Vägev oli!
Täname karika ja Martini eest!
Sügisralli 2011, 29-30.10.2011 - JÄRELKAJAD
Super üritus, meie perekonnale meeldis väga.
Tehke teinekord pisike ürituse kleeps ka, hea garaazikapile koguda
Tehke teinekord pisike ürituse kleeps ka, hea garaazikapile koguda

A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Martin, kuidas Mardi juttu kommenteerid?Vägev oli!
Täname karika ja Martini eest!
Mädakala sõiduträkk:
http://www.geoape.com/tracklogs/saabikl ... akala-3261
Au ja kiitus korraldajatele järjekordse hää mängu eest. Eriline kiitus Atele, kel jätkus jõudu veel pärast seltskonnas sumiseda. Oli lahe nädalavahetus!
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Mõned pildid Volvoklubi poolt. Varsti saate tulemused ka ...
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ok, tulemused siis:
Trummipõrin....
I koht Ill, Epsum, Iuo 3p
II koht Normunds, Nauris -96p
III koht AndrusFJR kogu perega -141p
4. Arnis -195
5. Mart284 -247
6. Timmo -309
7. Mädakala -326
8. Drazic -337
9. Owl -414
10. Romans -422
11. Spark -542
12. NoFear -587
13. Ivomets -755
14. Eston -917
15. Mari -1067
16. Aibast -1234
17. Eero -1635
18. Krissu -3579
Trummipõrina lõpp
Nagu näete, on siin mõningane erinevus kohapeal välja kuulutatud järjekorraga. See on puhtalt minu arvutusviga, ma jätsin kiirustades arvestamata mõlema etapi finishipunktid..
Eesotsas vahetasid kohad Mart284 ja AndrusFJR. 3 koha kaotajaga on ka juba sel teemal suheldud..
Andrus saab mingil hetkel ka teenitud tasu..
Panen siia lõppu ka kogu tabeli kõigi aegadega.
Kel on asjalikke kommentaare või mõni idee, millega asja parandada, andke teada. Oli ju see meilegi esimene kord ja apsakaid ikka juhtus.
Tulemused excelis
EDIT: damn, Ivomets juhtis veel ühele väikesele ebatäpsusele. See küll vist üldskoorile väga ei mõju ... aga ma teen korda selle kohe...
EDIT2: Parandatud...
Trummipõrin....
I koht Ill, Epsum, Iuo 3p
II koht Normunds, Nauris -96p
III koht AndrusFJR kogu perega -141p
4. Arnis -195
5. Mart284 -247
6. Timmo -309
7. Mädakala -326
8. Drazic -337
9. Owl -414
10. Romans -422
11. Spark -542
12. NoFear -587
13. Ivomets -755
14. Eston -917
15. Mari -1067
16. Aibast -1234
17. Eero -1635
18. Krissu -3579
Trummipõrina lõpp
Nagu näete, on siin mõningane erinevus kohapeal välja kuulutatud järjekorraga. See on puhtalt minu arvutusviga, ma jätsin kiirustades arvestamata mõlema etapi finishipunktid..



