Tean ,et teemat on palju käiatud aga kas kellelgi on kokkupuudet sellise lisandiga...
http://pood.automaailm.ee/est/autokauba ... uctID=9498
.mõtlesin ,et enne külma tulekut lisada. Või kas üldse soovitataxe 2007a 1,9Tid mootorile mingit lisa kui sõita kogu aja Statoil Fortisega? Tänud!
http://pood.automaailm.ee/est/autokauba ... uctID=9498
Kütuselisand diislile
- turuplats
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
- Asukoht: Tartu
- Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
- Kontakt:
Diislivennad soovitavad ja pidi ka väga popp olema just see esimene toode kohe siit.
Soovitavad kasutada koguaeg, sõltumata mis kütet sisse valad ja mis ilmaga sõidad.
http://www.diisel.ee/?page=tooted&cat_id=38
või siis Karla Auto mögin.
Soovitavad kasutada koguaeg, sõltumata mis kütet sisse valad ja mis ilmaga sõidad.
http://www.diisel.ee/?page=tooted&cat_id=38
või siis Karla Auto mögin.
iphonede ja ipadide remont
Tegelikult soovitati mulle kasutada 2-takt. õli ja ainult talve diisli kasutamise puhul. Ainult jäi selgusetux ,palju seda peax panema nt. suhtes 10L kohta. Osakb keegi vastata? Tänud
Eks pumb vajab lisaõlitust ikka ka suvise diisli puhul.
Ise olen kasutanud ca 0,15L paagi kohta. 9-5'e paak peaks olema vist 70l?
Seega ca 0,02 L õli10L kütuse kohta.
Liiga palju pole mõtet panna, hakkab liialt tahma tekitama.
Tegelikult soovitati mulle kasutada 2-takt. õli ja ainult talve diisli kasutamise puhul. Ainult jäi selgusetux ,palju seda peax panema nt. suhtes 10L kohta. Oskab keegi vastata? Tänud
Üldiselt peaks olema suhe 0,5% kütuse hulgast ja siiski, kui kasutada, siis aastaringselt.Parandab määrimist paagis asuval ja ka kõrgsurvet tekitaval pumbal.Samas ma ei saa aru,mis vahe on meil müüdaval ja lääne diiselkütusel.Mu meelest on läänes müüdav küte näpu peal vähem libe ja kleepuv ja pealegi haiseb vähem?
Soo? Siin pakuti ,et 10L kohta ca 20ml õli...0,5% aga annax ca 50ml/10L kohta... ex siis sinna vahele kuhugile jääb:) Mis puutub Lääne diislisse ,siis olen seda ise korduvalt tunda saanud. Nt. Saxamaa diisiliga on mootor vaixem ja mis kõige huvitavam ,et ka paagitäiega saab ca 100km rohkem sõidetud kui Eesti kütusega. Vahe on olemas. Komponente ei oska kommenteerida aga Eestil on minuteada madalamad normid kui seda on Läänes ja toorainet tarnitaxe Venemaalt mitte Norrast/Taanist.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
100 km rohkem tuleb sõidutingimuste vahest, mitte kütuse kvaliteedist. Vahemaad pikemad ja teed laiemad ja saab pikalt ja ühtlaselt sõita selle asemel, et nõksutada igasuguste jollerite sabas maanteel, otsides kohta möödasõiduks.
100 km rohkem tuleb sõidutingimuste vahest, mitte kütuse kvaliteedist. Vahemaad pikemad ja teed laiemad ja saab pikalt ja ühtlaselt sõita selle asemel, et nõksutada igasuguste jollerite sabas maanteel, otsides kohta möödasõiduks.
Lisaks siinkohal ka teekatte materjali. Näiteks Saksa kiirteede ning Rootsi teede vahe on puhtalt ca +0,5l/100km kohta kuna teekatte mateerial on Rootsis teine
Iga ratas veab and then some!
- Scorps
- Postitusi: 142
- Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW
Nii, aga mina julgen nüüd soovitada Kleen Flo lisandit nimega Diesel Injector Kleen:
http://www.kleenflo.com/en/productpages/795.htm
Soovitas seda mulle üks Automaailma müüja, kes olevat ise erinevaid testinud ja selle ainsana mõjuva leidnud - võtvat musta suitsu ära ja panevat mootori paremini käima. Omalt poolt võin öelda, et kui enne maanteel alla 6,1 l/100 km sõita ei saanud, siis nüüdseks on maanteekulu langenud 5,7 peale ning EGR, mis enne vahetevahel ikka mootorituld põlema lõi ja turbo tagant võttis, on nüüd justkui maha rahunenud (ptüi-ptüi-ptüi)
395 ml pudel maksab Automaailmas 6€ (Lukoilis paarkümmend senti kallim) ja jätkub keskeltläbi neljale paagitäiele.
http://www.kleenflo.com/en/productpages/795.htm
Soovitas seda mulle üks Automaailma müüja, kes olevat ise erinevaid testinud ja selle ainsana mõjuva leidnud - võtvat musta suitsu ära ja panevat mootori paremini käima. Omalt poolt võin öelda, et kui enne maanteel alla 6,1 l/100 km sõita ei saanud, siis nüüdseks on maanteekulu langenud 5,7 peale ning EGR, mis enne vahetevahel ikka mootorituld põlema lõi ja turbo tagant võttis, on nüüd justkui maha rahunenud (ptüi-ptüi-ptüi)

395 ml pudel maksab Automaailmas 6€ (Lukoilis paarkümmend senti kallim) ja jätkub keskeltläbi neljale paagitäiele.
Nii, aga mina julgen nüüd soovitada Kleen Flo lisandit nimega Diesel Injector Kleen:
http://www.kleenflo.com/en/productpages/795.htm
Soovitas seda mulle üks Automaailma müüja, kes olevat ise erinevaid testinud ja selle ainsana mõjuva leidnud - võtvat musta suitsu ära ja panevat mootori paremini käima. Omalt poolt võin öelda, et kui enne maanteel alla 6,1 l/100 km sõita ei saanud, siis nüüdseks on maanteekulu langenud 5,7 peale ning EGR, mis enne vahetevahel ikka mootorituld põlema lõi ja turbo tagant võttis, on nüüd justkui maha rahunenud (ptüi-ptüi-ptüi)
395 ml pudel maksab Automaailmas 6€ (Lukoilis paarkümmend senti kallim) ja jätkub keskeltläbi neljale paagitäiele.
6,1L maanteel on normaaltingimustes vist palju... Mul tixub ilma lisandita 5,1L/100km. Aga mul on 1,9TiD 88Kw ka. Erinevad mootorid. Uurin ka seda lisandit ,kuigi ,2takt õli on mootori mõnusasti vaixex võtnud ja ei suitse tagant midagi. Käivitamisel tuleb vahel sisse kerget kõrbelõhna...