Diiselmootori õhutus.

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#1

Rohkem omale meeldetuletuseks.
Mootor 2,2. saab ise 9-3 2001 a.

probleem ise hakkas sellest, et - kraadidega käivitades auto töötas minutit 2...3 ja siis suri lambilt välja. ja enam ei käivitunud.
kütust oli paagis parajalt niipalju, et tuli veel ei põlenud.
1 asi, filter, arvasin ma, et külmunud või mida iganes. Ühesõnaga kütusefiltrivahetus ennem talve paha ei teeks ja vahetatud ta sai.
paelaotsa ja .... ei midagi.
Raisk. arvasin, et pumba aju. pool päeva otsisin ja uurisin neid boschi numbreid ja inimeste käest infot hankisin.
Lõpuks sain targemaks! Jaak, kurat, jalad põhjas!! ( vihje)

teadmiseks, et sobib AINULT samade numbritega pump.
nüüd õhutamisest:
paaki 20 l kütust lisaks,
pumba küljest pihustisse mineku üks toru lahti keerata ja paelaotsa... ja käis!

ja viga , millest kõik alguse sai oli paaki tekkinud vaakum, mis temperatuuri langedes suurenes ja seetõttu kütus enam peale ei jõudnud.
ma ei tea, kas see paagi punn peab olema umbne, või seal sees klapp, või kuskil mujal mõni klapp, aga homme 6 mm. puur kätte ja punni sisse auk!.
et seda enam ei juhtuks.
:thumb:

rõõm töölesaamisest oli nii suur, et naabrimees, kes mind 2 korda käima sikutas, sai 6-packi- 6 kaheliitrist kesvamärjukest!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#2

Kurja, sa oleksid võinud mulle helistada, sest see oli küll asi, mida ma teadsin, kuid ei meenunud sulle rääkida, et paagi tuulutus ei toimi. Ma ise ei keeranud kunagi korki päris kinni ja sealt vahelt sai piisavalt õhku. Kui kokku saame ma teen sulle selle eest ühe õlle :beer:
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Vasta