Panen siia lõppu ka kogu tabeli kõigi aegadega.
Kel on asjalikke kommentaare või mõni idee, millega asja parandada, andke teada. Oli ju see meilegi esimene kord ja apsakaid ikka juhtus.
Tulemused excelis
EDIT: damn, Ivomets juhtis veel ühele väikesele ebatäpsusele. See küll vist üldskoorile väga ei mõju ... aga ma teen korda selle kohe...
EDIT2: Parandatud...
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
No Märt pidi kohe esmaspäeval ju Amservis ära käima ...
Ma kommenteeriks kah:
Meeldis, et jälle sai see vana eha kaader kokku. Võistlus meeldis ka kuigi minu jaoks jäi see natuke aeglaseks. See tähendab seda, et kui ma ikka koguaeg õiges ajas olin, siis oleks pidanud mööda Tln-Narva maanteed sõitma samuti 45-ga... Kui oleks pidnud see keskmine kiirus nats kõrgem olema, siis ära eksides ei oleks saanud aega tasa teha. Aga nojah, kuna esimene kord selline formaat siis järgmisel korral võiks seda keskmist kiirust tõsta. Mitte palju-aga et oleks ikka nagu ralli moodi ka vähe
Ja mis mulle absoluutselt ei meeldinud, et see punt lihtsalt jagunes JÄLLEGI kaheks, et ühed peavad pidu siin ja teised seal...ausõna. Kui on ühine pidu siis on ühine pidu.
Ei meeldi mulle see grupitamine. Minu arust kaob sellega ära see õhtusumin. Kes siis lõpuks olid... istusid seal meeste sauna eesruumis. Mina läksin kell 12 ära.
Vot! Loodevasti järgmise korrani!
Ma kommenteeriks kah:
Meeldis, et jälle sai see vana eha kaader kokku. Võistlus meeldis ka kuigi minu jaoks jäi see natuke aeglaseks. See tähendab seda, et kui ma ikka koguaeg õiges ajas olin, siis oleks pidanud mööda Tln-Narva maanteed sõitma samuti 45-ga... Kui oleks pidnud see keskmine kiirus nats kõrgem olema, siis ära eksides ei oleks saanud aega tasa teha. Aga nojah, kuna esimene kord selline formaat siis järgmisel korral võiks seda keskmist kiirust tõsta. Mitte palju-aga et oleks ikka nagu ralli moodi ka vähe

Ja mis mulle absoluutselt ei meeldinud, et see punt lihtsalt jagunes JÄLLEGI kaheks, et ühed peavad pidu siin ja teised seal...ausõna. Kui on ühine pidu siis on ühine pidu.

Ei meeldi mulle see grupitamine. Minu arust kaob sellega ära see õhtusumin. Kes siis lõpuks olid... istusid seal meeste sauna eesruumis. Mina läksin kell 12 ära.
Vot! Loodevasti järgmise korrani!
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
No Fear... Toon sulle hea näite.
Tuled väga pikalt tööpäevalt koju ning oled rampväsinud. Saaks vaid ühe väikse õlle ja magama, kuna homme peab kella 6st uuesti tööle minema. Aga hoopis on sellele samale päevale kokkulepitud suguvõsakokkutulek, kus pead veel inimestel meelt lahutama ja laste kisa kuulama. Kas see on sinu meelest meelepärane õhtupoolik?
Kui keegi tunneb ennast nüüd solvatuna, siis lähen järgmine kord koju ja probleem lahendatud.
EDIT: Nokkida saaks tegelikult ju igaühe kallal, kes kogunes grilli ümber, kes istus toad ja kes oli saunas. Selline suhtlemine pole ju eriti jätkusuutlik ja tundub pisut lapsik. Kõik koos istutakse siis, kui ümbritsev olustik seda soosib. Talverallil olime ju ühisepundina koos, sama kehtib ka suvekokkutuleku kohta.
Tuled väga pikalt tööpäevalt koju ning oled rampväsinud. Saaks vaid ühe väikse õlle ja magama, kuna homme peab kella 6st uuesti tööle minema. Aga hoopis on sellele samale päevale kokkulepitud suguvõsakokkutulek, kus pead veel inimestel meelt lahutama ja laste kisa kuulama. Kas see on sinu meelest meelepärane õhtupoolik?

Kui keegi tunneb ennast nüüd solvatuna, siis lähen järgmine kord koju ja probleem lahendatud.

EDIT: Nokkida saaks tegelikult ju igaühe kallal, kes kogunes grilli ümber, kes istus toad ja kes oli saunas. Selline suhtlemine pole ju eriti jätkusuutlik ja tundub pisut lapsik. Kõik koos istutakse siis, kui ümbritsev olustik seda soosib. Talverallil olime ju ühisepundina koos, sama kehtib ka suvekokkutuleku kohta.
Ei noh, mis sa kostad, hea tulemuse üle on ikka hea meel 
Ja kui kaardilugeja poleks "üle" arvutanud ning oleksime ka juhendi hoolega läbi lugenud, võiks tulemus veel parem olla
Aga ma ei ütleks, et etteantud keskmine kiirus väike oli, eriti just sõiduauto jaoks. Metsateedel tonnisega rusikasuuruste kivide ja suht teravate aukude vahel laveerides oli piisavalt tegemist ka selle kiiruse juures.
Maasturimeestel on ilmselt vähe erinev vaatenurk ilmaelule
EDIT: Maasturitele võite tulevikus eraldi arvestusklassi teha, saab rohkem auhindu ka jagada

