Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Vasta
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#226

See tõlgendub siis veakoodiks P0420, ehk tagumise lambda viga. Sul katalüsaator alles või läinud? Tõenäoliselt jäi see softis aktiivseks:wall:. Mingit ohtu see ei tekita;)
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#227

Mul pole katti enam:D
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#228

Olin kindel, et midagi unustasin. Kui see tuluke sind häirib, võime "etapi 2" varem ette võtta;)
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#229

Ma pean natuke aega kasti nö sisse sõitma, hea oleks mingi 1000km, et siis võib selle etapp 2 ära teha;)
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#230

Vahepeal Crossroad Performance-lt uus soft peale saadud, Jupatsi sõnul 270-280 hj ja 400Nm väänet.
Kõik toimib kenasti, jõudlus on ikka hoopis teisest liigast...garretti aegadega võrreldes.
Open-SIDi järgi puhub turbo maksimaalselt kuskil 1,24 bari.
Korra proovisin ka 0-100 km/h kiirenduse ära, 2. käiguga kohalt tuli ajaks 6.66 sek(käsitsi stopperiga).
Igati rahul:cool:
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#231

Nüüd puhub tuult siis Mitsu?
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#232

Mitsu jep, garrett lendaks sellise jõu juures vist õhku:D
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#233

Korra proovisin ka 0-100 km/h kiirenduse ära, 2. käiguga kohalt tuli ajaks 6.66 sek(käsitsi stopperiga).
Kuidas sa automaadiga teise käiguga lähed? Mingi eraldi nupp selleks 9-5-l?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
uralavto
Postitusi: 223
Liitunud: E Aug 27, 2007 19:05
Asukoht:
Auto:

#234

666- number of the beast :head:
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#235

Korra proovisin ka 0-100 km/h kiirenduse ära, 2. käiguga kohalt tuli ajaks 6.66 sek(käsitsi stopperiga).
Kuidas sa automaadiga teise käiguga lähed? Mingi eraldi nupp selleks 9-5-l?
Mul ju sentronic kast, paned M asendisse ja valid koha peal 2. käigu(rooli küljes oleva + nupuga)..lubab ka 3.ndaga kohalt ära minna;)
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#236

Kuna tudengil liialt palju vaba aega, siis sai ettevõetud heliisolatsiooni paigaldamine. Alustasin pagasnikust ja luugist. Peaks mainima, et esimest korda üldse kokku puututud ja ei oska oma tööle hinnangut anda:D. Kasutan STP Gold-i ja täna lõppes 5 lehte otsa, 1 veel lisaks ostma ning kogu selle läikiva katan tumeda pehme 5mm paksuse matiga. Varuratta pesa tõttu läks ilgeks jupitamiseks kätte ära:red:
Mõned klõpsud ka

Lisatud failid
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#237

Ja nv sai ka nahahoolduse...enne ei märganud pilti teha, kuid nahk on mõnus matt ja rohkem trimmis.

Lisatud failid
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#238

Kuna tudengil liialt palju vaba aega, siis sai ettevõetud heliisolatsiooni paigaldamine. Alustasin pagasnikust ja luugist. Peaks mainima, et esimest korda üldse kokku puututud ja ei oska oma tööle hinnangut anda:D. Kasutan STP Gold-i ja täna lõppes 5 lehte otsa, 1 veel lisaks ostma ning kogu selle läikiva katan tumeda pehme 5mm paksuse matiga. Varuratta pesa tõttu läks ilgeks jupitamiseks kätte ära:red:
Mõned klõpsud ka

Aga kata iseliimuva ja paksu vildiga ka ära;)
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#239

Panin mingisuguse pehme iseliimuva materjali peale ja lappasin kokku tagasi.
Sai väriseva käega 0-150ni linti võetud.
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#240

Päris kiiresti vahetab 1.-2.
käega läheb kauem aega, aga eks see ole ka harjutamise küsimus vist.
Huvitav et ta 2. käiku ei taha 100ni lasta, kuigi pöörete mõttes vist peaks napilt ulatuma.
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#241

Kusjuures Crossroad Performance uus soft ja sport nupp sisse lülitatuna on auto väga teravaks timmitud:D, siinkohal kiiduavaldused Jupatsile ja Sebastianile. 100ni ei ole ta kunagi lasknud, ainult siis saad kui rooli pealt käike vahetada...0-100ni ajast saaks mõned sajandikud sellisel juhul veel maha:P
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#242

Sulle sai pandud minu softi poogitud variant;)
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#243

Täna hommikul jättis saab mu pereliikme tee peale:beer:. Veepump andis otsad.
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#244

Oi pole kaua aega midagi kirjutanud...üle pika aja saabiga sõites ja sihipäraselt mootorivõimsust kasutades tekkisid kiirendades jõnksatused. Kummaline on just see, et sõites D asendis neid ei toimu..vaid kui ise käiku valid ja madalatelt pööretelt kiirendama hakkad kukub köhima...3nda käiguga eriti jõhkralt, selline tunne et sureb välja kohe. Kas ei suuda kütet peale anda nii palju kui vaja? Või on hoopis mingi õhuleke?
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#245

Kütuseseier hakkas täna villast viskama, peale paagi täis tankimist. Näitab, et paak täis ja siis jälle tühi ja nii mitu korda, paagisisene andur hakkab saba andma?
Kasutaja avatar
M1hkel
Postitusi: 45
Liitunud: P Sept 11, 2011 3:33
Asukoht:
Auto:

#246

Very nice ride! Edu autoga igatahes. :cool:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#247

Kütuseseier hakkas täna villast viskama, peale paagi täis tankimist. Näitab, et paak täis ja siis jälle tühi ja nii mitu korda, paagisisene andur hakkab saba andma?
Potel halb kontakt.Saab remontida.
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#248

Täna autot pestes sain sellise üllatuse osaliseks.





Kui ohtlikuks võivad sellised mikropraod minna? Pole kunagi veel peale sattunud sellisele nähtusele. Säh sulle Brembo kvaliteeti:wall:

Lisatud failid
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#249

Need ei ole mingid praod.
Tegemist on klotsijäljega :wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#250

Ma mõtlen seda joont mis punase ala sisse jääb, pildilt vb halvasti näha aga need küll klotsijäljed ei saa olla?

Lisatud failid
Vasta