Kas keegi pakub täiesti eraldi ka sellist teenust kusagil, nagu auto sisekuivatus? Tavaliselt tehtakse seda pärast keemilist puhastust, ehk siis auto interjöör on 8-12 tundi kuivatuspuhurite all. Pole näinud kusagil hinnakirjades/teenustes sellist eraldi asja nagu auto kuivatus.
Peres üks auto, millel on selline kohutav probleem, et kui kasvõi mõne miinuse viskab, siis on hommikul auto seespoolt totaalselt jääs. Ühestki klaasist ei näe midagi välja ja kui seda kraapida, on auto "lund" täis. Autosse on järelikult lõksu jäänud päris suur hulk niiskust, mida tahaks nüüd kuidagi välja ajada. Usun et 10 tundi kuivatuspuhureid peaks triki ära tegema.
Auto sisekuivatus
Müüakse ju absorbendipakette,mis mahuvad kenasti istmete alla.Toimivad need suurepäraselt.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Müüakse ju absorbendipakette,mis mahuvad kenasti istmete alla.Toimivad need suurepäraselt.
Ma just tahtsin midagi sarnast soovitada, teadmata, kus neid asju müüakse ja millised need täpselt on. Ehk Trionic täpsustaks seda osa?
Mu tonnisel külmusid juba täna hommikul ukse lukud kinni... Eks vist sellegi nähtuse põhjuseks on liigne niiskus.
See niiskuse imaja oli terve talve autos ja toimis. Aga sool toimib siga hästi, 0.5l pudel pooleks teha ja sisse 100gr soola ,lase igal öösel autos olla siis imab väga hästi niiskuse ära, aknad jääs polnud.
Eksperimentaaltehnoloogidele: Moodne kassiliiv (kvartspärlid vist nimeks) pidi ka niiskust mõnuga imema. Kassikust imeb ta küll hästi.
Link: http://www.doktorstern.ee/wp-content/up ... -white.jpg
Väidetavalt sisaldab pakend silikageeli. Silikageel on (taaskasutatav) vahend, mis niiskust imeb.
http://et.wikipedia.org/wiki/Silikageel
Ninatarga nõuanne: uuri välja, kust niiskus salongi tuleb. Drenaaž umbes, mõni tihend läbi vms? Likvideeri põhjus mitte tagajärg. Muidu jäädki kuivatama.
Link: http://www.doktorstern.ee/wp-content/up ... -white.jpg
Väidetavalt sisaldab pakend silikageeli. Silikageel on (taaskasutatav) vahend, mis niiskust imeb.
http://et.wikipedia.org/wiki/Silikageel
Ninatarga nõuanne: uuri välja, kust niiskus salongi tuleb. Drenaaž umbes, mõni tihend läbi vms? Likvideeri põhjus mitte tagajärg. Muidu jäädki kuivatama.
Eksperimentaaltehnoloogidele: Moodne kassiliiv (kvartspärlid vist nimeks) pidi ka niiskust mõnuga imema. Kassikust imeb ta küll hästi.
Link: http://www.doktorstern.ee/wp-content/up ... -white.jpg
Väidetavalt sisaldab pakend silikageeli. Silikageel on (taaskasutatav) vahend, mis niiskust imeb.
http://et.wikipedia.org/wiki/Silikageel
Ninatarga nõuanne: uuri välja, kust niiskus salongi tuleb. Drenaaž umbes, mõni tihend läbi vms? Likvideeri põhjus mitte tagajärg. Muidu jäädki kuivatama.
Jalgadega matile, salongi soojenedes sulab üles, jahtudes jäätub ära, kortermajja ei vii ju tuppa radikapeale seda soolaläga kuivama, või mis? Mu saab oli ka hirmsasti niiskust täis ja ega siis auto nii tihe ka pole, et õhuniiskus välisõhuga sarnaseks ei muutuks, onju.
Minu arust väga head nõuanded, kavatsen proovida. Pragu pole ka kummimatte autos, et seda löga mis varsti on teedel ja tänavatel välja visata.
Lisaks ka mõned lihtsamad soovitused, kuidas sellist probleemi ravida/ennetada:
1. Küta salong korralikult soojaks(30+ kraadi), koju jõudes tee kõik uksed mõneks minutiks lahti. Vajadusel korrata.
2. Sõidu ajal hoia üks aken paar sentimeetrit avatuna
3. Kui tegemist on ilma ACC-ta autoga, keera pigem temperatuur madalamaks ja ventikale rohkem pöördeid
1. Küta salong korralikult soojaks(30+ kraadi), koju jõudes tee kõik uksed mõneks minutiks lahti. Vajadusel korrata.
2. Sõidu ajal hoia üks aken paar sentimeetrit avatuna
3. Kui tegemist on ilma ACC-ta autoga, keera pigem temperatuur madalamaks ja ventikale rohkem pöördeid
Miks madalamaks? Soojem õhk teeb kiiremini klaasid puhtaks ja lisaks on soojema õhu suhteline niiskus väiksem, seega kuivatab salongi tõhusamalt kui jahedam õhk....
3. Kui tegemist on ilma ACC-ta autoga, keera pigem temperatuur madalamaks ja ventikale rohkem pöördeid
Mul on viimastel aastatel tavaks sügiseti NG pagassis õunu hoida (kelder liiga soe!) aga ka enne seda olen pdeivalt niiske salongiga hädas olnud selles autos. Põhjuseid - kupee tagaküljeakna üks polt oli lahti, butüültihend ei pidanud, lagi märg. Sai korda. Katuseluugi dreen umbes, lagi märg. Sai korda. Soola/absorbenti pole kunagi viitsinud kasutanud. Korra panin 1kW puhuri paariks tunniks autosse ja aknad praokile. Selleks korraks sai küll auto kuivaks! Nüüd panin soola autosse, vaatame, kuidas mõjub.