Ja kui kaardilugeja poleks "üle" arvutanud ning oleksime ka juhendi hoolega läbi lugenud, võiks tulemus veel parem olla

Aga ma ei ütleks, et etteantud keskmine kiirus väike oli, eriti just sõiduauto jaoks. Metsateedel tonnisega rusikasuuruste kivide ja suht teravate aukude vahel laveerides oli piisavalt tegemist ka selle kiiruse juures.
Maasturimeestel on ilmselt vähe erinev vaatenurk ilmaelule

EDIT: Maasturitele võite tulevikus eraldi arvestusklassi teha, saab rohkem auhindu ka jagada

A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Maasturitele antakse lihtsalt teine keskmine kiirus..EDIT: Maasturitele võite tulevikus eraldi arvestusklassi teha, saab rohkem auhindu ka jagada![]()


- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
EDIT: Maasturitele võite tulevikus eraldi arvestusklassi teha, saab rohkem auhindu ka jagada
Kusjuures täitsa päevakohane mõte. Sõitsime rajal nii Toyota Corollaga, kui ka Land Cruiseriga. Kiiruste vahe oli üsna suur, kuna maasturi kliirens, kõrged rehvid ja tugev vedrustus tagavad tugeva eelise.
Korraldusliku poole pealt ei tohiks see ka eriti keeruline lisaülesanne olla. Raske on aga tõmmata joon maasturi ja tavaauto vahel. Neid vahepealseid asjandusi on ka üsna palju.
Siiski, kuna kiiruse suurus ei olnud antud üritusel eriti oluline, siis selle pärast olid erinevused maasturite ja tavaautode vahel väiksemad. Kasulikum oli omada asjalikku kaardilugejat ja terava silmaga tagapinki.
tabelit vaadates on kahju, et esimese ring meil valearvestuste tõttu nii metsa läks. kulus see muidugi suurelt jaolt asjast aru saamiseks, kuid suurima kala panime ikka sellega, et aega paarsada meetrit enne finišit parajaks ei teinud vaid minu õhutusel õkva lõpuni sõitsime.
õnneks õppisime vigadest ning teiseks ringiks korrektuure tehtud ning tulem oli hoopis parem ja seetõttu on ka kihva läinyud esimesest ringist veidi kahju, sest teise ringi taktis sõites oleks poodiuminõudlejad olnud.
oli tore üritus ning järgmisel samalaadsel rallil üritame taas kohal olla ning siis juba nõudlejad olla. kahjuks ei saanud aga teise poole haigestumise tõttu ööseks jääda ning pidime varakult kodu poole liikuma, kuid tore oli sellegi poolest.
õnneks õppisime vigadest ning teiseks ringiks korrektuure tehtud ning tulem oli hoopis parem ja seetõttu on ka kihva läinyud esimesest ringist veidi kahju, sest teise ringi taktis sõites oleks poodiuminõudlejad olnud.
oli tore üritus ning järgmisel samalaadsel rallil üritame taas kohal olla ning siis juba nõudlejad olla. kahjuks ei saanud aga teise poole haigestumise tõttu ööseks jääda ning pidime varakult kodu poole liikuma, kuid tore oli sellegi poolest.
Kas korraldajatel (kui te üldse jaksate), järgmine kord samalaadset võistlust tehes, oleks keeruline muuta natuke keskmise kiiruse arvutamist: Näiteks nii, et igal võistkonnal on legendiga aega tutvuda 2 minutit, ja siis iga võistkond ise ütleb keskmise kiiruse AKP0 stardis, mida ta on kohustatud hoidma? Kui näiteks korraldaja ütleb et keskmine on 40, siis kui 1 võistleja valib 45 ja teine, kes ennast nii kindlana ei tunne, saab valida ntx 30?.
Edit: ja SS´id oleksid siis ühtlase ja korraldaja poolt ette antud keskmise kiirusega?
Edit: ja SS´id oleksid siis ühtlase ja korraldaja poolt ette antud keskmise kiirusega?
Ma ei osalnud sellel üritusel ja ei tea täpseid teeolusid aga kui järgmine kord teha erinevad klassid erinevatele autole oleks tobe, esiteks kuidas vahet teha maasturil jaa mahtuniveraalil millel on lihtsalt natsa kõrgem kliirens ja ehee näite elust mu vennal on Toyota Corolla 2002 millel on veermik veel originaal ja alles läbi ülevaatuse puhtal aga tema sõidustiilil on nii et pole vahet kas on sile või konarlik tee, ikka sama kiirusega läbi ja see auto lihtsalt kestab ja kestab ,pigem on juhi hoolivuses kinni mitte autos,ma ei julgeks pooltgi selle kiirusega sõida oma tuttiga Outlanderiga millega mu vend sõitab,ehki see auto peaks igast tee olusid taluma sest tal 215mm kliirens ja 4wd lock.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ma arvan, et mõni teine kord tuleb rohkem AKP-sid ja muutuvad keskmised kiirused nende vahel. Lühemal distantsil on keskmist palju raskem hoida, kui pikal. Ja SS-id, kui sellised, pole sel juhul vajalikud enam. Ise kiiruse valik ilmselt ei oleks mõtekas (valin parem sellise, kus ma kindlasti jaksan tempot hoida ja siis äsan neile ideaalajaga..
) . Ma korraldajana eelistaks, kui mul on kõikvõimalikud ideaalvariandid jms enne välja arvestatud. Legend tuleb sel juhul loomulikult varem kätte anda, kui stardis..
Ka osadel lätlastel oli väike imestus, et ei saagi tund aega enne legendi kätte..
Nad on harjunud meie mõistes ikka hardcore värgiga..




- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Ma arvan, et sõidus võiks olla vähem matemaatikat ja arvutamist.
keskmist kiirust polnud ju vaja üldse hoida, Oli vaja vaid arvutusi õigesti teha.
Ja reeglid ennem paigas.
Siiani ma ei saa aru, miks exeli tabelis meil esimesse kiiruskatse starti tulev aeg kirjas; mis tegelikult on esimese kiiruskatse lõpu aeg,. esimese kiiruskatse algust me pulgaga ei fikseerinud, seega -200 punkti oleks karistus, aga mitte see, et sinna läks esimese kiiruskatse lõpu aeg.
tegelikuilt oli võimalik arvutada välja kõikidesse punktidesse jõudmise ajad, sõiduga tuli vaid sõita õigesse sekundisse .
ise näeks oma sõidu esimese etappi punkte niimoodi:
esimese ss. starti jõudmise eest -200
kiiruskatse lõpus -17 ( vist oli nii, praegu ma enam aega ei näinud tabelis)
liikuv KP -130
finish - 104.
kokku tuleks -451
aga praegusel juhul nagu tabelis on oleme saanud karistuseks lausa 2 korda -200. ??
:head:
keskmist kiirust polnud ju vaja üldse hoida, Oli vaja vaid arvutusi õigesti teha.
Ja reeglid ennem paigas.
Siiani ma ei saa aru, miks exeli tabelis meil esimesse kiiruskatse starti tulev aeg kirjas; mis tegelikult on esimese kiiruskatse lõpu aeg,. esimese kiiruskatse algust me pulgaga ei fikseerinud, seega -200 punkti oleks karistus, aga mitte see, et sinna läks esimese kiiruskatse lõpu aeg.
tegelikuilt oli võimalik arvutada välja kõikidesse punktidesse jõudmise ajad, sõiduga tuli vaid sõita õigesse sekundisse .
ise näeks oma sõidu esimese etappi punkte niimoodi:
esimese ss. starti jõudmise eest -200
kiiruskatse lõpus -17 ( vist oli nii, praegu ma enam aega ei näinud tabelis)
liikuv KP -130
finish - 104.
kokku tuleks -451
aga praegusel juhul nagu tabelis on oleme saanud karistuseks lausa 2 korda -200. ??
:head:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



