Nimelt avastasin, et veojõukontroll töötab ikkagi, hoolimata sellest, et ABS ja TCS tuled põlevad ja ABS ei tööta (madala pidurivedeliku taseme tõttu).
Nimelt, kui ratastel pidamist ei ole siis turborõhk üles ei lähe ja pöörded ka ei tõuse.
Ega ma ei oskagi midagi muud kui oma imestust jagada. Et TCS-i tule põlemine ei tähenda veojõukontrolli kaotust.
(Aga tegelt on talvel (linnas sõites) väike igatsus vabalt hingava ja ilma veojõukontrollita ning ABS-ta auto järgi:red:)
ta töötab siiski(veojõukontroll)
töötab seni,kuni tulukesi ei süüta vigane abs rattaandur,selle peale hakkab tcs tihtipeale nii võimsalt töötama,et pidevalt ei lasta rõhku tõusta ja gaasi vajutada
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mina ei ole oma TCSist veel aru saanud - minumeelest töötab see ainult ca 2 min pärast käivitamist ehk kui oled just auto käima pannud ja siis kaapides ära tahad minna, hakkab TCS tööle, edaspidi enam mitte... On see mingi viga või ongi ta iseloomult selline?
Proovi hiljem ka lumel ketsi anda,loomulik see küll ei ole,juhul,kui asi tõesti nii käib.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kui rattad ringi käima hakkavad siis läheb minu autol TCS tuli põlema ja pöörded kõrgemale ei lähe, õigemini lähevad täpselt nii nagu kummide pidamine kiiruse kasvu lubab.
Nii ei ole, et vajutan gaasi põhja ja spidokas näitab 4. da käiguga näiteks 180 ja rattad kulutavad jääd ja mootor undab.
Nii ei ole, et vajutan gaasi põhja ja spidokas näitab 4. da käiguga näiteks 180 ja rattad kulutavad jääd ja mootor undab.
Nimevahetus vl -> Veiko
to Trionic:notworthy:: sisalduvalt teemasse: kas tonnisele aastast 1994 (ja BMW 525 iA 1991 E34 kere) saab TCS'i järelpaigaldusena lisada ja KUI saab, (pean silmas mõlemat mudelit, mis küll ei haaku üksteisega
) siis mis selline üritus maksma võiks minna ? siirdusin mereäärde elutsema ja emmale-kummale neist oleks sellist seadeldist vaja... või tuleb odavam müüa senised liikurid maha ja osta juba koos TCS'iga ? 


Tegin Ida-Virumaal enda esimesed katsed SAABi veojõukontrolliga. Väga sujuv abivahend, kui tegemist on ühtlaselt libeda teega, natuke jamaks läheb, kui on üksikud kiilaskohad vaheldumisi pidava asfaldiga - gaasi põhja löömisel hüppab auto nagu konn. Normaalse pidamisega kohtades tõmbab nii mis jube ja libeda peal rakendub veojõukontroll. Sihuke tunne nagu ei oskaks sõita või on auto korrast ära - häiris eriti möödasõitudel. Paksu sulalume sees õnnestus korra ka peaaegu kinni jääda. Päästis see, et tagurpidi käiguga TCS rakendub vähemal määral ja lubab rohkem mängida. Edaspidi tõmmates rakendus TCS täie jõuga (loe: mootorit blokeerides) paari sekundi pärast, mis iseenesest on üsna piisav enese välja siplemiseks.
Lõppkokkuvõttes pole asi (väljalülitamisvõimaluseta TCS SAABil) üldse nii hull nagu mina kartsin.
Lõppkokkuvõttes pole asi (väljalülitamisvõimaluseta TCS SAABil) üldse nii hull nagu mina kartsin.
Algselt postitas: ALI
tähendab. ma saan aru nii, et TCS töötab siis kui tuli ei põle ning kui põleb, siis ei tööta?
Korras masinal peaks see minu arvates ikka vastupidi toimima. TCS märgutule süttimine annab juhile teada, et miski seal all toimetab.
Algselt postitas: ALI
tähendab. ma saan aru nii, et TCS töötab siis kui tuli ei põle ning kui põleb, siis ei tööta?
oot, oot, üks räägib aiast ja teine aia august! (no peaaegu).
TCS'i kohta on kaks märgutuld, kollane, mis asub tonnisel spidomeetri all hakkab põlema siis, kui TCS on rakendunud, st. siis, kui rattad hakkasid kaapima ja TCS keeras nüüd mootoril "kraanid kinni", et rattad enam ie kraabiks. Teine on punane ja asub turbo näidikust alla poole (oli vist seal, ei viitsi kohe vaatama kah minna). See hakkab põlema siis kui TCS'is/ABS'is on viga, kas mõni andur ei tööta või gaasiklapp ei tööta vms.
Vot nii vist peaks olema, targemad parandage, kui ma eksin.

Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Algselt postitas: Factor
oot, oot, üks räägib aiast ja teine aia august! (no peaaegu).
TCS'i kohta on kaks märgutuld, kollane, mis asub tonnisel spidomeetri all hakkab põlema siis, kui TCS on rakendunud, st. siis, kui rattad hakkasid kaapima ja TCS keeras nüüd mootoril "kraanid kinni", et rattad enam ie kraabiks. Teine on punane ja asub turbo näidikust alla poole (oli vist seal, ei viitsi kohe vaatama kah minna). See hakkab põlema siis kui TCS'is/ABS'is on viga, kas mõni andur ei tööta või gaasiklapp ei tööta vms.
Enda manuaal on saksakeelne ning kahjuks ei mõista toda keelt. Kaks tulukest on sellegipoolest. Üks neist ei asu spidoka vaid tahhoka all piktogrammi kohal.
Lisatud failid
Algselt postitas: suur
Enda manuaal on saksakeelne ning kahjuks ei mõista toda keelt. Kaks tulukest on sellegipoolest. Üks neist ei asu spidoka vaid tahhoka all piktogrammi kohal.
Kaks tulukest - tahhomeetri all olev kollane tuluke kirjaga "TCS" süttib siis, kui TCS rakendub. Punane kirjaga "TCS OFF" või ka "TCS CTRL" süttib siis, kui TCS on rivist väljas.
Inglastele - Google ist Ihr Freund - Google translator
terv, teager (õnneks/kahjuks TCS'ita)
SRY jah nii ta on, ei tea miks spidokas kirjutasinAlgselt postitas: suur
Enda manuaal on saksakeelne ning kahjuks ei mõista toda keelt. Kaks tulukest on sellegipoolest. Üks neist ei asu spidoka vaid tahhoka all piktogrammi kohal.

Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Mul siis TCS ei töötagi, kuna TCS CTRL süttib enamvähem kohe, kui käivitada. See, et TCS kiri süttiks, seda pole ma veel näinud. Põhjus on siis nähtavasti ABS-is, kuna üks andur ei tööta.
Samas lugedes sellest, mida see TCS endast kujutab, ei teki küll tunnet, et oleks millestki olulisest ilma jäänud
Samas lugedes sellest, mida see TCS endast kujutab, ei teki küll tunnet, et oleks millestki olulisest ilma jäänud

Vahel on ta siiski asendamatu.Fooride taga olen pidevalt Griffiniga esimene spurtija,samas ,kui 4 X võimsamad masinad naelu tagaseisjatele esiklaasi tulistavad:head: .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
OT: aga kas TCS rakendub ka külglibisemise korral või see on too teine lühend, ESP? 
Ja veel OT: kas selle süsteemi ehitus on väga keeruline, st. kas 9-5 puhul piisaks mingite hardware muudatustega (rootsi romulad upuvad vastavate omadustega Saabidest)?

Ja veel OT: kas selle süsteemi ehitus on väga keeruline, st. kas 9-5 puhul piisaks mingite hardware muudatustega (rootsi romulad upuvad vastavate omadustega Saabidest)?
