Kõigepealt olgu öeldud, et otseselt õigust lärmata mul pole. Kuna kuskil tingimustes kättesaamise aega määratud pole, siis põhimõtteliselt JOKK ka kell 23:59:59, kuigi common sense järgi midagi muud võiks arvata.
Aga kuna tõenäoliselt on siin teisigi, kes parema meelega veebivormilt telliks ja kohe pangalingi kaudu maksaks, lisan selle vahejuhtumi teistele hoiatuseks.
- Tegin tellimuse nende veebilehel ära 14. novembri õhtul ja märkisin kättesaamise kuupäevaks 16. novembri. Tingimuste järgi täiesti OK, viimane võimalus tellimus esitada on kättesaamise päevale eelneval päeval kell 15:00.
- 16. novembril läksin kohvikusse, mille olin kättesaamise kohaks määranud. Kell 11 tellitud tooteid seal ei olnud ja teatati, et tulevad "millalgi peale kahte". Arvuti, telefoni vm. vahendi abil minu tellimuse staatust sel hetkel ei uuritud. Ääremärkusena olgu öeldud, et tellimuse vormil polnud võimalik määrata kättesaamise kellaaega, seega minu tagasihoidliku arvamuse järgi võiks ilma täiendavate eeldusteta olla see hommikul. Mõtlesin küll wtf, aga ei hakanud jaurama.
- umbes kell 14:05 olin seal tagasi ja küsisin, kas tellitud kaup tuli. Vastati, et ei tulnud, samal ajal sõitis pagaripoiste auto ette. Paraku toodi sealt kõike muud, aga mitte minu tellitud kaupa. Nüüd hakkas tädi asja uurima ja rippus ~10 minutit telefoni otsas. Peale seda anti toru mulle ja hääl telefonis teatad, et nad ise ka ei tea, kuhu tellitud tooted saatsid(ja just nii, ma ei pinguta üle), aga üritavad need üles leida. Küsiti telefon ja aadress, kuhu tuua.
- kell 15:05 helistati, et auto on kohal ja sain tellitud tooted kätte. Tore, aga vaja oli neid kell 12:|
Mokaotsast küll vabandati, aga tunnet, et nad oma vigadest midagi õppisid, ei tekkinud.
Olgu see teistele õpetuseks, et kui tahate tooted kindlasti kätte saada, siis pagaripoisid.ee veebilehte kasutada ei tasu, kuna vähemalt infosüsteemi on neil täielikud käpardid teinud. Samuti on parem muude kanalite kaudu tellides mitte ettemaksu teha, siis saab nad lihtsalt p-sse saata ja mujalt midagi osta, kui probleeme tekib.
Olge ettevaatlikud pagaripoisid.ee lehelt tellides
Kõigepealt olgu öeldud, et otseselt õigust lärmata mul pole. Kuna kuskil tingimustes kättesaamise aega määratud pole, siis põhimõtteliselt JOKK ka kell 23:59:59, kuigi common sense järgi midagi muud võiks arvata.
Aga kuna tõenäoliselt on siin teisigi, kes parema meelega veebivormilt telliks ja kohe pangalingi kaudu maksaks, lisan selle vahejuhtumi teistele hoiatuseks.
- Tegin tellimuse nende veebilehel ära 14. novembri õhtul ja märkisin kättesaamise kuupäevaks 16. novembri. Tingimuste järgi täiesti OK, viimane võimalus tellimus esitada on kättesaamise päevale eelneval päeval kell 15:00.
- 16. novembril läksin kohvikusse, mille olin kättesaamise kohaks määranud. Kell 11 tellitud tooteid seal ei olnud ja teatati, et tulevad "millalgi peale kahte". Arvuti, telefoni vm. vahendi abil minu tellimuse staatust sel hetkel ei uuritud. Ääremärkusena olgu öeldud, et tellimuse vormil polnud võimalik määrata kättesaamise kellaaega, seega minu tagasihoidliku arvamuse järgi võiks ilma täiendavate eeldusteta olla see hommikul. Mõtlesin küll wtf, aga ei hakanud jaurama.
- umbes kell 14:05 olin seal tagasi ja küsisin, kas tellitud kaup tuli. Vastati, et ei tulnud, samal ajal sõitis pagaripoiste auto ette. Paraku toodi sealt kõike muud, aga mitte minu tellitud kaupa. Nüüd hakkas tädi asja uurima ja rippus ~10 minutit telefoni otsas. Peale seda anti toru mulle ja hääl telefonis teatad, et nad ise ka ei tea, kuhu tellitud tooted saatsid(ja just nii, ma ei pinguta üle), aga üritavad need üles leida. Küsiti telefon ja aadress, kuhu tuua.
- kell 15:05 helistati, et auto on kohal ja sain tellitud tooted kätte. Tore, aga vaja oli neid kell 12:|
Mokaotsast küll vabandati, aga tunnet, et nad oma vigadest midagi õppisid, ei tekkinud.
Olgu see teistele õpetuseks, et kui tahate tooted kindlasti kätte saada, siis pagaripoisid.ee veebilehte kasutada ei tasu, kuna vähemalt infosüsteemi on neil täielikud käpardid teinud. Samuti on parem muude kanalite kaudu tellides mitte ettemaksu teha, siis saab nad lihtsalt p-sse saata ja mujalt midagi osta, kui probleeme tekib.
Kõlab justkui inimliku eksituse moodi.
Kas sul on andmeid, et selliseid eksitusi neil pidevalt juhtub?
Kui ei, siis üsna mõtetu kaeblemine või mis?
Muide, viimase tarvis on lausa spetsiaalne foorum olemas