I etapi SS-il oleks võinud kekmine kiirus olla 20km/h (mõeldes sellele teele mis oli)
aga kuna ei saanud asjale veel päris pihta, siis ei hakanud ka vaikselt eessõitvast autost mööda pressima ... kuigi soovitati keskmist kiirust hoida 45km/h ...
aga kuna ei saanud asjale veel päris pihta, siis ei hakanud ka vaikselt eessõitvast autost mööda pressima ... kuigi soovitati keskmist kiirust hoida 45km/h ...
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ivomets, me rääkisime telefonitsi tunde tagasi sellest ja ma parandasin ära...Sinu ja Volvoklubi tiimi puhul oli sama asi, SS1 algus oli fikseerimata ja mul oli tabelis kiiruskatse lõpu aeg lihtsalt vales tulbas. Rehreshi tabelit pisut. Sinu -409+ -200-st sai -200 + -200, sest SS1AKP-sse väga hilinenud jõudmisest sai "mitteläbimine". Ja kuna SS1 alguse aega ei ole, siis ei saa ma ka SS1 läbimise aega arvutada... Sa tegelikutl said sellega ka ühe koha kõrgemale.Siiani ma ei saa aru, miks exeli tabelis meil esimesse kiiruskatse starti tulev aeg kirjas; mis tegelikult on esimese kiiruskatse lõpu aeg,. esimese kiiruskatse algust me pulgaga ei fikseerinud, seega -200 punkti oleks karistus, aga mitte see, et sinna läks esimese kiiruskatse lõpu aeg.
Ma teen puust ette:
Mõõdetud on 4 kohta
Start->SS algus
SS algus->SS lõpp
Start->SKP
Start->Finish
Kui sa SS algust ei fikseeri (-200), siis ei saa ma "SS algus->SS lõpp" arvutada. Järelikult ka teine kord -200 Lõpuaja järgi ei saa ma midagi märkida, sest ma ei tea ju millal sa alguses olid.
See karjamaa vaheline? Te peate parema autoga siis tulema... Ate sõitis SS-id 4 inimesega autos suht kergelt 50-60 ja Jupats länkariga 90-ga kohati..I etapi SS-il oleks võinud kekmine kiirus olla 20km/h (mõeldes sellele teele mis oli)

Ma siiani nutan:) AndrusFJR saab homme õhtu Amservi kinkekaardi kätte koos hulga veiniga, mis valmistaud Bordeauxi maakonnas.
Isegi 5 koht on väärt saavutus, me suutsime alles teiseks ringiks mängu põhimõttele pihta saada. Esimene sai sõidetud puhtal GArmini keskmisele kiirusele lootes:)
Isegi 5 koht on väärt saavutus, me suutsime alles teiseks ringiks mängu põhimõttele pihta saada. Esimene sai sõidetud puhtal GArmini keskmisele kiirusele lootes:)
Meie tiimi poolt ka suured tänud korraldajatele ja kaasvõistlejatele! 
Sõiduga jäime väga rahule - pakkus nii hasarti kui lihtsalt sõidurõõmu. Kahju ainult, et võit nii napilt käest ära libises...
Alguses ei saanud ka meie mitte midagi aru, mis tegema peab ning teeolud ei võimaldanud kohati ka keskmist kiirust hoida. Teises etapis saime juba aru, mis ja kuidas tuleb välja arvutada, aga kaks väikest kaardilugemise apsakat mõlemas etapis garanteerisid tulemuse, mida igaüks võib tabelist juba ise vaadata
Järgmisel korral oleme aga kindlasti taas stardis - siis juba kogemuse võrra rikkamana ning täis uut entusiasmi!

Sõiduga jäime väga rahule - pakkus nii hasarti kui lihtsalt sõidurõõmu. Kahju ainult, et võit nii napilt käest ära libises...

