik ümbritseva.Neid selle eest ei tasuks süüdistada,kuna mittekeerav südamik võib nõuda tunde "meelitamist".
Kasutaja avatar
M1hkel
Postitusi: 45
Liitunud: P Sept 11, 2011 3:33
Asukoht:
Auto:

#52

Lukuabile võid helistada, aga nagu Trionic mainis, õli pihustamine rikkus suure tõenäosusega remondi ära.
Tel: 5070065

Nüüdseks siis asi korras. 60 € küsiti selle eest et tulid kohale ja tegid korda luku.
Kasutaja avatar
M1hkel
Postitusi: 45
Liitunud: P Sept 11, 2011 3:33
Asukoht:
Auto:

#53

Täna sain auto kätte. Vahetati ära pooltelje ots, mis ragises keerates, SID tehti korda ja kõrvalistuja kesklukk, mis mõni aeg tagasi lakkas töötamast. Samuti reguleeriti sillad ära. Nüüd jäänd veel ulgumine maanteekiirusel (tagumine laager või nagu töökojas arvati, et võibolla rehvid). Mingi väike kolks on ka tagasillas, aga see minimaalne, aga peaks selle ka ära tegema, siis oleks korras.

Pilt
Kasutaja avatar
M1hkel
Postitusi: 45
Liitunud: P Sept 11, 2011 3:33
Asukoht:
Auto:

#54

Käisin täna ja tasakaalustasin esimesed rattad ära, aga ikkagi on väike vibra sees maanteekiirustel. On kellelgi sama asja olnud või teab, milles asi võib olla? Selle sain ka teada, et tagumine kolks on stabikavarda puksid, need tuleb ka nüüd osta kuskilt ja ära vahetada.
Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4340
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#55

Pakuksin kõverat velge või punnitavat rehvi :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#56

Rattalaager.
Kasutaja avatar
M1hkel
Postitusi: 45
Liitunud: P Sept 11, 2011 3:33
Asukoht:
Auto:

#57

Täna vahetasin stabikapuksid ära ja nüüd jälle veermik täiesti vaikne.
Kasutaja avatar
M1hkel
Postitusi: 45
Liitunud: P Sept 11, 2011 3:33
Asukoht:
Auto:

#58

Vahepeal polegi eriti midagi olulist juhtunud. Viimased nädal aega sain sõita BMW e65 3.0 diisliga ja üldse kohe ei taha enam Saabi rooli minna. See selleks, aga Saabil on hakanud mingi rullik häält tegema ja ilmselt solvumisest, et ma temaga ei sõitnud nii pikka aega, andsid kapotiamordid ka alla ja enam ei hoia üleval kapotti.

Pilt
Kasutaja avatar
M1hkel
Postitusi: 45
Liitunud: P Sept 11, 2011 3:33
Asukoht:
Auto:

#59

Tervist! Täna juhtus üle pika aja midagi, mis paneb siia kirjutama ja nõu küsima. Nimelt sõitsin siis linnas ja vaatasin, et esiklaas must ja tõmbasin kojameeste kangi enda poole, et klaasipesuvedelikku lasta ja vedelikku ei tulnud (vb külmast). Aga peamine mure see, et kojamehed jäid keset klaasi seisma ja enam ei liikund. Läksin parklasse, toksisin ja näppisin seal releesid ja ikka ei midagi. Samas ma ei kuule ka, et seda kangi tõmmates, et klaasipesuvedeliku pump häält oleks teinud kapoti all. Ühesõnaga, kojamehed ei näita üheski asendis elumärke. Oskab keegi midagi soovitada, et kust viga otsida vms?
cabric
Postitusi: 402
Liitunud: N Nov 20, 2008 17:40
Asukoht:
Auto:

#60

Kui uuematel saabidel on kaitsmeid, tasuks kontrollida. Võimalik, et külmaga midagi kinni võtnud ja tekkinud ülekoormusest läbi kärsatanud.
Kasutaja avatar
M1hkel
Postitusi: 45
Liitunud: P Sept 11, 2011 3:33
Asukoht:
Auto:

#61

Kui uuematel saabidel on kaitsmeid, tasuks kontrollida. Võimalik, et külmaga midagi kinni võtnud ja tekkinud ülekoormusest läbi kärsatanud.

Kas kojameestega seotud kaitsmed ikka kapoti all kaitsmekarbis?
AAA
Postitusi: 272
Liitunud: N Dets 09, 2010 10:50
Asukoht:
Auto:

#62

Kaitse nr.37 ja 30A läheb sisse. On endalgi kahe 9-5'ga selline lugu olnud, alati kõvade miinuskraadidega. Ilmselt kaitsmevahetusega saad Sa ainult kojamehed tööle, nii kui tõmbad vett esiklaasile, põleb kaitse uuesti läbi.
Kasutaja avatar
M1hkel
Postitusi: 45
Liitunud: P Sept 11, 2011 3:33
Asukoht:
Auto:

#63

Kaitse nr.37 ja 30A läheb sisse. On endalgi kahe 9-5'ga selline lugu olnud, alati kõvade miinuskraadidega. Ilmselt kaitsmevahetusega saad Sa ainult kojamehed tööle, nii kui tõmbad vett esiklaasile, põleb kaitse uuesti läbi.

Nii, panin eile uue kaitsme ja sai tööle tõesti kojamehed. Vett ei proovind pritsida, aga miks see siis seda kaitset läbi põletab?
Kasutaja avatar
M1hkel
Postitusi: 45
Liitunud: P Sept 11, 2011 3:33
Asukoht:
Auto:

#64

Saab sai müüdud. Läks Tallinnasse tuttava headesse kätesse. Võib teema lukku panna.
Vasta