Alguses ei saanud ka meie mitte midagi aru, mis tegema peab ning teeolud ei võimaldanud kohati ka keskmist kiirust hoida. Teises etapis saime juba aru, mis ja kuidas tuleb välja arvutada, aga kaks väikest kaardilugemise apsakat mõlemas etapis garanteerisid tulemuse, mida igaüks võib tabelist juba ise vaadata

Järgmisel korral oleme aga kindlasti taas stardis - siis juba kogemuse võrra rikkamana ning täis uut entusiasmi!
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 264
- Liitunud: N Sept 13, 2007 10:13
- Asukoht: Saaremaa / Tartu
- Auto: Saab 9-5 Griffin, Saab 9-5 Aero,
Saadaks ka endapoolselt teele suured tänud veel suurema vaeva nägijatele. Väga väga hea ürituse tegite valmis mehed. Ootaks siis kindlasti hea meelega järge millalgi (hammas verel - sõidaks veel).
Sõidu koha pealt - kui esimeses etapis tehtud kaardilugemise (või pigem mitte usaldamise) viga sai tagasi sõidetud metsa vahel tuli isegi päris ralli tunne peale
Kui legendi veidi enne starti arvutamiseks kätte saaks siis võiks tõesti olla erinevad lõigud erinevate keskmiste kiirustega tulevikus.
Tänud veelkord
Sõidu koha pealt - kui esimeses etapis tehtud kaardilugemise (või pigem mitte usaldamise) viga sai tagasi sõidetud metsa vahel tuli isegi päris ralli tunne peale

Tänud veelkord

"Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how much of the wall you take with you."
sai välja raalitud miks SS2-ga sai puuse pandud
nimelt arvestasin distantsi sisse ka eelneva lõigu 2,5km mis tuleks sõita tavalise keskmise kiirusega + siis veel see 5,8km kiirusega 45kmh
seepärast saigi SS-i lõpus umbes pea 4 min. oodata
:wall:
Edit: ja NOKIA telefoni stopper on BS 21 minuti peale on eksimus ~10sek ja 2 tunni peale ~2minutit
nimelt arvestasin distantsi sisse ka eelneva lõigu 2,5km mis tuleks sõita tavalise keskmise kiirusega + siis veel see 5,8km kiirusega 45kmh

seepärast saigi SS-i lõpus umbes pea 4 min. oodata

Edit: ja NOKIA telefoni stopper on BS 21 minuti peale on eksimus ~10sek ja 2 tunni peale ~2minutit
Mulle ka meeldis üritus - osaleksin ka järgmine kord
Ja mina sain oma rallielamuse kätte mõned sajad meetrid enne II etapi lõppu - eston hüüdis kõrval, et nüüd vajuta gaasi ja mõni sekund hiljem, et tule nüüd autoga tee peale tagasi ka
Sai natuke aukudest kõrvale põigatud 
Aga teinekord võiks legendi varem kätte saada küll. See 1 minut oli ikka liiga vähe
Ja nendel jube koledatel teelõikudel võiks kiirus olla pigem aeglasem kui kiirem. Vahepeal mõtlesin küll, et Iisak saab jälle palju rikkamaks...
Muidu oli igati tore ja vahva!



Aga teinekord võiks legendi varem kätte saada küll. See 1 minut oli ikka liiga vähe

Muidu oli igati tore ja vahva!

Mädakala sõiduträkk:
http://www.geoape.com/tracklogs/saabikl ... akala-3261
Au ja kiitus korraldajatele järjekordse hää mängu eest. Eriline kiitus Atele, kel jätkus jõudu veel pärast seltskonnas sumiseda. Oli lahe nädalavahetus!
Team Mädakala oli siis seekord "in the other Swede" roolis, mis sai oma ristsed kätte (kõik ostu-müügieelsed ülevaatused peaksid kohustuslikus korras ka ühe ralli läbima

Väiksed vallatused õhtul grilli ääres:

ning mõned klõpsud sõidust ja õhtust veel siin
terv, teager